Dejlig MD skanning i dag ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. december 2012

tarkoflen

Miss Church skriver:

Hehe vi havde det præcis på samme måde! Vi havde to drengenavne klar, men kun et pigenavn  

Jeg synes det er så svært at finde på navne. Det er så stor en beslutning. Jeg har overvejet at låne en navnebog på biblioteket for at få lidt inspiration

Vil du ud med, hvilke navne l havde på listen?

Jeg har også overvejet den bog, for jeg synes de sider, der er på nettet er fuldstændig uoverskuelige!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2012

MHB

tarkoflen skriver:

Hi hi det var blevet en Valdemar efter min kærestes farfar og min oldefar

Jeg kan godt lide Thea, efter min oldemor, det er kæresten ikke helt overbevist om... Anne-Louise synes jeg også er fint, men måske lidt for langt, når baby skal have to efternavne... Men ja vi er åbne for forslag, bare de ikke er alt for specielle

Åhh det er altså også svært med navne! Vi var enige om et drengenavn, og jeg havde besluttet et pigenavn som min kæreste ikke var så vild med men det behøvede vi jo så ikke at diskutere det nærmere. 

Jeg er også meget til de der genbrugsnavne altså fra bedsteforældre/oldeforældre. Det er jo svært at sige hvad der er det rigtige for jeres lille prinsesse, og tænk hvis man beslutter at det er en Alma og så ligner hun bare mere en Eike 

Anmeld

17. december 2012

Miss Church

tarkoflen skriver:

Vil du ud med, hvilke navne l havde på listen?

Jeg har også overvejet den bog, for jeg synes de sider, der er på nettet er fuldstændig uoverskuelige!

Hvis det var blevet drenge, var de kommet til at hedde Liam og Villiam

Lige nu overvejer vi Andrea og Isabella. Men det er såå svært  Også at blive enige om to navne hehe. Det er ikke nemt

Anmeld

17. december 2012

tarkoflen

MHB skriver:

Åhh det er altså også svært med navne! Vi var enige om et drengenavn, og jeg havde besluttet et pigenavn som min kæreste ikke var så vild med men det behøvede vi jo så ikke at diskutere det nærmere. 

Jeg er også meget til de der genbrugsnavne altså fra bedsteforældre/oldeforældre. Det er jo svært at sige hvad der er det rigtige for jeres lille prinsesse, og tænk hvis man beslutter at det er en Alma og så ligner hun bare mere en Eike 

Alma synes jeg også er sødt!

Vi har desværre ikke mange genbrugsnavne at vælge imellem! Min mormor hed Ethly og jeg tror faktisk hun ville blive ret ked af det, hvis vi opkaldte vores barn efter hende og min bedstemor hedder Birgit, ikke lige de oplagte navne... Lidt længere ude er det helt mærkeligt og slet ikke noget der kan bruges, ud over min ene olde, der hed Anna dorthea og blev kaldt Thea

Anmeld

17. december 2012

tarkoflen

Miss Church skriver:

Hvis det var blevet drenge, var de kommet til at hedde Liam og Villiam

Lige nu overvejer vi Andrea og Isabella. Men det er såå svært  Også at blive enige om to navne hehe. Det er ikke nemt

Det er også søde navne

Det er så svært, for de skal jo altså hedde det både når de er små nuttede babyer og når de er voksne... Det er ikke nemt

Anmeld

17. december 2012

Miss Church

tarkoflen skriver:

Det er også søde navne

Det er så svært, for de skal jo altså hedde det både når de er små nuttede babyer og når de er voksne... Det er ikke nemt

Ja nemlig Det er jo et navn der følger dem hele livet, så det skal også være det rigtige. Men uh hvor er der mange muligheder! Det er jo helt vildt 

Anmeld

17. december 2012

tarkoflen

Miss Church skriver:

Ja nemlig Det er jo et navn der følger dem hele livet, så det skal også være det rigtige. Men uh hvor er der mange muligheder! Det er jo helt vildt 

Det er helt vildt så mange navne der findes!

Men heldigvis får vores børn de helt rigtige navne, for vi har valgt dem

Anmeld

17. december 2012

Miss Church

tarkoflen skriver:

Det er helt vildt så mange navne der findes!

Men heldigvis får vores børn de helt rigtige navne, for vi har valgt dem

Ja det er rigtigt  Smuk tanke 

Anmeld

17. december 2012

tarkoflen

Miss Church skriver:

Ja det er rigtigt  Smuk tanke 

Navnet vil jo altid blive valgt i kærlighed til barnet og fordi man synes det er fantastisk og passer til et fantastisk lille menneske

Anmeld

17. december 2012

M (:

tarkoflen skriver:

Men du trækker jo spændingen til det sidste det bliver sjovt at se, om du kommer det nærmere når du kommer tættere på!

Ja, jeg tror det bliver svært at holde ud til sidst - men det gør spændingen lidt lettere at holde ud, at der nu ikke er flere skanninger, og dermed ikke flere fristelser (eller risiko for, at vi får besked ved en fejl)..  

Og nu er der jo "kun" 12 uger til 37+0, 15 uger til termin og maks. 17 uger til vi har vores lille gut eller gutinde i armene! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.