Sanne og Pia???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juni 2009

SaNiNa

Mikkelmusen skriver:

Nej intet overhovedet. Jeg har slet intet mærket til dem idag, vi har selv lyttet på baby her til formiddag fordi der var meget stille, men den har det tilsyneladende fint nok. Der er fin hjertelyd. Jeg skal til jm i eftermiddag, så nu vi se hvad hun siger. Og jeg har haft en masse slim, som vist må være slimproppen, selvom jeg troede den var helt væk for snart 2 uger siden. Men åbenbart ikke.

uuh håber snart der sker noget, ang slimen så er det nok fordi slimpopen gendanner sig, min er osse gået op til flere gangen...

hvordan har i selv lyttet til den lille, jeg har meget svært ved at skelne mellem spark og veer nu så ved ikke om han er aktiv eller ikke, men de siger jo jeg ikke skal være nervøs

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2009

SaNiNa

uuuh hvor er jeg altså træt af OUH... har lige haft ringet til fødegangen og så er det sådan en dum svensker som overhovede ikke kan danske og jeg fatter altså ikke hvad sådan nogen siger... men skal der ud her kl 14.30 da jeg har utrolig mange smerter fra lænden og ned over ballerne... og det er bare hele tiden nu

Anmeld

9. juni 2009

Nanna1985

Årh Lyder bestemt ikk rart  Håber de kan finde en løsning, så du ikk skal have ondt  PØj PØj

Anmeld

9. juni 2009

Mira0911

Sanne skriver:

uuuh hvor er jeg altså træt af OUH... har lige haft ringet til fødegangen og så er det sådan en dum svensker som overhovede ikke kan danske og jeg fatter altså ikke hvad sådan nogen siger... men skal der ud her kl 14.30 da jeg har utrolig mange smerter fra lænden og ned over ballerne... og det er bare hele tiden nu

Lad os håbe der snart sker noget søde... Det kan ikk blive ved.. Jeg smutter os snart, så glæder mig til at komme på imorgen og se om du har født...

Anmeld

9. juni 2009

MaleneG

Sanne skriver:

du får lige en opmuntrende krammer med på vejen

Anmeld

9. juni 2009

Mikkelmusen

Sanne skriver:

uuh håber snart der sker noget, ang slimen så er det nok fordi slimpopen gendanner sig, min er osse gået op til flere gangen...

hvordan har i selv lyttet til den lille, jeg har meget svært ved at skelne mellem spark og veer nu så ved ikke om han er aktiv eller ikke, men de siger jo jeg ikke skal være nervøs

Vi har sådan en digital lyttedims...

Mine veer er ikke så slemme pt, så jeg kan godt mærke forskel... endnu ihvertfald.

Anmeld

9. juni 2009

LotteN

Sanna, Pia og Mikkelmusen - sker der snart noget???+

Anmeld

9. juni 2009

Mathilde

Sanne skriver:

Ihh altså søde, nu håber jeg han vil ud! Det er ikke fair at du skal blive ved med at have det sådan...
Håber du snart har ham i dine arme

Anmeld

9. juni 2009

MaleneG

Nogen der har hørt fra Sanne siden hun tog på FG?

Anmeld

10. juni 2009

Mira0911

Kan se hun har været online her til morgen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.