Dejlig MD skanning i dag ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. december 2012

tarkoflen

Akmese skriver:

Kan godt forstå du glæder dig at kæresten også mærker det ! det er bare så stort !

Det må du gerne spørge om .. vi har altid boet dernede i vores lejlighed ... min mand har ikke så meget familie .. og arbejder derfor meget hårdt ca 18 timer om dagen i hele somme sæsonen... Jeg har mere hjemve og vil gerne være tæt på familien med den lille og så føler jeg at vores levestandard vil være bedre herhjemme end i Tyrkiet ikke så meget pengemæssigt men ville sidde meget alene dernede med den lille og det har jeg ikke lyst til ...  

Men ja lidt hårdt er det, men det er det hele værd !   og ved han nok skal få permanent med tiden når vi engang søger ... lige nu nøjes vi bare med lange visummer ...  

Ja det tro jeg også bare er så stort! Og især for ham! Det bliver dejligt at dele

Ok, kan godt forstå du hellere vil være her så! Er der ikke mulighed for, at din kæreste kan læse heroppe? Vi har en kammerat, hvis kæreste kommer fra USA, hun kom herover for at læse, men man skal selvfølgelig stille med noget økonomisk sikkerhed, kan ikke huske hvor meget, men en del... Tænker det måske var en mulighed?

Hvordan kan det være, at l nøjes med at søge turistvisum? Er der fordi familiesammenføring gør det nemmere?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2012

Mink

tarkoflen skriver:

Ja det tro jeg også bare er så stort! Og især for ham! Det bliver dejligt at dele

Ok, kan godt forstå du hellere vil være her så! Er der ikke mulighed for, at din kæreste kan læse heroppe? Vi har en kammerat, hvis kæreste kommer fra USA, hun kom herover for at læse, men man skal selvfølgelig stille med noget økonomisk sikkerhed, kan ikke huske hvor meget, men en del... Tænker det måske var en mulighed?

Hvordan kan det være, at l nøjes med at søge turistvisum? Er der fordi familiesammenføring gør det nemmere?

Ah okay spændende jamen vi kan nemt søge om sammenføring når vi begge er 24 til næste år .. Vi er gift og får den lille sammen så der skal bare stilles sikkerhed og så skal han lærer dansk på sprogskole inden for de første 6 måneder .. og ja jo mere han kommer hertil jo bedre  

Anmeld

18. december 2012

Putomanen

Tillykke med at I skal have en fin lille pige  Hvor er det vildt, at du kan mærke hende så meget... Jeg synes stadig det er vildt, at du er kommet så langt i graviditeten allerede...

Anmeld

18. december 2012

tarkoflen

Akmese skriver:

Ah okay spændende jamen vi kan nemt søge om sammenføring når vi begge er 24 til næste år .. Vi er gift og får den lille sammen så der skal bare stilles sikkerhed og så skal han lærer dansk på sprogskole inden for de første 6 måneder .. og ja jo mere han kommer hertil jo bedre  

Kan du tale lidt dansk til ham eller hvordan? Mine forældre havde på et tidspunkt en udvekslingsstudent heroppe fra Ghana, og da han kom satte vi post-its på alle flader, hvor der så stod bord, stol, køleskab og så videre, og så skrev han selv på, hvad det hed på ghanesisk og på den måde lærte han faktisk en del! Vi har lige haft besøg af ham i påsken, og selvom det er 10 år siden han var her, så kan han faktisk forstå det meste stadig og snakke en del

Held og lykke med det hele

Anmeld

18. december 2012

tarkoflen

Akmese skriver:

Kan du tale lidt dansk til ham eller hvordan? Mine forældre havde på et tidspunkt en udvekslingsstudent heroppe fra Ghana, og da han kom satte vi post-its på alle flader, hvor der så stod bord, stol, køleskab og så videre, og så skrev han selv på, hvad det hed på ghanesisk og på den måde lærte han faktisk en del! Vi har lige haft besøg af ham i påsken, og selvom det er 10 år siden han var her, så kan han faktisk forstå det meste stadig og snakke en del

Held og lykke med det hele

Anmeld

18. december 2012

tarkoflen

Putomanen skriver:

Tillykke med at I skal have en fin lille pige  Hvor er det vildt, at du kan mærke hende så meget... Jeg synes stadig det er vildt, at du er kommet så langt i graviditeten allerede...

Tusind tak

Ja det er helt vildt! Kan heller ikke selv forstå, at vi nu kan tælle ned, og at vi er over halvvejs! Det er skønt og også lidt skræmmende, at tiden kan gå så hurtigt

Anmeld

18. december 2012

nielsen80

tarkoflen skriver:

Så fik vi set vores lille guldklump

Der var fuld gang i den derinde, og ville helst ikke ligge stille, og hende der skannede var ret sikker på, at det var baby jeg kunne mærke!

Og moren fik ret i kønnet, vi får med meget stor sandsynlighed en fin lille pige

Vi glæder os så meget til hun kommer om ca. 20 uger

Dejligt!

Stort tillykke med den lille prinsesse....manden kan lige så godt lære det: mor har altid ret

Anmeld

18. december 2012

tarkoflen

nielsen80 skriver:

Dejligt!

Stort tillykke med den lille prinsesse....manden kan lige så godt lære det: mor har altid ret

Tusind tak

Hi hi ja det kan han vel... Han var så heldig, at han fik lov til at mærke hende sparke i dag, det var så dejligt synes jeg! To fine puf fik han

Anmeld

19. december 2012

lisbethita

tarkoflen skriver:

Jubiiii endnu en pige

Stort tillykke! Jeg håber l havde en dejlig oplevelse

Det var en rigtigt dejlig oplevelse  Alt var godt!

Anmeld

19. december 2012

tarkoflen

lisbethita skriver:

Det var en rigtigt dejlig oplevelse  Alt var godt!

Skønt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.