Guldfiskens hule 24+6

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. december 2012

M (:

frk-stoltze skriver:

Den er super fin din mave

Tusind tak! Der er også sket meget den sidste måned, men nu er der jo heller ikke langt til 3. trimester! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2012

Miss Kat

Så fin.

Anmeld

17. december 2012

VNB

M (: skriver:

Pyha, synes tiden flyver for tiden, og jeg har slet ikke nået at få lagt mavebilleder op i sidste uge! 

Her går det godt, og fisken sparker mig mange gange dagligt - selvom den indimellem har "dovne dage", for derefter at tage revanche i et døgns tid.. 

Jeg knokler med BA-projekt, og glæder mig til forhåbentlig at kunne holde en velfortjent juleferie på fredag! 

Maven vokser stille og roligt, og der er da sket lidt de sidste 14 dage.

Vægten siger nu + 5,7 kg, og jeg ved ikke rigtig, hvad jeg skal synes om det.. Nu må vi se, hvad lægen siger efter 2. lægebesøg på torsdag.. 

Beklager at billederne er lidt uskarpe pga. lyset.

Det er bare den sødste lille mave jeg længe har set altså  og skønt med masser af liv fra den lille fisk! 

Anmeld

17. december 2012

M (:

Miss Kat skriver:

Så fin.

Tusind tak! 

Anmeld

17. december 2012

M (:

VNB skriver:

Det er bare den sødste lille mave jeg længe har set altså  og skønt med masser af liv fra den lille fisk! 

Årh, hvor er du sød.. 

Anmeld

17. december 2012

Camillos

Pyha, synes tiden flyver for tiden, og jeg har slet ikke nået at få lagt mavebilleder op i sidste uge! 

Her går det godt, og fisken sparker mig mange gange dagligt - selvom den indimellem har "dovne dage", for derefter at tage revanche i et døgns tid.. 

Jeg knokler med BA-projekt, og glæder mig til forhåbentlig at kunne holde en velfortjent juleferie på fredag! 

Vægten siger nu + 5,7 kg, og jeg ved ikke rigtig, hvad jeg skal synes om det.. Nu må vi se, hvad lægen siger efter 2. lægebesøg på torsdag.. 

Ja! nu sker der da noget med babyhulen hvor er du fin .. årh 5,7 kg er skam flot! ... det havde jeg alldrede taget på jeg da var 10 uger henne  

og sluttede på 21 kg! ... har godt nok svært ved at komme af med det igen.. mangler 12 kg endnu ! 

Anmeld

17. december 2012

Miss Church

Du er bare så fin! 

Dejligt at der snart er styr på BA Vi er også ved at være der 

Anmeld

17. december 2012

christina92

Ihh nu begynder den virkelig at få form

Anmeld

17. december 2012

M (:

Camillos skriver:

Ja! nu sker der da noget med babyhulen hvor er du fin .. årh 5,7 kg er skam flot! ... det havde jeg alldrede taget på jeg da var 10 uger henne  

og sluttede på 21 kg! ... har godt nok svært ved at komme af med det igen.. mangler 12 kg endnu ! 

Tusind tak, ja, det er også dejligt, at begynde at nærme sig stadiget, hvor man ser gravid ud og ikke bare tyk..

Pyha, vil gerne tro, at de er nemmere at få på end at tabe igen!! Hvor maget tabte du ved fødslen?

Anmeld

17. december 2012

M (:

christina92 skriver:

Ihh nu begynder den virkelig at få form

Jaaa, der begynder da så småt at ske noget!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.