Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
M (: skriver: Ja, det er da skønt og livsbekræftende - det er jo dét vi er skabt til! Nej, så er 9 mdr. godt nok lang tid, hvis man ikke kan forlige sig med kroppens forandringer - og den bliver jo nok aldrig den samme igen..
Ja, det er da skønt og livsbekræftende - det er jo dét vi er skabt til!
Nej, så er 9 mdr. godt nok lang tid, hvis man ikke kan forlige sig med kroppens forandringer - og den bliver jo nok aldrig den samme igen..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
tarkoflen skriver: Ja det synes jeg også Det har været rigtig svært for dem, for nej kroppen kommer nok ikke til helt at ligne sig selv igen...
Ja det synes jeg også Det har været rigtig svært for dem, for nej kroppen kommer nok ikke til helt at ligne sig selv igen...
Men kan kan jo være heldig, at den ændrer sig til det bedre.. Hahaha, eller noget..
M (: skriver: Men kan kan jo være heldig, at den ændrer sig til det bedre.. Hahaha, eller noget..
tarkoflen skriver: man kommer vist ikke udenom, at noget vil hænge lidt mere end før...
man kommer vist ikke udenom, at noget vil hænge lidt mere end før...
Sssssh, måske de ikke opdager det, hvis vi ikke siger det højt?
M (: skriver: Sssssh, måske de ikke opdager det, hvis vi ikke siger det højt?
tarkoflen skriver: Hi hi måske om ikke andet, så hænger det i hvert fald anderledes
Hi hi måske om ikke andet, så hænger det i hvert fald anderledes
Ja, det er nok desværre en bivirkning..
M (: skriver: Tusind tak - tror næppe jeg når at blive kæmpe stor, men det er også ok så længe den lille har det fint derinde.. (:
Tusind tak - tror næppe jeg når at blive kæmpe stor, men det er også ok så længe den lille har det fint derinde.. (:
Der udstedes ingen garantier. Jeg var flad som en pandekage, da jeg var lige så langt henne som du og endte pænt stor, så der udstedes ingen garantier!
Baagøe skriver: Der udstedes ingen garantier. Jeg var flad som en pandekage, da jeg var lige så langt henne som du og endte pænt stor, så der udstedes ingen garantier!
Haha, man har da lov at håbe - vi da gerne prøve at have en stor babybule - bare den sidste måneds tid!
Frk-Lotusblomst skriver: Har ledt og ledt efter Update i sidste uge (graviditetsuge) Og nu var der endelig en. HeheMaven er så sandelig vokset og har fået sig en rigtig fin rund form helt oppe fra under brystet. smukt.
Har ledt og ledt efter Update i sidste uge (graviditetsuge) Og nu var der endelig en. HeheMaven er så sandelig vokset og har fået sig en rigtig fin rund form helt oppe fra under brystet. smukt.
Haha, der blev du snydt - nåede simpelthen ikke at få lagt et op.. Totalt ringe altså!
Tusind tak, hvor er du sød altså!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128