Få børn tæt på hinanden?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. december 2012

Chili

oerbaek skriver:

jeg har 3 drenge. de to store er der lidt under 2 år mellem. jeg blev gravid da den største var 13 mdr. de har enormt glæde af hinanden. jeg syns det er fantastisk at have 2 børn der er tøt på hinanden. lille bror og den midterste er der så 3½ år mellem, selvom der er lidt større aldersforskel mellem har de også enormt glæde af hinanden

Ja okay, så de kan få glæde af hinanden på nogle forskellige måder, alt efter hvor mange år der kommer til at være imellem dem
Så længe søskende forholdet bliver godt, er jeg næsten glad, og det virker bare som om det bliver rigtig godt, hvis der ikke er så mange år mellem dem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2012

onlyme

Chili skriver:

Ja okay, det bliver i selvfølgelig nød til
Hvad har i brugt til de 2 i har nu ?

Ind til vider har vi 2 barnevogne,.
Vi har valgt ikke at købe klapvogn endnu pga vejret
Vi har brugt barnevognene også har den ''store'' somme tider gået ved siden af hvis vi ikke skal så langt eller sidder i søskendesøde

Anmeld

15. december 2012

Hvem?

Chili skriver:

Det var da også hurtigt

Men hvor dejligt de bare kan nyde og bruge hinanden så meget, det ville være så fedt!
Så hurtigt kommer det ikke til at blive her, vi i nødsaget til at vente mindst nogle måneder, da jeg har nogle problemer med nyrerne

Hvordan klarede i alt det praktiske, med barnevogn/tvillingevogn?

Jamen, jeg er "alene"  den forstand, at manden er kørt når drengene står op og drengene er gået i seng, når manden kommer hjem, jeg har klaret det med, en tvillingeklapvogn, så jeg stadig ku lufte hunden i skoven og gå turer - vi har en stor bil, så der kan der være begge drengenes banrevogne og deres tvillingeklapvogn, plus alt det andet såsom pusletaske o.s.v.

Så drengene og jeg tager tit på ture

Anmeld

16. december 2012

Chili

onlyme skriver:

Ind til vider har vi 2 barnevogne,.
Vi har valgt ikke at købe klapvogn endnu pga vejret
Vi har brugt barnevognene også har den ''store'' somme tider gået ved siden af hvis vi ikke skal så langt eller sidder i søskendesøde

Ja okay

For middagslur er jo nødvendigt stadig

Anmeld

16. december 2012

Chili

Hvem? skriver:

Jamen, jeg er "alene"  den forstand, at manden er kørt når drengene står op og drengene er gået i seng, når manden kommer hjem, jeg har klaret det med, en tvillingeklapvogn, så jeg stadig ku lufte hunden i skoven og gå turer - vi har en stor bil, så der kan der være begge drengenes banrevogne og deres tvillingeklapvogn, plus alt det andet såsom pusletaske o.s.v.

Så drengene og jeg tager tit på ture

Hold da op en stor bil! hehe.

Men tvillingevogn er også det jeg har tænkt, i forhold til hvis man fik en mere rimelig hurtigt, så jeg selv kunne komme rundt med begge børn og evt. vores hund også

Anmeld

16. december 2012

norenberg

Har Sebastian og Oliver med 8 mdr og 5 dages mellemrum...det var hårdt da de begge to var helt små men nu hvor der er hhv næsten 2 og 3 år har de så meget glæde af hinanden så jeg har aldrig fortrudt vores valg...

Anmeld

16. december 2012

Chili

norenberg skriver:

Har Sebastian og Oliver med 8 mdr og 5 dages mellemrum...det var hårdt da de begge to var helt små men nu hvor der er hhv næsten 2 og 3 år har de så meget glæde af hinanden så jeg har aldrig fortrudt vores valg...

Det er godt nok også tæt!
Håbet fra den ene graviditet til den anden ?

Men ja, som jeg også skriver til andre, er jeg sikker på det hårdt når de er små, men når de bliver et par år og frem af får de så meget glæde af hinanden

Må i tænke boks og se om det er det vi skal

Anmeld

16. december 2012

norenberg

Chili skriver:

Det er godt nok også tæt!
Håbet fra den ene graviditet til den anden ?

Men ja, som jeg også skriver til andre, er jeg sikker på det hårdt når de er små, men når de bliver et par år og frem af får de så meget glæde af hinanden

Må i tænke boks og se om det er det vi skal

Nej det er mellem drengene der er 8 mdr og 5 dage, testede positivt 5 uger efter sebastian var født og Oliver er født 13 uger for tidlig...

Anmeld

16. december 2012

Chili

norenberg skriver:

Nej det er mellem drengene der er 8 mdr og 5 dage, testede positivt 5 uger efter sebastian var født og Oliver er født 13 uger for tidlig...

Det må da også have været ekstra svært med en fortidlig født så?

Men dejligt dine drenge har det rigtig godt med hinanden

Anmeld

16. december 2012

norenberg

Chili skriver:

Det må da også have været ekstra svært med en fortidlig født så?

Men dejligt dine drenge har det rigtig godt med hinanden

ja det var det også.....oliver var indlagt 11 uger på neo mens vi havde en der hjemme på 8 mdr og en datter på 5 år...så var hos oliver i alle dagtimerne hjem og hente de andre og lave mad ogbhygge med dem og så ude ved oliver igen kl 19-24....ved ikke engang i dag hvor vi fik kræfterne til det .....men vi kom heldigvis på den anden side af det med godt resultat...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.