Guldfiskens hule 24+6

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.719 visninger
74 svar
0 synes godt om
16. december 2012

M (:

Pyha, synes tiden flyver for tiden, og jeg har slet ikke nået at få lagt mavebilleder op i sidste uge! 

Her går det godt, og fisken sparker mig mange gange dagligt - selvom den indimellem har "dovne dage", for derefter at tage revanche i et døgns tid.. 

Jeg knokler med BA-projekt, og glæder mig til forhåbentlig at kunne holde en velfortjent juleferie på fredag! 

Maven vokser stille og roligt, og der er da sket lidt de sidste 14 dage.

Vægten siger nu + 5,7 kg, og jeg ved ikke rigtig, hvad jeg skal synes om det.. Nu må vi se, hvad lægen siger efter 2. lægebesøg på torsdag.. 

Beklager at billederne er lidt uskarpe pga. lyset.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2012

Pige2009

Fin lille mave

Anmeld

16. december 2012

M (:

Baagøe skriver:

Fin lille mave

Tusind tak - tror næppe jeg når at blive kæmpe stor, men det er også ok så længe den lille har det fint derinde.. (:

Anmeld

16. december 2012

Christina :-)

M (: skriver:

Tusind tak - tror næppe jeg når at blive kæmpe stor, men det er også ok så længe den lille har det fint derinde.. (:

Du kan godt nå det:-) min mave med min søn kom føst i uge 26 og skal love for jeg bliv stor

Anmeld

16. december 2012

M (:

Stinna92:) skriver:

Du kan godt nå det:-) min mave med min søn kom føst i uge 26 og skal love for jeg bliv stor

Tog du meget på til sidst?

Anmeld

16. december 2012

Christina :-)

Tog du meget på til sidst?

Jeg tog 30 kg på i alt og ja de sidste 2 mdr voksede og voksede jeg mega lignede en hval

Anmeld

16. december 2012

FrkZier

Pyha, synes tiden flyver for tiden, og jeg har slet ikke nået at få lagt mavebilleder op i sidste uge! 

Her går det godt, og fisken sparker mig mange gange dagligt - selvom den indimellem har "dovne dage", for derefter at tage revanche i et døgns tid.. 

Jeg knokler med BA-projekt, og glæder mig til forhåbentlig at kunne holde en velfortjent juleferie på fredag! 

Maven vokser stille og roligt, og der er da sket lidt de sidste 14 dage.

Vægten siger nu + 5,7 kg, og jeg ved ikke rigtig, hvad jeg skal synes om det.. Nu må vi se, hvad lægen siger efter 2. lægebesøg på torsdag.. 

Beklager at billederne er lidt uskarpe pga. lyset.

ih hvor det godt at se at lille Folmer har fået noget mere plads at lege på

Anmeld

16. december 2012

M (:

Stinna92:) skriver:

Jeg tog 30 kg på i alt og ja de sidste 2 mdr voksede og voksede jeg mega lignede en hval

Åh, vil nu hellere nøjes med en lille babybule end at tage 30 kg på.. 

Anmeld

16. december 2012

M (:

FrkZier skriver:

ih hvor det godt at se at lille Folmer har fået noget mere plads at lege på

Du er så dum! 

Anmeld

16. december 2012

FrkZier

Du er så dum! 

HAHAHA jeg må jo for søren få dig ned på en eller anden måde, og det jo tydeligvis ikke i WF det skal ske - så må jo finde på andre måder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.