Dejlig MD skanning i dag ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. december 2012

metski83

tarkoflen skriver:

Så fik vi set vores lille guldklump

Der var fuld gang i den derinde, og ville helst ikke ligge stille, og hende der skannede var ret sikker på, at det var baby jeg kunne mærke!

Og moren fik ret i kønnet, vi får med meget stor sandsynlighed en fin lille pige

Vi glæder os så meget til hun kommer om ca. 20 uger

Fantastisk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2012

tarkoflen

MHB skriver:

Ja det er jo det Så skønt! Og virkelig godt at det hele gik som det skulle. Det er sjovt at se dem til MD hvor man virkelig kan se hvad der er hvad på bebs!

Ja det var rigtig sjovt, og man kunne se stor forskel fra NF skanningen synes jeg det var jo en rigtig lille baby der bare lige skal tage en tre kg. på sådan ca

Anmeld

17. december 2012

tarkoflen

metski83 skriver:

Fantastisk

Meget håber snart l får lov til at prøve det

Anmeld

17. december 2012

MHB

tarkoflen skriver:

Ja det var rigtig sjovt, og man kunne se stor forskel fra NF skanningen synes jeg det var jo en rigtig lille baby der bare lige skal tage en tre kg. på sådan ca

Ja lige præcis... Jeg synes i hvert fald at jeg faktisk fik mere ud af MD end NF. Det var en fed oplevelse! 

Anmeld

17. december 2012

Miss Church

tarkoflen skriver:

Så fik vi set vores lille guldklump

Der var fuld gang i den derinde, og ville helst ikke ligge stille, og hende der skannede var ret sikker på, at det var baby jeg kunne mærke!

Og moren fik ret i kønnet, vi får med meget stor sandsynlighed en fin lille pige

Vi glæder os så meget til hun kommer om ca. 20 uger

Hvor er det dejligt at høre Og skønt med en lille pige 

Tillykke med den fine scanning

Anmeld

17. december 2012

tarkoflen

MHB skriver:

Ja lige præcis... Jeg synes i hvert fald at jeg faktisk fik mere ud af MD end NF. Det var en fed oplevelse! 

Det gjorde jeg også jeg synes flere synes det er ærgerligt, at man ikke kan se hele baby på en gang til MD, men jeg synes faktisk det er mere en færdig baby til MD

Anmeld

17. december 2012

tarkoflen

Miss Church skriver:

Hvor er det dejligt at høre Og skønt med en lille pige 

Tillykke med den fine scanning

Tak det er skønt!

Vi glæder os, så nu skal vi bare finde os et navn, det havde været nemmere, hvis det var en dreng, der havde vi styr på det

Har l forslag til navne?

Anmeld

17. december 2012

MHB

tarkoflen skriver:

Det gjorde jeg også jeg synes flere synes det er ærgerligt, at man ikke kan se hele baby på en gang til MD, men jeg synes faktisk det er mere en færdig baby til MD

Ja jeg er helt enig 

Hvad for en type navne er i til? Hvad var drenge navnet i var enige om? Det kan være det giver en ide om hvilken navne i kan lide!

Anmeld

17. december 2012

tarkoflen

MHB skriver:

Ja jeg er helt enig 

Hvad for en type navne er i til? Hvad var drenge navnet i var enige om? Det kan være det giver en ide om hvilken navne i kan lide!

Hi hi det var blevet en Valdemar efter min kærestes farfar og min oldefar

Jeg kan godt lide Thea, efter min oldemor, det er kæresten ikke helt overbevist om... Anne-Louise synes jeg også er fint, men måske lidt for langt, når baby skal have to efternavne... Men ja vi er åbne for forslag, bare de ikke er alt for specielle

Anmeld

17. december 2012

Miss Church

tarkoflen skriver:

Tak det er skønt!

Vi glæder os, så nu skal vi bare finde os et navn, det havde været nemmere, hvis det var en dreng, der havde vi styr på det

Har l forslag til navne?

Hehe vi havde det præcis på samme måde! Vi havde to drengenavne klar, men kun et pigenavn  

Jeg synes det er så svært at finde på navne. Det er så stor en beslutning. Jeg har overvejet at låne en navnebog på biblioteket for at få lidt inspiration

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.