Akmese skriver:
Kan godt forstå du glæder dig at kæresten også mærker det ! det er bare så stort ! 
Det må du gerne spørge om ..
vi har altid boet dernede i vores lejlighed ... min mand har ikke så meget familie .. og arbejder derfor meget hårdt ca 18 timer om dagen i hele somme sæsonen... Jeg har mere hjemve og vil gerne være tæt på familien med den lille og så føler jeg at vores levestandard vil være bedre herhjemme end i Tyrkiet ikke så meget pengemæssigt men ville sidde meget alene dernede med den lille og det har jeg ikke lyst til ...
Men ja lidt hårdt er det, men det er det hele værd !
og ved han nok skal få permanent med tiden når vi engang søger ... lige nu nøjes vi bare med lange visummer ...
Ja det tro jeg også bare er så stort! Og især for ham! Det bliver dejligt at dele

Ok, kan godt forstå du hellere vil være her så! Er der ikke mulighed for, at din kæreste kan læse heroppe? Vi har en kammerat, hvis kæreste kommer fra USA, hun kom herover for at læse, men man skal selvfølgelig stille med noget økonomisk sikkerhed, kan ikke huske hvor meget, men en del... Tænker det måske var en mulighed?
Hvordan kan det være, at l nøjes med at søge turistvisum? Er der fordi familiesammenføring gør det nemmere?
Anmeld