Sanne og Pia???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juni 2009

Mira0911

Sanne skriver:

Tak søde, mit humør er osse helt i bunden lige nu, de vil ikke sætte mig igang da min krop er gået i fødsel, og de mere bare jeg skal give den tid, ja tak tid...

Det er bare så surt... Jeg føler virkelig med dig..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2009

MetteT

Sanne skriver:

inegn baby tin mig i dag...

røg på fg i går da veerne tiltog så meget at der kun var 6 min mellem og jeg kunne slet ikke være til... fik kørt en kurve derud og veerne så aftog TYPISK... så kl 2 fik vi lov at tage hjem og sove igen da de ikke mente der var nogen grund til at jeg blev der

Ej søde Sanne... Nu må de SGU snart gøre noget.. Det kan fandme ikk passe du ska blive ved med at gå sådan..... Du har da snart ingen krafter tilbage til fødslen... Håber meget for dig at der snart sker noget....

Stort knus fra Mette

Anmeld

9. juni 2009

SaNiNa

Dutte84 skriver:

Det er bare så surt... Jeg føler virkelig med dig..

Tak

Anmeld

9. juni 2009

SaNiNa

MetteT skriver:

Ej søde Sanne... Nu må de SGU snart gøre noget.. Det kan fandme ikk passe du ska blive ved med at gå sådan..... Du har da snart ingen krafter tilbage til fødslen... Håber meget for dig at der snart sker noget....

Stort knus fra Mette

Tak

Nej er osse helt vildt træt hele tiden og sove så dårlig... men de mener jo at jeg har kræfter nok... håber virkelig at der sker mere i dag... bare vand dog ville gå så var jeg det længer i forløbet....

Anmeld

9. juni 2009

Stumpen

MetteT skriver:

Stort knus fra Mette

Nej det er også det jeg tænker..

Jeg blev selv sat i gang da jeg var 41+5 med Mathilde og natten til 42+0 må det hedde troede jeg at jeg havde veer (hmmmmm, jeg blev klogere  ) Men vi kom på fg og jeg fik den cooktail med hjem og sove på uden problemer.. Så vidt jeg husker var jeg kun 1½ cm åben og havde ikke engang så hyppige veer som jeg følte.. Næste dag kl 14 var vi på fg igen og 19.17 var hun ude..

Men min pointe er at det er skræmmende at der er sådan en forskel på sygehuse.. Jeg fik jo netop den cooktail med hjem, for at få en ordentlig søvn i tilfælde af at jeg gik i fødsel..

Og så lige en kommentar til en der skrev at det er for dårligt at man ikke bliver sat i gang når man går over tid.. Det synes jeg ikke -jo i tilfælde hvor man har ondt og har det over en periode på flere dage, men sådan en som mig tog ikke skade af at vente de ekstra 14 dage, for kroppen/fødslen tror jeg er nemmere ved selv at gå i gang, jeg havde pressetrang, men ikke presse fornemmelse -eller også var det omvendt.. og andre går med veer fra så snart de bliver sat i gang til de føder f.eks 48 timer efter, det gjorde både min søs og veninde..
Jeg har faktisk aldrig hørt om nogen der havde en fantastisk fødsel ved at blive sat igang, men det er der måske??

Anmeld

9. juni 2009

Camilla_a

Synes godt det er mærkeligt du får lov til at gå rundt og ha det sådan...

To dage før min termin fik jeg veer som gjorde mega ondt men der gik noget tid i mellem dem, men de blev værre hen på natten og jeg kom og fik en coktail så jeg kunne få sovet, hvilket der hjælp meget. Dagen efter kom jeg på fg hvor de blev enige om at tage vandet fordi jeg var så træt og havde så ondt...

Utroligt de ik gør noget!

Hilsen Camilla, som slet ik fik lov til at gå med så mange som dig i så lang tid! (fødte på riget)

Anmeld

9. juni 2009

SaNiNa

Her i odense er de åbenbart meget dumme... men nu er der lige fået lidt mere af slimpropen så håber der sker noget nu

Anmeld

9. juni 2009

Mira0911

Sanne skriver:

Her i odense er de åbenbart meget dumme... men nu er der lige fået lidt mere af slimpropen så håber der sker noget nu

Kunne de ikke fortælle dig igår. om hvor meget du var åbnet dig? 

Anmeld

9. juni 2009

SaNiNa

Dutte84 skriver:

Kunne de ikke fortælle dig igår. om hvor meget du var åbnet dig? 

jo godt 4½ cm

Anmeld

9. juni 2009

Mira0911

Sanne skriver:

jo godt 4½ cm

Okey.. Kan ikk forstå de ikke har beholdt dig derinde...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.