Dejlig MD skanning i dag ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.961 visninger
90 svar
0 synes godt om
17. december 2012

tarkoflen

Så fik vi set vores lille guldklump

Der var fuld gang i den derinde, og ville helst ikke ligge stille, og hende der skannede var ret sikker på, at det var baby jeg kunne mærke!

Og moren fik ret i kønnet, vi får med meget stor sandsynlighed en fin lille pige

Vi glæder os så meget til hun kommer om ca. 20 uger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2012

JS<3

tarkoflen skriver:

Der var fuld gang i den derinde, og ville helst ikke ligge stille, og hende der skannede var ret sikker på, at det var baby jeg kunne mærke!

Og moren fik ret i kønnet, vi får med meget stor sandsynlighed en fin lille pige

Tillykke (: dejligt at hører at baby er sund og rask, og sikke en masse piger der bliver lavet.

Anmeld

17. december 2012

M (:

tarkoflen skriver:

Tillykke med den fine skanning, og dejligt med en lille pige i maven - det trænger vi vist også til med alle de drenge i terminsgruppen

Anmeld

17. december 2012

Miss BananaHammock

tarkoflen skriver:

Stort tillykke med den skønne scanning. Det er bare så stort - og jeg kan love dig for at det kun bliver endnu større når I får lov at møde den bette

Anmeld

17. december 2012

tarkoflen

JS<3 skriver:

Tillykke (: dejligt at hører at baby er sund og rask, og sikke en masse piger der bliver lavet.

Tusind tak og sjovt at du synes der kommer mange piger, i vores terminsgruppe er det næsten kun drenge

Anmeld

17. december 2012

tarkoflen

M (: skriver:

Tillykke med den fine skanning, og dejligt med en lille pige i maven - det trænger vi vist også til med alle de drenge i terminsgruppen

Ja jeg trækker lidt i tøseretningen men drengene er stadig langt foran tror jeg

Det var så dejligt at se, hun bare var som hun skulle være! Skanningsdamen mente at hun vejede omkring 360 g, og det er vist meget almindeligt så det var også dejligt!

Anmeld

17. december 2012

JS<3

tarkoflen skriver:

Tusind tak og sjovt at du synes der kommer mange piger, i vores terminsgruppe er det næsten kun drenge

Nå ja det sjovt, alle får piger omkring mig ihvertfald (: i min mødre gruppen på 7 personer er der kun en dreng, og alberte har to kusiner der kom i dette år også (:

Anmeld

17. december 2012

M (:

tarkoflen skriver:

Ja jeg trækker lidt i tøseretningen men drengene er stadig langt foran tror jeg

Det var så dejligt at se, hun bare var som hun skulle være! Skanningsdamen mente at hun vejede omkring 360 g, og det er vist meget almindeligt så det var også dejligt!

Ja, der er mange drenge i gruppen! Her er fornemmelsen: Ingen anelse! 

Skønt at hun bare følger sin kurve helt perfekt! 

Anmeld

17. december 2012

tarkoflen

Miss BananaHammock skriver:

Stort tillykke med den skønne scanning. Det er bare så stort - og jeg kan love dig for at det kun bliver endnu større når I får lov at møde den bette

Tusind tak og ja jeg kan forestille mig, at det bliver endnu vildere om små 20 uger

Og stort tillykke med jeres charmetrold! Han ser bare så skøn ud! Jeg håber l har det rigtig godt, og du ikke skal døje med for mange smerter fra arret!

Anmeld

17. december 2012

tarkoflen

JS<3 skriver:

Nå ja det sjovt, alle får piger omkring mig ihvertfald (: i min mødre gruppen på 7 personer er der kun en dreng, og alberte har to kusiner der kom i dette år også (:

Det er lidt sjovt! Der er også en del små piger i min og kærestens omgangskreds men herinde er der flest drenge indtil videre der kommer til verden i april 2013

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.