Sanne og Pia???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juni 2009

cille22

Denne her vente tid er bare den værste!!!
Kender det jo fra mig selv, jeg tudet til sidst når jeg var til tjek, da jeg bare ikke kunne overskue det mere.

Håber du har god støtte med når du er der inde.

Krydser for at din krop dog for F***** snart vil samarbejde!!!!

Hilsen cecilie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2009

LotteN

Sanne skriver:

ikke noget nyt endnu, får af vide i morgen efter deres morgenmøde om de vil sætte mig igang... det var de så kun 3timer .45min om at finde ud af...

hvor er det dog utoligt...
fatter det simpelthen ikke.
Virker virkelig som om de ikke tager dig seriøst selvom I nu har været derinde/eller ringet så magne gange...!

Anmeld

12. juni 2009

SaNiNa

cille22 skriver:

Denne her vente tid er bare den værste!!!
Kender det jo fra mig selv, jeg tudet til sidst når jeg var til tjek, da jeg bare ikke kunne overskue det mere.

Håber du har god støtte med når du er der inde.

Krydser for at din krop dog for F***** snart vil samarbejde!!!!

Hilsen cecilie

nej vente tiden er bestem heller ikke sjov men hvis bare det var det og der ikke var nogen smerter så tror jeg, ikke det ville påvirke mig så meget som det gør nu...

Er begynd at blive rigtig streset over hvis jeg ikke har født til på onsdag, da min mor og kæresten så er lang væk fra mig hvis fødslen så går i gang...

Så kan  vist kun krydse finger for de vil gør noget i dag...

Anmeld

12. juni 2009

SaNiNa

LotteN skriver:

hvor er det dog utoligt...
fatter det simpelthen ikke.
Virker virkelig som om de ikke tager dig seriøst selvom I nu har været derinde/eller ringet så magne gange...!

Ja, jeg var osse stiktosset da vi tog derfra i går... men lillemanden trives jo og det er det vigtigste, så må jeg jo bare bide smerterne i mig og håbe på det bedste i dag...

Anmeld

12. juni 2009

LotteN

Sanne skriver:

Ja, jeg var osse stiktosset da vi tog derfra i går... men lillemanden trives jo og det er det vigtigste, så må jeg jo bare bide smerterne i mig og håbe på det bedste i dag...

hvad tid var det nu du skal derop idag søde?

HVad skal din kæreste og mor fra på onsdag af , siden de så vil være langt væk?

Anmeld

12. juni 2009

SaNiNa

LotteN skriver:

hvad tid var det nu du skal derop idag søde?

HVad skal din kæreste og mor fra på onsdag af , siden de så vil være langt væk?

de vil ringe fra syghuset efter deres morgenmøde... kæresten og min mor skal hjælpe til ved en handicapfestival hele onsdagen... hvor de ikke lige har så slet ved at slippe væk... men som kæreste siger så må de jo selv klare det hvis jeg skla føde...

Anmeld

12. juni 2009

LotteN

Sanne skriver:

de vil ringe fra syghuset efter deres morgenmøde... kæresten og min mor skal hjælpe til ved en handicapfestival hele onsdagen... hvor de ikke lige har så slet ved at slippe væk... men som kæreste siger så må de jo selv klare det hvis jeg skla føde...

jeg håber de finder fremtil noget godt på mødet... hvis du har tid og overskud må du endelig gerne sende en sms om de vil sætte dig igang.. jeg skal nemlig på arb. her kl 9

Åhr, det er da trals. men jeg er sikker på at skal du føde, så smider de alt hvad de har i hænderne og kører afsted. men deter godt nok ikke sjovt og skal være alene hjemme nårdu har så mange smerter som du har!

Anmeld

12. juni 2009

SaNiNa

wee endelig sker der noget... bliver sat i gang idag skulle bare komme med det samme så har lige taget et lyn bad og så er det af sted...

uuuh håber sådan det går stærkt ny når jeg kan se lys for enden og min lille søn...

Anmeld

12. juni 2009

Mathilde

Sanne skriver:

wee endelig sker der noget... bliver sat i gang idag skulle bare komme med det samme så har lige taget et lyn bad og så er det af sted...

uuuh håber sådan det går stærkt ny når jeg kan se lys for enden og min lille søn...

JUBIIIII hvor er det fedt så håber jeg der sker noget Ihh hvor spændende.

Held og lykke med det søde!
Knus fra mig

Anmeld

12. juni 2009

Stumpen

Hvor lyder det bare godt Sanne.. Håber igangsætningen er god ved dig
Pøj pøj med det, glæder mig til at læse fødselsberetningen samt se billeder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.