Guldfiskens hule 24+6

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. december 2012

Camillos

M (: skriver:

Tusind tak, ja, det er også dejligt, at begynde at nærme sig stadiget, hvor man ser gravid ud og ikke bare tyk..

Pyha, vil gerne tro, at de er nemmere at få på end at tabe igen!! Hvor maget tabte du ved fødslen?

Jeg tabte 9 kg ved fødslen .. så har slet ikke tabt mig efter! .. men jeg æder seriøst også som en maje tærsker .og det er ikke sunde ting .. tror jeg er blevet al for sukkerafhængig under min graviditet og nu er det jo jul og man er ekstra sulten når man ammer .. ! .. Så her til Januar må jeg gøre lidt for at få kiloerne af igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2012

M (:

Miss Church skriver:

Du er bare så fin! 

Dejligt at der snart er styr på BA Vi er også ved at være der 

Ja, det er bare SÅ skønt, at vi begynder at kunne se en ende på det (: Vi mangler "kun" en halv perspektivering (bliver færdig imorgen), tilrettelse af problembeskrivelse/problemafgrænsning (færdig senest torsdag), kildekritik (færdig senest fredag), bilag og resumé og vi skal aflevere d. 10/1.. 

Anmeld

17. december 2012

M (:

Camillos skriver:

Jeg tabte 9 kg ved fødslen .. så har slet ikke tabt mig efter! .. men jeg æder seriøst også som en maje tærsker .og det er ikke sunde ting .. tror jeg er blevet al for sukkerafhængig under min graviditet og nu er det jo jul og man er ekstra sulten når man ammer .. ! .. Så her til Januar må jeg gøre lidt for at få kiloerne af igen

Det er altså heller ikke nemt at påbegynde et vægttab i julen! Så er det meget nemmere i januar, hvor alle går på skrump..

Jeg satser også på, at jeg taber kiloene nemt, det er jo lige i foråret og lige når alle de lækre grøntsager o.lign. kommer frem.. MUMS!

Anmeld

17. december 2012

Camillos

Det er altså heller ikke nemt at påbegynde et vægttab i julen! Så er det meget nemmere i januar, hvor alle går på skrump..

Jeg satser også på, at jeg taber kiloene nemt, det er jo lige i foråret og lige når alle de lækre grøntsager o.lign. kommer frem.. MUMS!

Åhh ja jeg glæder mig også til jordbær, vandmelon, og alt det andet guf! ... og alle de friske salater! mums!

Anmeld

17. december 2012

M&N

Hvor er du fin

Anmeld

17. december 2012

M (:

Camillos skriver:

Åhh ja jeg glæder mig også til jordbær, vandmelon, og alt det andet guf! ... og alle de friske salater! mums!

Ja, det er altså noget at det skønne ved sommeren - og så er det bare lidt nemmere at holde de få kalorier, når det mad man har mest lyst næsten kun er vand..

Anmeld

17. december 2012

M (:

BabyWish2012 <3 skriver:

Hvor er du fin

Tusind tak søde! 

Anmeld

17. december 2012

tarkoflen

Sikke en fin mave

Anmeld

17. december 2012

M (:

tarkoflen skriver:

Sikke en fin mave

Tusind tak, er også glad for at den, langt om længe, begynder at minde om en babybule (:

Anmeld

17. december 2012

tarkoflen

Tusind tak, er også glad for at den, langt om længe, begynder at minde om en babybule (:

Uhh det synes jeg allerede min gør, men kun med tøj på, jeg synes uden tøj bare jeg ser lidt mærkeligt tyk ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.