Sanne og Pia???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juni 2009

SaNiNa

Dutte84 skriver:

Lad os håbe der sker noget... Slimproppen kan gendanne sig igen utallige gange...

har den osse gjord op til flere gangen, men nu er der "undskyld" kommet noget af den ude hverdag siden fredag...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2009

Mira0911

Sanne skriver:

har den osse gjord op til flere gangen, men nu er der "undskyld" kommet noget af den ude hverdag siden fredag...

Okey... Skal vi ikke håbe på der snart kommer gang i det...

Anmeld

10. juni 2009

SaNiNa

Dutte84 skriver:

Okey... Skal vi ikke håbe på der snart kommer gang i det...

jo det ville da være dejligt... den er jo igang veerne skal bare lige blive kræftige nok...

Anmeld

10. juni 2009

Mira0911

Sanne skriver:

jo det ville da være dejligt... den er jo igang veerne skal bare lige blive kræftige nok...

Ja det er jo det... Håber snart der sker noget... :O) 

Anmeld

10. juni 2009

sabi1979

Hejsa
vil bare lige ønske dig Held og Lykke med at du forhåbentlig sidder med din dejlig lille dreng inden weekenden

Knus Sabrina  29+1

Anmeld

10. juni 2009

Mira0911

Hvordan går det med jer tøser ? 

Anmeld

10. juni 2009

SaNiNa

Dutte84 skriver:

Hvordan går det med jer tøser ? 

kræftiger veer men nu kommer de slet ike reglmæssigt mere... lillemanden er samtidig helt vildt aktiv...

Troede lige at vandet var gået men bindet blev overhovede ikke vådt så forstår ikke hvorfor mit tøj var gennem blødt

Anmeld

10. juni 2009

Mira0911

Sanne skriver:

kræftiger veer men nu kommer de slet ike reglmæssigt mere... lillemanden er samtidig helt vildt aktiv...

Troede lige at vandet var gået men bindet blev overhovede ikke vådt så forstår ikke hvorfor mit tøj var gennem blødt

Måske svedeture du har...

Anmeld

10. juni 2009

Diana...

For H..... Sanne Jeg sider og får helt ond bare ved at tænke på dig hvor jeg dog bare synes det synd for dig. Der bare ikke nogen der fortjener det som du er i gennem øv øv... Håber du er mor inden aften er slut...

Masse sække ve støv til dig og masse knus til dig Og LILLE MAND KOM SÅ UD VI ER SÅ MANGE DER VENTER PÅ DIG ISÆR DINE FORÆLDRE OB VI VIL SE BILLEDER 

Anmeld

10. juni 2009

SaNiNa

Diana... skriver:

For H..... Sanne Jeg sider og får helt ond bare ved at tænke på dig hvor jeg dog bare synes det synd for dig. Der bare ikke nogen der fortjener det som du er i gennem øv øv... Håber du er mor inden aften er slut...

Masse sække ve støv til dig og masse knus til dig Og LILLE MAND KOM SÅ UD VI ER SÅ MANGE DER VENTER PÅ DIG ISÆR DINE FORÆLDRE OB VI VIL SE BILLEDER 

Tak søde...

lige nu er de her veer meget underlig nogle komme med 4-5 min og andre 10-20 min så jeg ved slet ikke hvor jeg står lige nu...

men har da fået sove hele 20 min

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.