Dejlig MD skanning i dag ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. december 2012

Mink

tarkoflen skriver:

Det er rigtig dejligt! Jamen jeg mærkede aldrig de bobler, som folk snakker om, mere sådan nogle små spjæt agtige nogle, hvor jeg var meget i tvivl om, om det var nerver der spjættede eller hvad men det startede allerede i uge 17, nok også derfor jeg ikke rigtig troede på det, for det var jo ret tidligt!

Øv det er længe! Hvordan kan det være, at han skal være afsted i så lang tid? Håber han når hjem til fødselen!

Ej hvor vildt, spjæt er da også bedre end bobler ! og fra uge 17 er godt nok også tideligt, bare trist du ikke har vidst det var den lille guldklump

Fordi han ikke har permanent opholdtilladelse endnu, normalt har vi boet i Tyrkiet men nu vil vi slå os ned her.. så sørger vi for han får 3 måneders visum igen lige inden jeg skal føde og så engang derefter søger vi nok om familiesammenføring men det er ikke så nemt :/ 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2012

tarkoflen

Akmese skriver:

Ej hvor vildt, spjæt er da også bedre end bobler ! og fra uge 17 er godt nok også tideligt, bare trist du ikke har vidst det var den lille guldklump

Fordi han ikke har permanent opholdtilladelse endnu, normalt har vi boet i Tyrkiet men nu vil vi slå os ned her.. så sørger vi for han får 3 måneders visum igen lige inden jeg skal føde og så engang derefter søger vi nok om familiesammenføring men det er ikke så nemt :/ 

Ja det er rigtig dejligt men jeg glæder mig, til jeg selv er 100% sikker og kæresten kan mærke det! Det er ikke hver gang jeg er overbevist, om at det er guldklumpen, men jeg håber

Må jeg spørge, hvorfor l har valgt dk, når det er svært at få din kæreste herop? Det er helt ok, hvis du ikke vil svare, jeg er bare nysgerrig

Jeg håber han kan komme herop permanent, ellers bliver det da rigtig hårdt for jer alle tre

Anmeld

18. december 2012

lisbethita

tarkoflen skriver:

Uhh hvor jeg håber l har haft en skøn skanning!

Min kæreste kunne heller ikke under nogle omstændigheder vente! Jeg tror godt jeg kunne, men synes også det er dejligt at vide det

DET BLIVER EN LILLE PIGE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anmeld

18. december 2012

lisbethita

Miss Kat skriver:

Nej, hvor spændende. Husk at opdatere i morgen. Jeg  for jer. 

DET BLIVER EN LILLE PIIIIIIIGE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jubiiiiiiii!!!!

Anmeld

18. december 2012

Miss Kat

lisbethita skriver:

DET BLIVER EN LILLE PIIIIIIIGE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jubiiiiiiii!!!!

Haha hvor er det da pudsigt.   Stort tillykke!! Vi venter tre små piger, hvor er det da fantastisk. 

Anmeld

18. december 2012

Mink

tarkoflen skriver:

Ja det er rigtig dejligt men jeg glæder mig, til jeg selv er 100% sikker og kæresten kan mærke det! Det er ikke hver gang jeg er overbevist, om at det er guldklumpen, men jeg håber

Må jeg spørge, hvorfor l har valgt dk, når det er svært at få din kæreste herop? Det er helt ok, hvis du ikke vil svare, jeg er bare nysgerrig

Jeg håber han kan komme herop permanent, ellers bliver det da rigtig hårdt for jer alle tre

Kan godt forstå du glæder dig at kæresten også mærker det ! det er bare så stort !

Det må du gerne spørge om .. vi har altid boet dernede i vores lejlighed ... min mand har ikke så meget familie .. og arbejder derfor meget hårdt ca 18 timer om dagen i hele somme sæsonen... Jeg har mere hjemve og vil gerne være tæt på familien med den lille og så føler jeg at vores levestandard vil være bedre herhjemme end i Tyrkiet ikke så meget pengemæssigt men ville sidde meget alene dernede med den lille og det har jeg ikke lyst til ...  

Men ja lidt hårdt er det, men det er det hele værd !   og ved han nok skal få permanent med tiden når vi engang søger ... lige nu nøjes vi bare med lange visummer ...  

Anmeld

18. december 2012

lisbethita

Miss Kat skriver:

Haha hvor er det da pudsigt.   Stort tillykke!! Vi venter tre små piger, hvor er det da fantastisk. 

Ja, det er faktisk lidt sjovt ! Og vigtigst af alt var ALT som det skulle være. Er så lettet. Hvornår var det, at du havde termin? Er du med i maj mødregruppen herinde??

Kram  

Anmeld

18. december 2012

Miss Kat

lisbethita skriver:

Ja, det er faktisk lidt sjovt ! Og vigtigst af alt var ALT som det skulle være. Er så lettet. Hvornår var det, at du havde termin? Er du med i maj mødregruppen herinde??

Kram  

Dejligt!  Så kan I også bare slappe af og nyde livet. 

Jeg har termin d. 7. maj, hvad med dig? Jeg er tilmeldt mødregruppen, eller terminsgruppen, eller hvad den nu hedder.

Anmeld

18. december 2012

lisbethita

Miss Kat skriver:

Dejligt!  Så kan I også bare slappe af og nyde livet. 

Jeg har termin d. 7. maj, hvad med dig? Jeg er tilmeldt mødregruppen, eller terminsgruppen, eller hvad den nu hedder.

Ha ha.... 8 maj. så jeg er lige præcis 1 dag efter dig! Men jordemoderen tror, at jeg med sikkerhed går over tiden. Vi får at se!!!

Glæder mig til at følge dig

Anmeld

18. december 2012

tarkoflen

lisbethita skriver:

DET BLIVER EN LILLE PIGE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jubiiii endnu en pige

Stort tillykke! Jeg håber l havde en dejlig oplevelse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.