Tabu emne :D Forstoppelse !!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. december 2012

Pikku Myy

Lady Marion <3 skriver:

Måske har du ret

Føj for en oplevelse   det kan sgu da være en nødvendighed , mange børn får et kæmpe proble omkring afføring lige i den periode hvor de er ved at blive renlige .. Nej har aldrig været ved en rigtig ekspert , min læge snakkede om endoskopi , den er jeg ikke helt frisk på

Det var netop fordi hans bevidsthed om at man kunne kontrollere hvornår han havde afføring, ramlede sammen med at han ikke brød sig om at blive skiftet af andre end os. Og da han så startede i børnehave, gik det helt galt ...

Nu ved jeg ikke helt præcis hvordan en endoskopi foregår, men jeg er overbevist om at det kun er den psykiske barriere, der er voldsom ... Men det kan selvfølgelig også være nok ...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2012

Lady Marion <3

Pikku Myy skriver:

Det var netop fordi hans bevidsthed om at man kunne kontrollere hvornår han havde afføring, ramlede sammen med at han ikke brød sig om at blive skiftet af andre end os. Og da han så startede i børnehave, gik det helt galt ...

Nu ved jeg ikke helt præcis hvordan en endoskopi foregår, men jeg er overbevist om at det kun er den psykiske barriere, der er voldsom ... Men det kan selvfølgelig også være nok ...

Endoskopi er en kikkert undersøgelse af tarmen , jeg er også sikker på det er psysisk  det er så fjollet altså , mænd har det jo nærmest modsat .

Anmeld

19. december 2012

Lady Marion <3

Lone Jakobsen skriver:

synes ikke du skal være så bekymret for den undersøgelse.... jeg har prøvet den, og det er ikke så slemt som det lyder.

jeg døjer selv med irritabel tyktam, så kender til flere af de ting du beskriver. ved mig er det dog altid diare der er problemet.

Jeg syntes bare ikke jeg vil udsætte mig selv for risikoen for perforeret tarm når jeg er sikker på det er psysisk   tror jeg stresser omkring det

Anmeld

19. december 2012

Lone Jakobsen

Lady Marion <3 skriver:

Jeg syntes bare ikke jeg vil udsætte mig selv for risikoen for perforeret tarm når jeg er sikker på det er psysisk   tror jeg stresser omkring det

hvordan skulle det kunne ske? de puster jo luft ind for at gøre plads, og kameraet er rundt uden spidse kanter?

Anmeld

19. december 2012

aarhusmor

Jeg har ikke læst hele tråden og ved ikke om der er svaret ligesom jeg skriver.

Nå men jeg led meget af det engang og jeg prøvede også HUSK, så virker ret godt, hvis man altså har lyst til at drikke det hver dag.

Men efter jeg begyndte på 2 tabletter Lactocare plus, så har jeg aldrig problemer mere - jeg har ikke haft hård mave i nogle år nu.

Anmeld

19. december 2012

Lady Marion <3

Lone Jakobsen skriver:

hvordan skulle det kunne ske? de puster jo luft ind for at gøre plads, og kameraet er rundt uden spidse kanter?

Det sker og risikoen er vist ikke lille , derfor min læge også syntes at det virkelig skulle være begrundet mistanke for noget før man kastede sig ud i sådan en

Anmeld

19. december 2012

Lady Marion <3

ano14316 skriver:

prøv det.. hehe.. man kan ikke fordøje majs, så de kommer lige igennem, og giver derfor en løs afføring, plus at de passere hurtigt igennem systemet.. 

Det vil jeg prøve   tak

Anmeld

19. december 2012

Lady Marion <3

aarhusmor skriver:

Jeg har ikke læst hele tråden og ved ikke om der er svaret ligesom jeg skriver.

Nå men jeg led meget af det engang og jeg prøvede også HUSK, så virker ret godt, hvis man altså har lyst til at drikke det hver dag.

Men efter jeg begyndte på 2 tabletter Lactocare plus, så har jeg aldrig problemer mere - jeg har ikke haft hård mave i nogle år nu.

Husk syntes jeg ikke var så godt , fik også en masse maverumlen .. Lactocare er det naturmedicin ??

Anmeld

19. december 2012

Lone Jakobsen

Lady Marion <3 skriver:

Det sker og risikoen er vist ikke lille , derfor min læge også syntes at det virkelig skulle være begrundet mistanke for noget før man kastede sig ud i sådan en

nå okay. jeg var igennem afføringsprøver, diverse blodprøver og til sidst den undersøgelse.

Anmeld

19. december 2012

Lady Marion <3

VIPpigen skriver:

Præcis... Svesker er kun hvis den er helt gal... Hader svesker

men kiwi, det får både banditten herhjemme, og jeg selv når maven går i stå. Og ellers ananas frisk, og med stokken i midten, det funker også her

Svesker kan du ikke få mig til at spise , men spiser en masse rosiner dagligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.