Guldfiskens hule 24+6

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. december 2012

Christina :-)

M (: skriver:

Åh, vil nu hellere nøjes med en lille babybule end at tage 30 kg på.. 

Heller ikk sjovt :-) og drengen vejede 410 da han kom ud og 53 cm:-) var ikk sjovt og være så stor så frygter den her gang:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2012

M (:

FrkZier skriver:

HAHAHA jeg må jo for søren få dig ned på en eller anden måde, og det jo tydeligvis ikke i WF det skal ske - så må jo finde på andre måder

Haha, nej, så må du ty til feje tricks!

Anmeld

16. december 2012

FrkZier

Haha, nej, så må du ty til feje tricks!

præcis

men du kan ligeså godt vænne dig til navnet, dreng eller pige - så det en Folmer

Anmeld

16. december 2012

Frøken J.

Pyha, synes tiden flyver for tiden, og jeg har slet ikke nået at få lagt mavebilleder op i sidste uge! 

Her går det godt, og fisken sparker mig mange gange dagligt - selvom den indimellem har "dovne dage", for derefter at tage revanche i et døgns tid.. 

Jeg knokler med BA-projekt, og glæder mig til forhåbentlig at kunne holde en velfortjent juleferie på fredag! 

Maven vokser stille og roligt, og der er da sket lidt de sidste 14 dage.

Vægten siger nu + 5,7 kg, og jeg ved ikke rigtig, hvad jeg skal synes om det.. Nu må vi se, hvad lægen siger efter 2. lægebesøg på torsdag.. 

Beklager at billederne er lidt uskarpe pga. lyset.

Der begynder virkelig at ske noget nu! Du ser fantastisk ud, søde!

+5,7 er altså HELT fint! Jeg startede som overvægtig og har taget 6 på, og både jordemoder og læge siger det bare lyder helt super, og min læge er ellers MEGET pernitten med vægten!

Anmeld

16. december 2012

M (:

Stinna92:) skriver:

Heller ikk sjovt :-) og drengen vejede 410 da han kom ud og 53 cm:-) var ikk sjovt og være så stor så frygter den her gang:-)

Hm, jeg tror ikke nødvendigvis det er værre at føde store børn.. Min mor har født x 5, og alle mellem 3700 og 4900 gram, og hun sagde, at nummer to (mig) på 3700 var klart den værste at føde.. Nr. et vejede 4780.. 

Anmeld

16. december 2012

M (:

Frøken J. skriver:

Der begynder virkelig at ske noget nu! Du ser fantastisk ud, søde!

+5,7 er altså HELT fint! Jeg startede som overvægtig og har taget 6 på, og både jordemoder og læge siger det bare lyder helt super, og min læge er ellers MEGET pernitten med vægten!

Tusind tak, hvor er du sød.. 

Åh, det er jeg glad for at du siger - man kan jo ikke lade være med at blive lidt nervøs, specielt, når min lægetid ligger efter frokost og jo er MED tøj på.. Hans vægt siger som regel lidt mere (omkring 1 kg) end min.. 

Anmeld

16. december 2012

M (:

FrkZier skriver:

præcis

men du kan ligeså godt vænne dig til navnet, dreng eller pige - så det en Folmer

Hahaha, stakkels pige!

Men så er jeres også en Bjarke

Anmeld

16. december 2012

Frøken J.

Tusind tak, hvor er du sød.. 

Åh, det er jeg glad for at du siger - man kan jo ikke lade være med at blive lidt nervøs, specielt, når min lægetid ligger efter frokost og jo er MED tøj på.. Hans vægt siger som regel lidt mere (omkring 1 kg) end min.. 

Men prøv lige at se dig i spejlet i stedet! Som jeg ser det, sidder det hele (super flot!) på maven! Jeg forstår godt dine tanker, vi var jo også i tabergruppen sammen, og jeg havde det svært da jeg ventede Rose, fordi jeg lige havde tabt 25 kilo. Nu er det så også et dårligt eksempel, da jeg tog alt for meget på - men det er nok også min pointe. Det er slet ikke alt for meget! Du har kun 16 uger tilbage, på 24 uger har du kun taget knap 6 på, det er da flot Og hvis den tager et pludselig ryk, skal du tænke på der nok også kommer væske

Kan du ikke aftale med din læge at i tager det du vejer hjemme fra morgenstunden? Den aftale har vi lavet, da min læges vægt snildt kan vise 2 kilo mere end min egen

Anmeld

16. december 2012

M (:

Frøken J. skriver:

Men prøv lige at se dig i spejlet i stedet! Som jeg ser det, sidder det hele (super flot!) på maven! Jeg forstår godt dine tanker, vi var jo også i tabergruppen sammen, og jeg havde det svært da jeg ventede Rose, fordi jeg lige havde tabt 25 kilo. Nu er det så også et dårligt eksempel, da jeg tog alt for meget på - men det er nok også min pointe. Det er slet ikke alt for meget! Du har kun 16 uger tilbage, på 24 uger har du kun taget knap 6 på, det er da flot Og hvis den tager et pludselig ryk, skal du tænke på der nok også kommer væske

Kan du ikke aftale med din læge at i tager det du vejer hjemme fra morgenstunden? Den aftale har vi lavet, da min læges vægt snildt kan vise 2 kilo mere end min egen

Jeg forstår udemærket godt hvad du siger, og kan jo godt se på billedet, at jeg ikke er meget stor, og knapt seks kilo er jo ikke meget - det er under et kilo om måneden, men altså.. DU kender jo om nogen bekymringen, og jeg har svært ved at se vægten gå op, op, op, når jeg egentlig helst ville se den gå ned..  

Jeg ville bare SÅ gerne blive under 80 kg (+ 11,3), og der er pludselig ikke langt igen, når vægten siger +5,6 - og alle siger, at vægten først kommer nu..  

Hm, kunne være jeg skulle aftale det med ham - skal også måle mit blodtryk hjemmefra, da jeg lider af "white coat syndrome", så det stiger helt vildt, når det er sundhedspersonale, der skal måle det.. 

Anmeld

16. december 2012

FrkZier

Hahaha, stakkels pige!

Men så er jeres også en Bjarke

haha ja Bjarke og Folmer - det bliver da ikke bedre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.