Guldfiskens hule 24+6

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. december 2012

M (:

tarkoflen skriver:

Uhh det synes jeg allerede min gør, men kun med tøj på, jeg synes uden tøj bare jeg ser lidt mærkeligt tyk ud

Haha, så er det ikke kun mig..  Synes min mave ser SÅ mærkelig ud oppe fra, men det er nok fordi jeg aldrig har set en gravid mave fra den vinkel før! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2012

Miss BananaHammock

Du er så fin

Anmeld

17. december 2012

M (:

Miss BananaHammock skriver:

Du er så fin

Tusind tak! Og stort tillykke med lille Alexander!  

Anmeld

17. december 2012

tarkoflen

M (: skriver:

Haha, så er det ikke kun mig..  Synes min mave ser SÅ mærkelig ud oppe fra, men det er nok fordi jeg aldrig har set en gravid mave fra den vinkel før! 

Hi hi nej du er bestemt ikke den eneste! Jeg synes også den ser mærkelig ud, og det synes jeg faktisk også den gør i spejlet måske fordi det ikke er så mange gravide maver uden tøj på, jeg har set og der ud over har det jo aldrig været min egen mave, der før har været gravid

Anmeld

17. december 2012

trolden33

Nøj en fin lille mave. Er du tosset hvor jeg bliver misundelig. Din lille mave (som er i uge 25) ligner min som ik engang er gået ind i uge 12 endnu. 

Jeg har +ca 2 kg på vægten fra testen viste positiv, men jeg trøster mig med at det er mit barn nr 2.... Piv - jeg ville ønske det var mig som var så lille og fin i uge 25 og ik allerede i uge 11... 

Suk - fik jeg sagt jeg var misundelig? Hi hi 

Anmeld

17. december 2012

M (:

tarkoflen skriver:

Hi hi nej du er bestemt ikke den eneste! Jeg synes også den ser mærkelig ud, og det synes jeg faktisk også den gør i spejlet måske fordi det ikke er så mange gravide maver uden tøj på, jeg har set og der ud over har det jo aldrig været min egen mave, der før har været gravid

Jeg synes også den ser mærkelig ud i spejlet.. Men det skyldes jo nok, at synes er uvant, og man pludselig ser det fra en anden vinkel, og man lige skal vænne sig til, at ens krop ser anderledes ud! 

Anmeld

17. december 2012

M (:

trolden33 skriver:

Nøj en fin lille mave. Er du tosset hvor jeg bliver misundelig. Din lille mave (som er i uge 25) ligner min som ik engang er gået ind i uge 12 endnu. 

Jeg har +ca 2 kg på vægten fra testen viste positiv, men jeg trøster mig med at det er mit barn nr 2.... Piv - jeg ville ønske det var mig som var så lille og fin i uge 25 og ik allerede i uge 11... 

Suk - fik jeg sagt jeg var misundelig? Hi hi 

Ej, hvor er du sød, og det gør mig da lidt glad.. 

Men hvor er det sjovt, jeg sukker efter de maver, som ser mere gravide ud end min, og du sukker efter at den var mindre.. Man vil nok altid have det de andre har! 

Anmeld

17. december 2012

tarkoflen

Jeg synes også den ser mærkelig ud i spejlet.. Men det skyldes jo nok, at synes er uvant, og man pludselig ser det fra en anden vinkel, og man lige skal vænne sig til, at ens krop ser anderledes ud! 

Ja det skal man, heldigvis er det en dejlig forandring synes jeg! Har et par veninder, der bestemt ikke brød sig om det, men der er jeg heldigvis ikke! Det var lidt træls for dem!

Anmeld

17. december 2012

M (:

tarkoflen skriver:

Ja det skal man, heldigvis er det en dejlig forandring synes jeg! Har et par veninder, der bestemt ikke brød sig om det, men der er jeg heldigvis ikke! Det var lidt træls for dem!

Ja, det er da skønt og livsbekræftende - det er jo dét vi er skabt til!

Nej, så er 9 mdr. godt nok lang tid, hvis man ikke kan forlige sig med kroppens forandringer - og den bliver jo nok aldrig den samme igen..

Anmeld

17. december 2012

M&N

Tusind tak søde! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.