Guldfiskens hule 24+6

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. december 2012

M (:

FrkZier skriver:

haha ja Bjarke og Folmer - det bliver da ikke bedre

Nix, og du har jo besluttet, at din søn skal score min fisk (uanset køn), så det er vigtigt at navnene matcher..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2012

FrkZier

M (: skriver:

Nix, og du har jo besluttet, at din søn skal score min fisk (uanset køn), så det er vigtigt at navnene matcher..

HAHAH ja vi kan ikke have et kærestepar uden matchende navne! tænk engang hvis nu at Folmer fik en kæreste der havde et flot navn, det ville jo ikke gå!

Anmeld

16. december 2012

M (:

FrkZier skriver:

HAHAH ja vi kan ikke have et kærestepar uden matchende navne! tænk engang hvis nu at Folmer fik en kæreste der havde et flot navn, det ville jo ikke gå!

Hvad mener du? Der er da intet så smukt som Folmer, intet kan hamle op!

Anmeld

16. december 2012

Frøken J.

Jeg forstår udemærket godt hvad du siger, og kan jo godt se på billedet, at jeg ikke er meget stor, og knapt seks kilo er jo ikke meget - det er under et kilo om måneden, men altså.. DU kender jo om nogen bekymringen, og jeg har svært ved at se vægten gå op, op, op, når jeg egentlig helst ville se den gå ned..  

Jeg ville bare SÅ gerne blive under 80 kg (+ 11,3), og der er pludselig ikke langt igen, når vægten siger +5,6 - og alle siger, at vægten først kommer nu..  

Hm, kunne være jeg skulle aftale det med ham - skal også måle mit blodtryk hjemmefra, da jeg lider af "white coat syndrome", så det stiger helt vildt, når det er sundhedspersonale, der skal måle det.. 

Hvor ofte vejer du dig? Måske skulle du gøre det noget sjældnere, eller få kæresten til at gemme vægten, så du ikke kan gøre det så tit? Og så skrive til mig, når du går i panik, så skal jeg nok opmuntre dig!

Dagens peptalk: Da jeg var 24+ med Rose, havde jeg taget 11-12 kilo på 6 kilo er peanuts

Og det er ikke sikkert at 11 kilo er realistisk, du må jo gerne tage mere på som normalvægtig. Det er mere mig med et start BMI på 30, der skulle holde mig på 10-11 kilo, så den synes jeg faktisk du skal sløjfe, for det giver dig kun mere stress. Se sådan på det: Det er ikke ret længe du når at være over 80 kilo, hvis det sker, så føder du, og så har du lige haft verdens hurtigste vægttab :-)

Anmeld

16. december 2012

FrkZier

Hvad mener du? Der er da intet så smukt som Folmer, intet kan hamle op!

åh ja du har selvfølgelig ret - det var en tanketorsk fra min side

Anmeld

16. december 2012

M (:

Hvor ofte vejer du dig? Måske skulle du gøre det noget sjældnere, eller få kæresten til at gemme vægten, så du ikke kan gøre det så tit? Og så skrive til mig, når du går i panik, så skal jeg nok opmuntre dig!

Dagens peptalk: Da jeg var 24+ med Rose, havde jeg taget 11-12 kilo på 6 kilo er peanuts

Og det er ikke sikkert at 11 kilo er realistisk, du må jo gerne tage mere på som normalvægtig. Det er mere mig med et start BMI på 30, der skulle holde mig på 10-11 kilo, så den synes jeg faktisk du skal sløjfe, for det giver dig kun mere stress. Se sådan på det: Det er ikke ret længe du når at være over 80 kilo, hvis det sker, så føder du, og så har du lige haft verdens hurtigste vægttab :-)

Jeg vejer mig for ofte..  For bryder mig ikke om det chok det giver, når jeg efter en uge har taget 500-1000 gram på.. Så hellere veje hver eller hver anden dag og så holde lidt øje på den måde.. Hvad gør du?

Ih, og du var bare SÅ flot gravid sidste gang - man kunne ikke se, at du tog så meget på! 

Jeg tror min mentale grænse ligger der, fordi jeg aldrig har været over 80 kg i mit liv.. Så det er lidt en "ond" grænse at skulle over - også fordi jeg så vejer MERE end før jeg påbegyndte mit vægttab i januar.. Og ja, jeg ved godt at omstændighederne er meget anderledes denne gang, men det gør det kun lidt lettere at acceptere, at jeg tager på.. 

Ja, håber, håber, håber, jeg smider en god del ved fødslen! 

Anmeld

16. december 2012

M (:

FrkZier skriver:

åh ja du har selvfølgelig ret - det var en tanketorsk fra min side

Ja, en alvorlig en af slagsen

Anmeld

17. december 2012

frk-stoltze

Pyha, synes tiden flyver for tiden, og jeg har slet ikke nået at få lagt mavebilleder op i sidste uge! 

Her går det godt, og fisken sparker mig mange gange dagligt - selvom den indimellem har "dovne dage", for derefter at tage revanche i et døgns tid.. 

Jeg knokler med BA-projekt, og glæder mig til forhåbentlig at kunne holde en velfortjent juleferie på fredag! 

Maven vokser stille og roligt, og der er da sket lidt de sidste 14 dage.

Vægten siger nu + 5,7 kg, og jeg ved ikke rigtig, hvad jeg skal synes om det.. Nu må vi se, hvad lægen siger efter 2. lægebesøg på torsdag.. 

Beklager at billederne er lidt uskarpe pga. lyset.

Hold da op hvor der sker noget nu søde sikke en FIN mave du har fået

Og pyt med de kg, de skal nok ryge af igen

Anmeld

17. december 2012

M (:

frk-stoltze skriver:

Hold da op hvor der sker noget nu søde sikke en FIN mave du har fået

Og pyt med de kg, de skal nok ryge af igen

Tusind tak - ja, der begynder da at ske en smule på mavefronten, langt om længe!!

Ja, det satser vi i hvert fald på!

Anmeld

17. december 2012

frk-stoltze

Tusind tak - ja, der begynder da at ske en smule på mavefronten, langt om længe!!

Ja, det satser vi i hvert fald på!

Den er super fin din mave

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.