Vi har 20 mdr mellem vores.Det er det skønneste at blive forældre, helt sikket tog eksperterne sammenligner det med en forelselse.
Det man skal huske er at det ofte er meget meget nemt at have et lille barn og at man ingen konfrontationer har med babyer. Det kommer og så begynder man virkelig at skulle være på konstant.
Jeg synes det var SÅ nemt at få et barn, virkeligt, selv om han vågnede 10 gange vher nat til han var næsten et år. Og derfor blev jeg gravid relativgt hurtigt. Smed kondomet da han var 7 mdr og da han blev 12 mdr var jeg nygravid.
Jeg blev dog noget overrasket over at det var så meget hårdere at have to, men det var jo netop fordi han ikke kune ret meget endnu selv. Så at stå med to små børn er altså en større opgave og man kan meget nemt føle sig slidt op hver eneste dag.
Ikke at det skal afholde jer overhovedet.
men som sagt er det at få et barn som en forelskelse og man skal lige have det med at det ofte kommer til at kræve meget mere af en om noget tid end det gør nu og at man så skal have tid og energi til at tage sig af to stk lækre unger.
Anmeld