Frøken J. skriver:
Men prøv lige at se dig i spejlet i stedet! Som jeg ser det, sidder det hele (super flot!) på maven! Jeg forstår godt dine tanker, vi var jo også i tabergruppen sammen, og jeg havde det svært da jeg ventede Rose, fordi jeg lige havde tabt 25 kilo. Nu er det så også et dårligt eksempel, da jeg tog alt for meget på - men det er nok også min pointe. Det er slet ikke alt for meget! Du har kun 16 uger tilbage, på 24 uger har du kun taget knap 6 på, det er da flot
Og hvis den tager et pludselig ryk, skal du tænke på der nok også kommer væske 
Kan du ikke aftale med din læge at i tager det du vejer hjemme fra morgenstunden? Den aftale har vi lavet, da min læges vægt snildt kan vise 2 kilo mere end min egen 
Jeg forstår udemærket godt hvad du siger, og kan jo godt se på billedet, at jeg ikke er meget stor, og knapt seks kilo er jo ikke meget - det er under et kilo om måneden, men altså.. DU kender jo om nogen bekymringen, og jeg har svært ved at se vægten gå op, op, op, når jeg egentlig helst ville se den gå ned.. 
Jeg ville bare SÅ gerne blive under 80 kg (+ 11,3), og der er pludselig ikke langt igen, når vægten siger +5,6 - og alle siger, at vægten først kommer nu..
Hm, kunne være jeg skulle aftale det med ham - skal også måle mit blodtryk hjemmefra, da jeg lider af "white coat syndrome", så det stiger helt vildt, når det er sundhedspersonale, der skal måle det.. 
Anmeld