Alt den hjælp jeg kan få.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
3. november 2012

Dinna88

SabrinaThrysøe skriver:

Kan godt ske jeg mangler ting, men derfor behøves jeg ikk være grisk, og når jeg allerede har vugge og tremmeseng er det ikk fordi jeg mangler et sted han kan sove!!

Så kan en anden pige der vendter sig en pige ligeså godt få gavn af den..

Wauw, okay, roooooooolig nu. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2012

SabrinaThrysøe

Dinna88 skriver:

Wauw, okay, roooooooolig nu. 

Jeg er skam helt rolig.. Bryder mig bare ikk om at skulle tage i mod ting fra søde folk som, jeg ved jeg alligevel ikk får brug for.. Er ikk blandt dem der bare tager og tager når jeg ved der står andre der har mere brug for det end jeg..

Anmeld

3. november 2012

FruHolm <3

SabrinaThrysøe skriver:

Jeg vendter mig en dreng til januar, faderen til barnet vil ikk vides af hverken min søn eller jeg, så står derfor selv for at skaffe alt hva der skal bruges, jeg er på kontanthjælp og har derfor ikk de store penge at gøre godt med.. HJÆLP

Hej

jeg har en neutral sengerand (ikke en af de der tykke men en tynd) en bæresele fra bilka, en kidswood gåvogn, babybjørn potte, stoleforhøjer med peterplys, 2 cars solskærme til bilrude, 1 stofbog og 1 Lamaze stof putteboks, 2 tynde tæpper, 1 par fleecehandsker, 2 små hagesmække, 8 savledmække som du godt må få

Anmeld

3. november 2012

SabrinaThrysøe

MinBabyOscar <3 skriver:

Hej

jeg har en neutral sengerand (ikke en af de der tykke men en tynd) en bæresele fra bilka, en kidswood gåvogn, babybjørn potte, stoleforhøjer med peterplys, 2 cars solskærme til bilrude, 1 stofbog og 1 Lamaze stof putteboks, 2 tynde tæpper, 1 par fleecehandsker, 2 små hagesmække, 8 savledmække som du godt må få

Årghh det kunne virkelig være lækkert :-) det vil jeg ikk sige nej tak til..

Anmeld

3. november 2012

FruHolm <3

SabrinaThrysøe skriver:

Årghh det kunne virkelig være lækkert :-) det vil jeg ikk sige nej tak til..

Jamen så vil jeg da lige samle det sammen til dig  

Anmeld

3. november 2012

SabrinaThrysøe

MinBabyOscar <3 skriver:

Jamen så vil jeg da lige samle det sammen til dig  

Ved slet ikk hva jeg ska sige, havde ikk forventet at folk ville være så søde.. Virkelig tak :-)

Anmeld

3. november 2012

FruHolm <3

SabrinaThrysøe skriver:

Ved slet ikk hva jeg ska sige, havde ikk forventet at folk ville være så søde.. Virkelig tak :-)

Jeg hjælper gerne hvor jeg kan

det var skam så lidt

Anmeld

3. november 2012

SabrinaThrysøe

MinBabyOscar <3 skriver:

Jeg hjælper gerne hvor jeg kan

det var skam så lidt

Dejligt der er nogen der tænker på andre, men er ligesådan selv når jeg har muligheden

Anmeld

3. november 2012

FruHolm <3

SabrinaThrysøe skriver:

Dejligt der er nogen der tænker på andre, men er ligesådan selv når jeg har muligheden

Ja, jeg ved selv hvordan det er at stå og mangle

hvis jeg lige falder over flere ting som jeg ikk har fået skrevet så ligger jeg bare dem ved  

Anmeld

3. november 2012

SabrinaThrysøe

MinBabyOscar <3 skriver:

Ja, jeg ved selv hvordan det er at stå og mangle

hvis jeg lige falder over flere ting som jeg ikk har fået skrevet så ligger jeg bare dem ved  

Taaark  du kan bare skrive en pm med hvor jeg ska afhente det, så finder vi ud af det..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.