M (: skriver:
Jeg forstår udemærket godt hvad du siger, og kan jo godt se på billedet, at jeg ikke er meget stor, og knapt seks kilo er jo ikke meget - det er under et kilo om måneden, men altså.. DU kender jo om nogen bekymringen, og jeg har svært ved at se vægten gå op, op, op, når jeg egentlig helst ville se den gå ned.. 
Jeg ville bare SÅ gerne blive under 80 kg (+ 11,3), og der er pludselig ikke langt igen, når vægten siger +5,6 - og alle siger, at vægten først kommer nu..
Hm, kunne være jeg skulle aftale det med ham - skal også måle mit blodtryk hjemmefra, da jeg lider af "white coat syndrome", så det stiger helt vildt, når det er sundhedspersonale, der skal måle det.. 
Hvor ofte vejer du dig? Måske skulle du gøre det noget sjældnere, eller få kæresten til at gemme vægten, så du ikke kan gøre det så tit? Og så skrive til mig, når du går i panik, så skal jeg nok opmuntre dig!
Dagens peptalk: Da jeg var 24+ med Rose, havde jeg taget 11-12 kilo på

6 kilo er peanuts

Og det er ikke sikkert at 11 kilo er realistisk, du må jo gerne tage mere på som normalvægtig. Det er mere mig med et start BMI på 30, der skulle holde mig på 10-11 kilo, så den synes jeg faktisk du skal sløjfe, for det giver dig kun mere stress. Se sådan på det: Det er ikke ret længe du når at være over 80 kilo, hvis det sker, så føder du, og så har du lige haft verdens hurtigste vægttab :-)