Dejlig MD skanning i dag ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. december 2012

tarkoflen

M (: skriver:

Min kæreste tror det er en dreng (og er det ikke lidt en mandeting?), men jeg er totalt blank..

Min kæreste var også overbevist om en dreng, men moren fik ret... Tror nu mest det var fordi det var det vi hver især bedst kunne forholde os til, det køn kender vi jo ligesom

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2012

M (:

tarkoflen skriver:

Min kæreste var også overbevist om en dreng, men moren fik ret... Tror nu mest det var fordi det var det vi hver især bedst kunne forholde os til, det køn kender vi jo ligesom

De første 15 uger var jeg også overbevist om, at det var en pige, men nu ved jeg ikke, hvad jeg skal tro.. 

Anmeld

17. december 2012

FrkZier

tarkoflen skriver:

Så fik vi set vores lille guldklump

Der var fuld gang i den derinde, og ville helst ikke ligge stille, og hende der skannede var ret sikker på, at det var baby jeg kunne mærke!

Og moren fik ret i kønnet, vi får med meget stor sandsynlighed en fin lille pige

Vi glæder os så meget til hun kommer om ca. 20 uger

JAAAA

hvor det fantatsisk!

og lækkert med en lille pige

Anmeld

17. december 2012

M&N

tarkoflen skriver:

Så fik vi set vores lille guldklump

Der var fuld gang i den derinde, og ville helst ikke ligge stille, og hende der skannede var ret sikker på, at det var baby jeg kunne mærke!

Og moren fik ret i kønnet, vi får med meget stor sandsynlighed en fin lille pige

Vi glæder os så meget til hun kommer om ca. 20 uger

Stort tillykke med den gode MD og den lille pige 

Anmeld

17. december 2012

tarkoflen

M (: skriver:

De første 15 uger var jeg også overbevist om, at det var en pige, men nu ved jeg ikke, hvad jeg skal tro.. 

Men du trækker jo spændingen til det sidste det bliver sjovt at se, om du kommer det nærmere når du kommer tættere på!

Anmeld

17. december 2012

tarkoflen

FrkZier skriver:

JAAAA

hvor det fantatsisk!

og lækkert med en lille pige

Ja det er helt perfekt!

Vi glæder os så meget til at se hende! Det er slet ikke til at forestille sig

Anmeld

17. december 2012

tarkoflen

BabyWish2012 <3 skriver:

Stort tillykke med den gode MD og den lille pige 

Tusind tak det er skønt at få at vide, at alt bare er som det skal være

Anmeld

17. december 2012

MHB

Hvor dejligt... Kæmpe tillykke! Godt med nogle prinsesser i aprilgruppen, det er tiltrængt, nu hvor alle vi andre laver drenge 

Anmeld

17. december 2012

tarkoflen

MHB skriver:

Hvor dejligt... Kæmpe tillykke! Godt med nogle prinsesser i aprilgruppen, det er tiltrængt, nu hvor alle vi andre laver drenge 

Tusind tak

Ja vi må være nogle, der kan trække i den anden retning, så vi ligesom kan fordele befolkningen lidt på begge køn

Anmeld

17. december 2012

MHB

tarkoflen skriver:

Tusind tak

Ja vi må være nogle, der kan trække i den anden retning, så vi ligesom kan fordele befolkningen lidt på begge køn

Ja det er jo det Så skønt! Og virkelig godt at det hele gik som det skulle. Det er sjovt at se dem til MD hvor man virkelig kan se hvad der er hvad på bebs!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.