Chili skriver:
Hej piger
Min mand og jeg har fået lille Oliver for 8 uger siden
Og han er allerede klar til at få en mere!
Han vil gerne have sine børn tæt på hinanden, da der er maaaaaaange år mellem ham og hans søskende, så de kan ikke rigtigt "bruge" hinanden...
Hvad er jeres erfaringer med børn så tætte på hinanden
?
God jul til alle derude 
Altså hvis man er sikker på man klare det, så klø på. Natteroderiet og bleskiftende er jo hurtigeret overstået ved at få børn tættere på hinanden.
Der er 17 mdr. mellem mine søstre og jeg og vi er ikke blot søstre men også veninder i dag. Vi havde stor glæde af hinanden også som børn. Altid nogle at lege med, dele hemmeligheder med OG skændes med...

Min ene søster har et hold tvillinger og så 13 mdr. ned til lillesøster. Gu' var det da hårdt at stå i men de har så meget glæde af hinanden og jeg er vildt misundelig over det forhold de har, fordi jeg ikke kan give min datter det samme. Håber blot at når alle hold har overstået teenageårene at de finder sammen igen. Der er nemlig en aldersforskel på mellem 6-7 år, så der bliver jo et gab på et tidspunkt. De er jo glade for hinanden.
I skal bare huske på at den store jo stadig vil være lille, selvom lillebrøster kommer. Sørge for han ikke bliver glemt og stadig får lidt alenetid med sin far og mor.
Anmeld