Sanne og Pia???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juni 2009

cille22

Puha stakkels dig, der er ikke noget værre end at have så ondt og der bare ikke sker noget. Har prøvet det alle 3 gange

Jeg er desværre også en langsom starter hvis man kan kalde os det, alle mine opstarts faser har taget ca 3uger, med hyppige og smertefulde veer.
Og de ville ikke gøre noget.

Nu her sidste gang var det 3gang og jeg kun bare ikke noget som helst i flere uger, men nej der var ikke noget at gøre!!
Så da jeg endelig havde veer fik jeg overbevist mig selv om at det var spil af tid at tage på fødegangen UPS....

Manden sagde dog nu er det altså nu skat og vi drog afsted til svendborg igen igen, men JUHUUUUUUU mit vand var åbenbart gået men ikke engang det havde jeg lagt mærke til i min frustration!!! Så da jeg kom der ned gik der kun en time og jeg havde min skønne datter i armene..

Håber der snart sker noget og at når der endelig sker noget, at det så gåår hurtigt...

Knus Cecilie og 3 skønne unger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2009

SaNiNa

Dutte84 skriver:

Okey.. Kan ikk forstå de ikke har beholdt dig derinde...

nej jeg forstår det heller ikke

Anmeld

9. juni 2009

Mira0911

Sanne skriver:

nej jeg forstår det heller ikke

Synes slet ikke de har været flinke ved dig...

Anmeld

9. juni 2009

SaNiNa

cille22 skriver:

Puha stakkels dig, der er ikke noget værre end at have så ondt og der bare ikke sker noget. Har prøvet det alle 3 gange

Jeg er desværre også en langsom starter hvis man kan kalde os det, alle mine opstarts faser har taget ca 3uger, med hyppige og smertefulde veer.
Og de ville ikke gøre noget.

Nu her sidste gang var det 3gang og jeg kun bare ikke noget som helst i flere uger, men nej der var ikke noget at gøre!!
Så da jeg endelig havde veer fik jeg overbevist mig selv om at det var spil af tid at tage på fødegangen UPS....

Manden sagde dog nu er det altså nu skat og vi drog afsted til svendborg igen igen, men JUHUUUUUUU mit vand var åbenbart gået men ikke engang det havde jeg lagt mærke til i min frustration!!! Så da jeg kom der ned gik der kun en time og jeg havde min skønne datter i armene..

Håber der snart sker noget og at når der endelig sker noget, at det så gåår hurtigt...

Knus Cecilie og 3 skønne unger

Tak... tror ikke vandet er gået det var det ikke i går selv om jeg føles lidt sådan men tror jeg er fordi jeg er lidt små stresse over smerterne...

3 uger er godt nok osse længe at gå med små veer jeg er ved at gå til oh har kun haft det i 2 uger nu

Anmeld

9. juni 2009

SaNiNa

Dutte84 skriver:

Synes slet ikke de har været flinke ved dig...

syntes jeg godt nok heller ikke, så nu håber jeg bare snart der sker noget når slimpropen er helt væk

Anmeld

9. juni 2009

Mira0911

Sanne skriver:

syntes jeg godt nok heller ikke, så nu håber jeg bare snart der sker noget når slimpropen er helt væk

Ja der skal hvert fald ske noget nu...

Anmeld

9. juni 2009

SaNiNa

Dutte84 skriver:

Ja der skal hvert fald ske noget nu...

Bare ventetiden ikke er så lang mere et par timer ville være rart

Anmeld

9. juni 2009

Mira0911

Sanne skriver:

Bare ventetiden ikke er så lang mere et par timer ville være rart

Forstår dig fuldt ud... :O) 

Anmeld

9. juni 2009

SaNiNa

Jeg havde veer igår som desværre gik i sig selv.

Er der sket mere med du veer du har haft?

Anmeld

9. juni 2009

Mikkelmusen

Sanne skriver:

Er der sket mere med du veer du har haft?

Nej intet overhovedet. Jeg har slet intet mærket til dem idag, vi har selv lyttet på baby her til formiddag fordi der var meget stille, men den har det tilsyneladende fint nok. Der er fin hjertelyd. Jeg skal til jm i eftermiddag, så nu vi se hvad hun siger. Og jeg har haft en masse slim, som vist må være slimproppen, selvom jeg troede den var helt væk for snart 2 uger siden. Men åbenbart ikke.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.