Få børn tæt på hinanden?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.612 visninger
52 svar
0 synes godt om
14. december 2012

Chili

Hej piger

Min mand og jeg har fået lille Oliver for 8 uger siden
Og han er allerede klar til at få en mere!
Han vil gerne have sine børn tæt på hinanden, da der er maaaaaaange år mellem ham og hans søskende, så de kan ikke rigtigt "bruge" hinanden...

Hvad er jeres erfaringer med børn så tætte på hinanden ?

God jul til alle derude

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2012

Anja Høgsberg

Tillykke med den lille nye 

Jeg er lige blevet gravid med vores nr.2 og vores datter blev 1 år den 28/11-12 og for os er det en drøm at der næsten er to år imellem dem. der er to år i mellem min søster og jeg og vi har stor glæde af hinanden.

Anmeld

14. december 2012

Chili

Anja Høgsberg skriver:

Tillykke med den lille nye 

Jeg er lige blevet gravid med vores nr.2 og vores datter blev 1 år den 28/11-12 og for os er det en drøm at der næsten er to år imellem dem. der er to år i mellem min søster og jeg og vi har stor glæde af hinanden.

Tak

Jeg vil også helst vente med at prøve til lillemanden er 1 år, for så kan han trods alt noget mere når en lille ny baby kommer

Jeg har en tvilling, og selvom der kun er 14 minutter mellem os, har vi aldrig haft den store glæde af hinanden, desværre

Håber aldersforskellen på 2 år er en passende alder

Anmeld

14. december 2012

Leneur

Chili skriver:

Hej piger

Han vil gerne have sine børn tæt på hinanden, da der er maaaaaaange år mellem ham og hans søskende, så de kan ikke rigtigt "bruge" hinanden...

God jul til alle derude

Altså hvis man er sikker på man klare det, så klø på. Natteroderiet og bleskiftende er jo hurtigeret overstået ved at få børn tættere på hinanden.
Der er 17 mdr. mellem mine søstre og jeg og vi er ikke blot søstre men også veninder i dag. Vi havde stor glæde af hinanden også som børn. Altid nogle at lege med, dele hemmeligheder med OG skændes med...
Min ene søster har et hold tvillinger og så 13 mdr. ned til lillesøster. Gu' var det da hårdt at stå i men de har så meget glæde af hinanden og jeg er vildt misundelig over det forhold de har, fordi jeg ikke kan give min datter det samme. Håber blot at når alle hold har overstået teenageårene at de finder sammen igen. Der er nemlig en aldersforskel på mellem 6-7 år, så der bliver jo et gab på et tidspunkt. De er jo glade for hinanden.
I skal bare huske på at den store jo stadig vil være lille, selvom lillebrøster kommer. Sørge for han ikke bliver glemt og stadig får lidt alenetid med sin far og mor.

Anmeld

14. december 2012

onlyme

Chili skriver:

Hej piger

God jul til alle derude

Tillykke med den lille ''nye'' <3

Jeg har 2 børn meget tæt på hinanden,. Benjamin fra 20 juli 2011 Og lærke fra 4 Juli 2012,.
Jeg er bestemt rigtig glad for de er så tætte,. Lærke har rigtig meget gavn af ham allerede nu,. Og de elsker hinanden så højt det er tydeligt at se,. Båndet mellem dem er stærkt,. Benjamin giver lærke sutten når hun pyller og aer hende og mysser hende i stor grad,. Og Lærke har altid et smil på læben når Benjamin snakker med hende,.
Det har været lidt hårdt i starten,. Men jeg ved ikke om det kan være fordi jeg var indlagt i 3 uger lige efter fødslen,.
Jeg syntes du skal følge dit hjerte og ikke føle pres,. Men vælger i det bliver i garenteret glade for det.!
Jeg venter mig igen med termin 28 Juni 2013 Dog var vi en smule i tvivl om ´vi skulle beholde men nu vi har valgt at gøre det og har diskuteret frem og tilbage i forhold til fordele ulemper,. Så er vi så lykkelige for vi får 3 lige i rap

Go for it hvis du føler for det

Anmeld

14. december 2012

Chili

Leneur skriver:

