Sanne og Pia???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juni 2009

Mira0911

MaleneG skriver:

Nogen der har hørt fra Sanne siden hun tog på FG?

Tog hun på FG igår aftes ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2009

Pia

Ja Sanne var inde og få kørt en strimmel i går aftes.. Desværre gik veerne igen i sig selv mens hun var der inde..
Så hun er hjemme igen.. Har ikke hørt noget fra hende her til morgen, men kan se hun er online på msn..

Her er der forsat intet nyt..
Stadig ingen veer eller tegn på dem..

Pia..

Anmeld

10. juni 2009

Diana...

Hold op hvor er det dog synd for hende det bare ikke fær sådan noget en hård graviditet og så os en hård tur op til fødslen ihh hvor jeg føler med hende håber sådan et lille manden snart vil titte ud ja hos jer begge 2 der ikk noget være end at gå overtid.

Anmeld

10. juni 2009

Mira0911

Slet ikke sjovt at gå over tid... Jeg stor tudet på min termins dato... Der skulle bare ikke ret meget til...

Anmeld

10. juni 2009

SaNiNa

Var på fg og fik kørt en kurve hvor lillemanden syntes det var sjover at sparke de der lytte nogen væk så de ikke kunne se om han trives hans hjete rytme var lidt høj, men det er så pga de veer jeg har som sidder omme i lænden så jeg ikke sådan rigtig selv mærker dem...

Veerne kommer med 5-7 min mellemrum men er ikke kræftige nok enndu... så skal ringe ind til dem hele tid og de skal så tage stilling til hvade der skal ske...

Det bedste ved ture derind i går er at de mener jeg får en hurtig fødsel når han først vil ud, da min livmoder er meget blød.

Har haft lukket mig selv ind under dynen det meste af formiddag da veerne tiltog lidt i kraf og ikke rigtig kunne overskue noget som helst...

Anmeld

10. juni 2009

Mira0911

Sanne skriver:

Var på fg og fik kørt en kurve hvor lillemanden syntes det var sjover at sparke de der lytte nogen væk så de ikke kunne se om han trives hans hjete rytme var lidt høj, men det er så pga de veer jeg har som sidder omme i lænden så jeg ikke sådan rigtig selv mærker dem...

Veerne kommer med 5-7 min mellemrum men er ikke kræftige nok enndu... så skal ringe ind til dem hele tid og de skal så tage stilling til hvade der skal ske...

Det bedste ved ture derind i går er at de mener jeg får en hurtig fødsel når han først vil ud, da min livmoder er meget blød.

Har haft lukket mig selv ind under dynen det meste af formiddag da veerne tiltog lidt i kraf og ikke rigtig kunne overskue noget som helst...

Synes det er mærkeligt de ikke beholder dig og så sat lidt skub i den fødsel.. Fik du afvide hvor meget du havde åbnet dig ?

Anmeld

10. juni 2009

SaNiNa

Dutte84 skriver:

Synes det er mærkeligt de ikke beholder dig og så sat lidt skub i den fødsel.. Fik du afvide hvor meget du havde åbnet dig ?

De vil ikke gøre noget nu da min krop er gået i fødsel, det er kun lillemanden som ikke vil ud... skulle tage tage noget smertestillende så jeg kunne sove, men det har ikke hjulpet...

jeg er satdig kun åben de 4-4½ cm (igår) men tror jeg er åbnet ere i nattenløb.

Anmeld

10. juni 2009

Mira0911

Sanne skriver:

De vil ikke gøre noget nu da min krop er gået i fødsel, det er kun lillemanden som ikke vil ud... skulle tage tage noget smertestillende så jeg kunne sove, men det har ikke hjulpet...

jeg er satdig kun åben de 4-4½ cm (igår) men tror jeg er åbnet ere i nattenløb.

Okey... Det er skisme en hård proces du er igennem....

Anmeld

10. juni 2009

SaNiNa

Dutte84 skriver:

Okey... Det er skisme en hård proces du er igennem....

Ja er osse helt færdig og træt hele tiden, men sover jo bare ikke mere end 10-15 afgangen... men skal til jordemoder i morgen og så må jeg jo håbe hun kan sætte lidt skub i det osse...

men slimpropen må snart være helt væk nu... mangler bare hinden til vandet så han kommer til at stå helt fast

Anmeld

10. juni 2009

Mira0911

Sanne skriver:

Ja er osse helt færdig og træt hele tiden, men sover jo bare ikke mere end 10-15 afgangen... men skal til jordemoder i morgen og så må jeg jo håbe hun kan sætte lidt skub i det osse...

men slimpropen må snart være helt væk nu... mangler bare hinden til vandet så han kommer til at stå helt fast

Lad os håbe der sker noget... Slimproppen kan gendanne sig igen utallige gange...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.