Sanne og Pia???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juni 2009

Mira0911

Hvordan går det tøser? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2009

Pia

Her er der ikke noget nyt og fortælle,,,
Stadig ingen tegn på veer og jeg har indstillet mig på nu, at min jm i morgen vil sige at jeg skal sættes igang..

Kh Pia..

Anmeld

11. juni 2009

SaNiNa

Har haft nogle grimme veer i nat, og der løber en masse slim ud af mig... skal til jordemoder her til formiddag og håber på hun vil hjælpe ham lidt på jeg...

Anmeld

11. juni 2009

Mca<3

Pia skriver:

Her er der ikke noget nyt og fortælle,,,
Stadig ingen tegn på veer og jeg har indstillet mig på nu, at min jm i morgen vil sige at jeg skal sættes igang..

Kh Pia..

Jeg gik også 10 dage over denne gang , troede efterhånden heller aldrig det skulle ske  Og pludselig ,, vupti så var han der jo alligevel .. Ventetiden er lang  Held og lykke ..

Anmeld

11. juni 2009

Mira0911

Håber virkelig der snart sker noget hos jer...

Anmeld

11. juni 2009

SaNiNa

nå det her er sku ikke til at blive klog på...
min jordemoder gav min et direkte nr til svangerkliniker så jeg kunne snakke med dem om at jeg skulle sætte igang før 41 + 3 som jeg er på mandag. og de vil ikke løsne hinder på en første gangs fødende (okay har jeg så aldrig hørt)

men de vil så ikke sætte mig i gang før jeg er 42 + 2 da man normalt ikke satte igang før der... og når jeg nu var åben så ville der jo nok ikke gå lang tid før det hele gik igang... hun var mere opsat på vi skulle have sex da der var noget manden sæd som  var godt til at sætte en fødsel helt igang, iih ja det er nu osse lige dte jeg har mest lyst til lige nu, men veer og alle de lorte smerter...

Det endet dog med at jeg fik en tid til kl 14 til et tjek og så må de sku gøre noget...

Mit humør er bare nået bunden totalt idag og jeg er på ingen måder sjov eller nem at være i nærheden af...

lige lidt brok her fra...

Anmeld

11. juni 2009

Mira0911

Sanne skriver:

min jordemoder gav min et direkte nr til svangerkliniker så jeg kunne snakke med dem om at jeg skulle sætte igang før 41 + 3 som jeg er på mandag. og de vil ikke løsne hinder på en første gangs fødende (okay har jeg så aldrig hørt)

men de vil så ikke sætte mig i gang før jeg er 42 + 2 da man normalt ikke satte igang før der... og når jeg nu var åben så ville der jo nok ikke gå lang tid før det hele gik igang... hun var mere opsat på vi skulle have sex da der var noget manden sæd som  var godt til at sætte en fødsel helt igang, iih ja det er nu osse lige dte jeg har mest lyst til lige nu, men veer og alle de lorte smerter...

Det endet dog med at jeg fik en tid til kl 14 til et tjek og så må de sku gøre noget...

Mit humør er bare nået bunden totalt idag og jeg er på ingen måder sjov eller nem at være i nærheden af...

Forstår dig udmærket søde....

Anmeld

11. juni 2009

Mathilde

Sanne skriver:

Jamen for pokker da søde.... Jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige. Jeg synes det er ved at være helt umenneskeligt, at de bare lader dig gå

Jeg håber de gør bare et eller andet når du skal til tjek. Om ikke andet så giver dig noget for smerterne, så du kan holde det ud og få slappet lidt af...

Trøstekram til dig

Anmeld

11. juni 2009

SaNiNa

Mathilde skriver:

Jamen for pokker da søde.... Jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige. Jeg synes det er ved at være helt umenneskeligt, at de bare lader dig gå

Jeg håber de gør bare et eller andet når du skal til tjek. Om ikke andet så giver dig noget for smerterne, så du kan holde det ud og få slappet lidt af...

Trøstekram til dig

Tak søde...

ang smertestillende vil de bare have jeg tager nogle smertestillende pille men de hjælper ikke en dyt... men tror osse det er fordi jeg er træt hele tiden og det hele bare kan være lige meget nu...

Syntes de bliver ved med at sige så mange forskellig ting, og hvad skal jeg så forholde mig til?

Anmeld

11. juni 2009

Pia

Den føde afdeling du høre til Sanne skal dælme være glad for at det ikke er mig de behandler som de behandler dig..
Jeg havde bare ikke fundet mig i deres behandling.. Men nu er jeg så absolut heller ikke en der holder min mund..
Men kan godt forstå at du har opgivet dem.. Men det er bare så mega uretfærdigt at de skal have lov til og afvise dig gang på gang...

Jeg håber og ber til at der bare kommer et eller andet rigtig godt ud af dit besøg ved dem her kl 14...

Knus Pia..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.