Dejlig MD skanning i dag ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. december 2012

tarkoflen

lisbethita skriver:

Ja det kan du lige tro, at vi vil. Jeg er da alt for nysgerrig til ikke at ville vide det. Jeg forstår ikke, at man kan vente! Men det er nok bare mig.

Vi skal afsted m 30 min.... så der er ikke længe til nu! Jeg glæder mig :-)

KRAM

Uhh hvor jeg håber l har haft en skøn skanning!

Min kæreste kunne heller ikke under nogle omstændigheder vente! Jeg tror godt jeg kunne, men synes også det er dejligt at vide det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2012

tarkoflen

Akmese skriver:

Ej hvor er det bare skønt ! stort tillykke med den lille pige !  

Tusind tak det var sådan en dejlig oplevelse!

Anmeld

18. december 2012

Mink

tarkoflen skriver:

Tusind tak det var sådan en dejlig oplevelse!

Det kan jeg godt forstå ! en dejlig ekstra julegave at få

Anmeld

18. december 2012

tarkoflen

Akmese skriver:

Det kan jeg godt forstå ! en dejlig ekstra julegave at få

Ja lige præcis så skønt! Nu er det snart din tur

Anmeld

18. december 2012

Mink

tarkoflen skriver:

Ja lige præcis så skønt! Nu er det snart din tur

Ja min md scanning er den 16. januar, og så har jeg en kønsscanning i Flensborg her til eftermiddag så det glæder jeg mig meget til, så må jeg bare håbe den gider vise sig frem  

Anmeld

18. december 2012

tarkoflen

Akmese skriver:

Ja min md scanning er den 16. januar, og så har jeg en kønsscanning i Flensborg her til eftermiddag så det glæder jeg mig meget til, så må jeg bare håbe den gider vise sig frem  

Uhh hvor spændende! Håber den vil ud med sproget og er bare lidt mere samarbejdsvillig end vores, hun var ikke meget for at afsløre det

Hvordan kan det være, at det er i Flensborg du skal skannes?

Anmeld

18. december 2012

Mink

tarkoflen skriver:

Uhh hvor spændende! Håber den vil ud med sproget og er bare lidt mere samarbejdsvillig end vores, hun var ikke meget for at afsløre det

Hvordan kan det være, at det er i Flensborg du skal skannes?

det er en lille viljestærk en du gemmer på til NF ville min også helst ligge på siden med ryggen til os Min mand skal rejse hjem til Tyrkiet om en uge og de er de eneste der havde tid til at tage os med så kort varsel, og så kommer jeg fra sønderborg så det er hurtigere for os at køre derned ..  

Anmeld

18. december 2012

tarkoflen

Akmese skriver:

det er en lille viljestærk en du gemmer på til NF ville min også helst ligge på siden med ryggen til os Min mand skal rejse hjem til Tyrkiet om en uge og de er de eneste der havde tid til at tage os med så kort varsel, og så kommer jeg fra sønderborg så det er hurtigere for os at køre derned ..  

Ja det må man sige, og en meget livlig en af slagsen sagde hende der skannede mig, så det er nok vores lille pige, jeg kan mærke

Åhh ikke sjovt, at han skal rejse fra dig hvornår kommer han hjem igen?

Kan godt forstå, at l gerne vil afsted og se den lille ballademager inden, han skal rejse!

Anmeld

18. december 2012

Mink

tarkoflen skriver:

Ja det må man sige, og en meget livlig en af slagsen sagde hende der skannede mig, så det er nok vores lille pige, jeg kan mærke

Åhh ikke sjovt, at han skal rejse fra dig hvornår kommer han hjem igen?

Kan godt forstå, at l gerne vil afsted og se den lille ballademager inden, han skal rejse!

Ej hvor er det bare skønt, så ved man da også at alt er som det skal være ! det må være helt fantastisk at mærke liv ! hvordan føltes det første gang ?? 

Nej det er slet ikke sjovt, han kommer først igen til april/maj måned så det er meget længe vi skal undvære hinanden ! så ja det betyder meget lige at få den her specielle oplevelse sammen  

Anmeld

18. december 2012

tarkoflen

Akmese skriver:

Ej hvor er det bare skønt, så ved man da også at alt er som det skal være ! det må være helt fantastisk at mærke liv ! hvordan føltes det første gang ?? 

Nej det er slet ikke sjovt, han kommer først igen til april/maj måned så det er meget længe vi skal undvære hinanden ! så ja det betyder meget lige at få den her specielle oplevelse sammen  

Det er rigtig dejligt! Jamen jeg mærkede aldrig de bobler, som folk snakker om, mere sådan nogle små spjæt agtige nogle, hvor jeg var meget i tvivl om, om det var nerver der spjættede eller hvad men det startede allerede i uge 17, nok også derfor jeg ikke rigtig troede på det, for det var jo ret tidligt!

Øv det er længe! Hvordan kan det være, at han skal være afsted i så lang tid? Håber han når hjem til fødselen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.