Mortil2tiloktober skriver:
Her er der 22 måneder imellem vores .
Jeg har haft 4 graviditeter inden for 2 år og Det har sat spor i min krop her ved det sidste .
Vi fik en sund og rask dreng i december 10 blev så gravid da han var 5 måneder , der valgte vi så en abort , skal lige siges at vi havde beskyttet os ..
JEg blev så planlagt gravid igen da vores søn var 13 måneder , hurtigere end vi selv troede , der måtte jeg igennem en MA da det viste sig at fostret var gået til grunde .. det var en hård kamel . Jeg blev så gravid igen og testet positiv i februar i år , jeg fødte d 31 oktober altså knapt 7 uger siden .
Men min krop har ikke kunne klare så meget på så kort tid.
Der udover er vores første ørebarn , han var kolik barn som spæd . Vores andet barn er så os kolik barn . Men i noget større græd end den første .
Jeg har altid ladt mig fortælle man kun får en af sådan en slags , jeg har vundet hele to kolik børn desværre .
DEt er ubeskrivelig hårdt må jeg indrømme , jeg får max 5 timers søvn i døgnet . Det dræner altså en ..
DEt Jeg prøver og fortælle er at tænk jeg nu godt om , børn er fantastiske og jeg elsker mine over alt , men jeg gjorder det personligt ikke igen ..
Man ved aldrig hvilke barn der kommer ud , og jeg synes det er hårdt med en som skriger fra 17 til 24 non stop hver evig eneste dag samtidig med vi har den store som os gerne vil have opmærksomhed .. og han har desuden meget svært ved at falde i søvn når lillesøster skriger ..
Jeg prøver slet ikke skræmme jer , og ingen siger i trækker det korte strå som vi til sydenladende har gjort nu hele to gange ..
Puha det lyder også virkelig hårdt
Vores søn fejler 7 9 13 ingenting! Og håber selvfølgelig på det fortsætter sådan
Nu hvor han har været så nem, håber man jo på det samme næste gang, så jeg prøver at være optimist, men uheldet kan jo desværre ramme os alle
Anmeld