Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
4xGreve skriver: er det rigtigt?? det havde jeg ellers hørt det ikke skulle være hvorimod Movicol er samt lactolose (staves)
er det rigtigt?? det havde jeg ellers hørt det ikke skulle være hvorimod Movicol er samt lactolose (staves)
Jøsses man får mange forskellige informationer
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Lady Marion <3 skriver: Jøsses man får mange forskellige informationer
øhh ja... jeg fik netop anbefalt de piller netop fordi de ikke skulle være vane dannende??
4xGreve skriver: øhh ja... jeg fik netop anbefalt de piller netop fordi de ikke skulle være vane dannende??
Under alle omstændigheder er det jo ikke skadeligt når ikke du spiser dem dagligt
B&J skriver: Nemlig HUSK er et vidundermiddel... det gør man ikke har hård mave spiser du jernpiller??? for nogle jernpiller kan godt give kraftig hård mave også
Nemlig HUSK er et vidundermiddel... det gør man ikke har hård mave
spiser du jernpiller??? for nogle jernpiller kan godt give kraftig hård mave også
Man skal bare passe på med HUSK, da det suger al væsken man drikker og man derfor kan blive dehydreret.Movicol er faktisk det bedste!
Miss-86 skriver: Man skal bare passe på med HUSK, da det suger al væsken man drikker og man derfor kan blive dehydreret.Movicol er faktisk det bedste!
okay det kender jeg ikke, men nu er jeg også en der drikker rigtigt godt da jeg fik det
B&J skriver: okay det kender jeg ikke, men nu er jeg også en der drikker rigtigt godt da jeg fik det
Okay, så sker der heller ikke noget.. Hihi. man skulle jo nødig blive dehydreret
Miss-86 skriver: Okay, så sker der heller ikke noget.. Hihi. man skulle jo nødig blive dehydreret
Jaaaa hvad hjælper det så med de piller hvis man bliver dårlig på en anden måde....
så må man bare drikke som en hest
B&J skriver: Jaaaa hvad hjælper det så med de piller hvis man bliver dårlig på en anden måde.... så må man bare drikke som en hest
Haha, nej det ikke sjovt så ..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128