Altså hvis man er sikker på man klare det, så klø på. Natteroderiet og bleskiftende er jo hurtigeret overstået ved at få børn tættere på hinanden.
Der er 17 mdr. mellem mine søstre og jeg og vi er ikke blot søstre men også veninder i dag. Vi havde stor glæde af hinanden også som børn. Altid nogle at lege med, dele hemmeligheder med OG skændes med...
Min ene søster har et hold tvillinger og så 13 mdr. ned til lillesøster. Gu' var det da hårdt at stå i men de har så meget glæde af hinanden og jeg er vildt misundelig over det forhold de har, fordi jeg ikke kan give min datter det samme. Håber blot at når alle hold har overstået teenageårene at de finder sammen igen. Der er nemlig en aldersforskel på mellem 6-7 år, så der bliver jo et gab på et tidspunkt. De er jo glade for hinanden.
I skal bare huske på at den store jo stadig vil være lille, selvom lillebrøster kommer. Sørge for han ikke bliver glemt og stadig får lidt alenetid med sin far og mor.

Tak for svar

Jeg selv synes måske det er lige hurtigt nok, men manden er helt klar
Og ja, så er alt det med helt små børn overstået hurtigere, og når børnene bliver større kan de bruge hinanden mere.
Men det virker bare så voldsomt hvis der kun er 1 år mellem dem
I forhold til udstyr osv. en barnevogn er jo ikke bare nok

Men nu må vi se, synes også lillemanden skal nydes lidt inden der kommer en mere

Anmeld

14. december 2012

Chili

onlyme skriver:

Tillykke med den lille ''nye'' <3

Jeg har 2 børn meget tæt på hinanden,. Benjamin fra 20 juli 2011 Og lærke fra 4 Juli 2012,.
Jeg er bestemt rigtig glad for de er så tætte,. Lærke har rigtig meget gavn af ham allerede nu,. Og de elsker hinanden så højt det er tydeligt at se,. Båndet mellem dem er stærkt,. Benjamin giver lærke sutten når hun pyller og aer hende og mysser hende i stor grad,. Og Lærke har altid et smil på læben når Benjamin snakker med hende,.
Det har været lidt hårdt i starten,. Men jeg ved ikke om det kan være fordi jeg var indlagt i 3 uger lige efter fødslen,.
Jeg syntes du skal følge dit hjerte og ikke føle pres,. Men vælger i det bliver i garenteret glade for det.!
Jeg venter mig igen med termin 28 Juni 2013 Dog var vi en smule i tvivl om ´vi skulle beholde men nu vi har valgt at gøre det og har diskuteret frem og tilbage i forhold til fordele ulemper,. Så er vi så lykkelige for vi får 3 lige i rap

Go for it hvis du føler for det

Hold da op Også en 3. på vej! Sejt

Dejligt de er så glade for hinanden allerede nu, det kunne være super fedt at børnene kan få den glæde!
Men hvordan med alt det praktiske, barnevogn, tvillingevogn? Hvad gør i?

Anmeld

14. december 2012

Hvem?

Chili skriver:

Hej piger

God jul til alle derude

Jeg har drengene fra 2010 - med 10,5 måneders mellemrum, de har det fantastisk med hinadnen, jeg gik fra barsel til barsel og holdte ham på 10 måneder hjemme sammen med lillebror også startede de i samme DP, da den mindste var knap 1 år - de hygger og underholder hinanden og de har det SÅ godt

og jeg gjorde det gerne igen - det er selvfølgelig hårdt i starten, da jeg jo holdte begge hjemme og de sov og spiste på skift, så der var først "mor-tid" sent om aften, men igen ku sagtens en gang til

Anmeld

14. december 2012

Muhmi

Silas er 1 år og 8 mdr. og jeg venter nummer to til Februar! Håber det bliver super

Anmeld

14. december 2012

onlyme

Chili skriver:

Hold da op Også en 3. på vej! Sejt

Dejligt de er så glade for hinanden allerede nu, det kunne være super fedt at børnene kan få den glæde!
Men hvordan med alt det praktiske, barnevogn, tvillingevogn? Hvad gør i?

vi køber en trillinge klapvogn,. :-) og bruger de 2 pladser til den 3ede bliver stor nok til at sidde deri også :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.