Alt den hjælp jeg kan få.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
3. november 2012

RiUL

Frøken J. skriver:

Flere af de ting kan du godt undvære, hvis du vil spare. Fx kravlegård og babyalarm, de er ikke et must  Vugge er ikke nødvendig, baby kan sove i liften og senere komme i tremmeseng..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2012

SabrinaThrysøe

De ting I mener der godt kan undværes er som skrevet i start beskeden ting jeg allerede har, er ting folk har givet mig.. Jeg har vugge, tremmeseng, kravlegård og badekar :-)

Kunne være dejligt med det neutrale tøj, tæppet vil jeg meget gerne se :-) Liften lyserød, jeg vendter mig en søn, så den kan ligeså godt gå til en anden pige der ka få gavn af den, men virkelig af hjertet tak.. :-)

Anmeld

3. november 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Har du været på kommunen og søge din hjælp der? De kan evt. hjælpe dig med barnevogn

Dernæst vil jeg lige råde dig til, at citerer den person du svarer, ellers er det ikke sikkert man ser det. Du citerer ved at holde musen over personens svar og i hjørnet skulle der gerne komme en mulighed der hedder "Citer indlæg"

Anmeld

3. november 2012

SabrinaThrysøe

Mor til Ida <3 skriver:

Har du været på kommunen og søge din hjælp der? De kan evt. hjælpe dig med barnevogn

Dernæst vil jeg lige råde dig til, at citerer den person du svarer, ellers er det ikke sikkert man ser det. Du citerer ved at holde musen over personens svar og i hjørnet skulle der gerne komme en mulighed der hedder "Citer indlæg"

Mange taark, havde jeg ikk set man gjorde sådan :-)

Jeg har kun kunne komme i tale med kommunen over tlf, de er hverken til at hukke eller stik i, og siger jeg ikk ska regne med deres hjælp da jeg får forhøjet kontanthjælp så selv skulle ha mulighed for at lægge til side, ved bare ikk li hvor de havde tænkt sig jeg skulle kunne finde penge til det, 7000,- jeg har en husleje og andre faste udgifter som jo også ska betales.. Men jeg ska til jordmor på onsdag som vil gi mig noget papir til mødrehjælpen også håber jeg lidt de dernede også ka fortælle mig hva jeg ska gøre for at søge en engangs ydelse hos kommunen..

Anmeld

3. november 2012

SabrinaThrysøe

Frøken J. skriver:

Flere af de ting kan du godt undvære, hvis du vil spare. Fx kravlegård og babyalarm, de er ikke et must  Vugge er ikke nødvendig, baby kan sove i liften og senere komme i tremmeseng..

De ting HAR jeg, er ting jeg har fået foræret af veninder, så er ikk ting jeg ska ud og bruge penge på.. Jeg mangler tøj, har lidt, men slet ikk nok.. Bleer, stofbleer, toiletting, barnevogn, lift, dyne og "pude" også noget legetøj :-)

Hvornår begynder de i str. 74 feks. ??

Anmeld

3. november 2012

SabrinaThrysøe

TaAsJu skriver:

Jeg har godt nok kun piger, men har lidt neutralt tøj i de små str.. Også har jeg en indsats til et badekar.. Det må du få.. Jeg har også et aktivites tæppe til salg til 75kr hvis det var noget? jeg har også en lift, men den er sort og lyserrød og uden madras, da jeg selv bruger den.. Men den må du også gerne få!!

er selv fra Aalborg så kan godt smide det ind til dig...

Kunne være dejligt med det neutrale tøj, tæppet vil jeg meget gerne se :-) Liften lyserød, jeg vendter mig en søn, så den kan ligeså godt gå til en anden pige der ka få gavn af den, men virkelig af hjertet tak.. :-)

Anmeld

3. november 2012

Dinna88

SabrinaThrysøe skriver:

Hvis du virkelig er på spanden, så er lidt lyserødt på liften jo ligegyldigt, hvis baby bare skal sove i den til at starte på 

Anmeld

3. november 2012

Guldimaven

SabrinaThrysøe skriver:

De ting HAR jeg, er ting jeg har fået foræret af veninder, så er ikk ting jeg ska ud og bruge penge på.. Jeg mangler tøj, har lidt, men slet ikk nok.. Bleer, stofbleer, toiletting, barnevogn, lift, dyne og "pude" også noget legetøj :-)

Hvornår begynder de i str. 74 feks. ??

Min søn er snart 5 mdr og bruger 68.. Næste str er 74, men jeg tror det er meget forskelligt fra barn til barn.  Jeg tror godt jeg kan finde noget tøj til dig, skal lige kigge det min søn er vokset ud af. 

Anmeld

3. november 2012

SabrinaThrysøe

Dinna88 skriver:

Hvis du virkelig er på spanden, så er lidt lyserødt på liften jo ligegyldigt, hvis baby bare skal sove i den til at starte på 

Kan godt ske jeg mangler ting, men derfor behøves jeg ikk være grisk, og når jeg allerede har vugge og tremmeseng er det ikk fordi jeg mangler et sted han kan sove!!

Så kan en anden pige der vendter sig en pige ligeså godt få gavn af den..

Anmeld

3. november 2012

SabrinaThrysøe

Guldimaven skriver:

Min søn er snart 5 mdr og bruger 68.. Næste str er 74, men jeg tror det er meget forskelligt fra barn til barn.  Jeg tror godt jeg kan finde noget tøj til dig, skal lige kigge det min søn er vokset ud af. 

Oki, tak.. Mange taaark er sødt af dig :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.