Sanne og Pia???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juni 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Sanne skriver:

Tak søde...

lige nu er de her veer meget underlig nogle komme med 4-5 min og andre 10-20 min så jeg ved slet ikke hvor jeg står lige nu...

men har da fået sove hele 20 min

hvor er det bare træls for dig!
hvad siger fg?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2009

SaNiNa

Caroline86 skriver:

hvor er det bare træls for dig!
hvad siger fg?

At de ikke vil gøre noget nu, da min krop er gået i fødsel, syntes de har så mnage dumme undskyldninger for at hjælpe ham lidt på vej...

Anmeld

10. juni 2009

Moderator

Sanne skriver:

At de ikke vil gøre noget nu, da min krop er gået i fødsel, syntes de har så mnage dumme undskyldninger for at hjælpe ham lidt på vej...

siger de stadig det? jamen for pokker da, de kan sgudda ikke lade dig lide på den måde!?
De smider bare smertestillende i dig og siger han kommer når han kommer!? synes jeg altså ikke er ok...
Hvor meget har han sat sig fast nu? kunne se du havde lært selv at mærke efter?
jeg sender en HEEEEEL masse vestøv til dig søde, nu skal han altså komme ud!

Anmeld

10. juni 2009

SaNiNa

Caroline86 skriver:

siger de stadig det? jamen for pokker da, de kan sgudda ikke lade dig lide på den måde!?
De smider bare smertestillende i dig og siger han kommer når han kommer!? synes jeg altså ikke er ok...
Hvor meget har han sat sig fast nu? kunne se du havde lært selv at mærke efter?
jeg sender en HEEEEEL masse vestøv til dig søde, nu skal han altså komme ud!

Han står stadig ikke helt fast, men vil se om jeg ikke kan få min egen jordemoder til at gøre noget, for jeg får slet ikke sove rigtig og jeg er så sur hele tiden pga smerterne

Anmeld

10. juni 2009

Moderator

Sanne skriver:

Han står stadig ikke helt fast, men vil se om jeg ikke kan få min egen jordemoder til at gøre noget, for jeg får slet ikke sove rigtig og jeg er så sur hele tiden pga smerterne

jamen det dur jo for pokker heller ikke at du har brugt alle dine kræfter inden fødslen!? - som man da forresten så kan håbe bliver hurtig
skal du til jm i morgen?

Anmeld

10. juni 2009

SaNiNa

Caroline86 skriver:

jamen det dur jo for pokker heller ikke at du har brugt alle dine kræfter inden fødslen!? - som man da forresten så kan håbe bliver hurtig
skal du til jm i morgen?

Nej jeg har helt opgivet dem i fg, skal heldigvis til jordemoder i morgen formiddag

Anmeld

10. juni 2009

Camilla_a

Sanne skriver:

kræftiger veer men nu kommer de slet ike reglmæssigt mere... lillemanden er samtidig helt vildt aktiv...

Troede lige at vandet var gået men bindet blev overhovede ikke vådt så forstår ikke hvorfor mit tøj var gennem blødt

Da jeg skulle føde anden gang gik mit vand mit om natten i kæmpe plask, men da vi så om morgenen kom ind på fg fik jeg et bind på for at se om det var vandet der var gået. En time efter (gik en lang tur) var det stadig knas tør og de sagde det i hvert fald ikke var vandet der var gået, men liiige da jeg havde fået mine bukser på kom der bare en kæmpe skylde igen (heldigvis) for nu troede de da på det vandet.... Så det kan altså godt være dit vand er gået.

Anmeld

10. juni 2009

Moderator

Sanne skriver:

Nej jeg har helt opgivet dem i fg, skal heldigvis til jordemoder i morgen formiddag

nå, det var godt...så må vi håbe at hun er mere menneskelig!!! christ altså...
Jeg føler virkelig med dig, jeg kan kun forestille mig hvordan du må have det
sender dig masser af tanker og vestøv..håber han kommer ud NU!!
knus

Anmeld

10. juni 2009

SaNiNa

Caroline86 skriver:

nå, det var godt...så må vi håbe at hun er mere menneskelig!!! christ altså...
Jeg føler virkelig med dig, jeg kan kun forestille mig hvordan du må have det
sender dig masser af tanker og vestøv..håber han kommer ud NU!!
knus

Mit største problem er at jeg ikke kan mærke dem alle sammen, men de siger jeg ikke er i tvivl når det går løs, men er bare hele tiden i tvivl...

Anmeld

10. juni 2009

SaNiNa

Camilla_a skriver:

Da jeg skulle føde anden gang gik mit vand mit om natten i kæmpe plask, men da vi så om morgenen kom ind på fg fik jeg et bind på for at se om det var vandet der var gået. En time efter (gik en lang tur) var det stadig knas tør og de sagde det i hvert fald ikke var vandet der var gået, men liiige da jeg havde fået mine bukser på kom der bare en kæmpe skylde igen (heldigvis) for nu troede de da på det vandet.... Så det kan altså godt være dit vand er gået.

uuuh, det var da en sjov måde... her er der ikke sket noget efter jeg syntes alt min tøj var våd, men bindet jeg hvade på da det skete var jo slet ikke vådt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.