Sanne og Pia???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juni 2009

Mathilde

Sanne skriver:

Tak søde...

ang smertestillende vil de bare have jeg tager nogle smertestillende pille men de hjælper ikke en dyt... men tror osse det er fordi jeg er træt hele tiden og det hele bare kan være lige meget nu...

Syntes de bliver ved med at sige så mange forskellig ting, og hvad skal jeg så forholde mig til?

Ikke noget at sige til, at du er træt hele tiden! Jeg håber det er nogle søde mennesker der skal tjekke dig kl. 14 og forhåbentlig bliver du hørt. Det er næsten det værste hvis folk ikke lytter til én.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2009

SaNiNa

Mathilde skriver:

Ikke noget at sige til, at du er træt hele tiden! Jeg håber det er nogle søde mennesker der skal tjekke dig kl. 14 og forhåbentlig bliver du hørt. Det er næsten det værste hvis folk ikke lytter til én.....

Nej, men jeg forventer igen ting af dem mere... De har åbenbart meget svært ved at snakke sammen...

så nu må vi se søde, kan jo være jeg har min søn hos mig i morgen eller om 1½ uge

Anmeld

11. juni 2009

Mathilde

Sanne skriver:

Nej, men jeg forventer igen ting af dem mere... De har åbenbart meget svært ved at snakke sammen...

så nu må vi se søde, kan jo være jeg har min søn hos mig i morgen eller om 1½ uge

Jeg håber det bliver imorgen og ikke om 1½ uge... !

Stort knusog ve-støv til dig

Anmeld

11. juni 2009

SaNiNa

Mathilde skriver:

Jeg håber det bliver imorgen og ikke om 1½ uge... !

Stort knusog ve-støv til dig

Anmeld

11. juni 2009

Mira0911

Uh Sanne, der må virkelig godt snart ske noget...  

Anmeld

11. juni 2009

LotteN

søde sanne, er du kommet hjem fra sygehuset??? noget nyt???

Anmeld

11. juni 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
LotteN skriver:

søde sanne, er du kommet hjem fra sygehuset??? noget nyt???

Jeg håber det er et godt tegn hun ikke er online!!

Anmeld

11. juni 2009

SaNiNa

ikke noget nyt endnu, får af vide i morgen efter deres morgenmøde om de vil sætte mig igang... det var de så kun 3timer .45min om at finde ud af...

Anmeld

11. juni 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Sanne skriver:

ikke noget nyt endnu, får af vide i morgen efter deres morgenmøde om de vil sætte mig igang... det var de så kun 3timer .45min om at finde ud af...

æv hvor er det bare træls søde!
håber godt nok de vil sætte dig i gang i morgen så...

Anmeld

11. juni 2009

SaNiNa

Caroline86 skriver:

æv hvor er det bare træls søde!
håber godt nok de vil sætte dig i gang i morgen så...

Tak
Håber jeg godt nok osse, eller bare at det vil gå igang i nat...

Det trækker bare 10gange mere omme fra lænden nu her end det har gjord på noget tidspunkt... men mine veer er ikke så kræftige. men de er der.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.