Alt den hjælp jeg kan få.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
2. november 2012

H+S Skjolgborg.

Hej har også lidt hvis det er nu ved jeg ikke hvor du bor.

Men jeg ved du stiger efter 12  uger + når du har født får du jo som forsøger + boligstøtte,børnbidrag osv + du kan søge kommune du bo i om gravidites(godgørelses eller hvad man kalder det) + dåbs penge når den tid kommer osv.

Jeg er ret ind i kontanthjælpsreglene.

Men som sagt har jeg en helt kasse med 103 del i str 62/68 også + alt muligt andet til ret billig penge.

Mvh Henriette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2012

SabrinaThrysøe

Får ikk mere end 7000,- udbetalt nej.. Var jeg ikk gravid eller før uge 12 havde jeg fået 6500,- før skat..

Vil jeg meget gerne se på, har du mulighed for billeder :-)

Anmeld

2. november 2012

SabrinaThrysøe

Jeg bor i Aalborg, hvor befinder det sig henne :-)

Anmeld

3. november 2012

H+S Skjolgborg.

SabrinaThrysøe skriver:

Får ikk mere end 7000,- udbetalt nej.. Var jeg ikk gravid eller før uge 12 havde jeg fået 6500,- før skat..

Vil jeg meget gerne se på, har du mulighed for billeder :-)

Ok så er du stige lidt.

jheg bor i haslev på sjælland.Pyha det var langt væk øvøv.

Jeg har album herinde under mine billede eller på facebook, Dba og babygaleri.dk

Mvh

Henriette

Anmeld

3. november 2012

Frøken J.

Jeg har meget lidt tøj, men har da lidt.. Så mangler stadig en helt del der, de store ting som pudslebord, seng, vugge, badekar med indsats, kravlegård har jeg, men mangler barnevogn, lift, legetøj, tøj, bleer, stofbleer, toiletsager, dyne og "pude", baby alarm og meget mere..

Jer der har henvendt jer med ting I vil sælge, hva har I af tanker prismæssigt, hvor befinder det sig og hvad snakker vi om :-)

Flere af de ting kan du godt undvære, hvis du vil spare. Fx kravlegård og babyalarm, de er ikke et must  Vugge er ikke nødvendig, baby kan sove i liften og senere komme i tremmeseng..

Anmeld

3. november 2012

hesøth

SabrinaThrysøe skriver:

Jeg har meget lidt tøj, men har da lidt.. Så mangler stadig en helt del der, de store ting som pudslebord, seng, vugge, badekar med indsats, kravlegård har jeg, men mangler barnevogn, lift, legetøj, tøj, bleer, stofbleer, toiletsager, dyne og "pude", baby alarm og meget mere..

Jer der har henvendt jer med ting I vil sælge, hva har I af tanker prismæssigt, hvor befinder det sig og hvad snakker vi om :-)

Hejsa,

Babyen kan sagtens sove i liften det første lange stykke tid, så jeg ville i hvert fald stryge vugge og tremmeseng af listen i første omgang.

Og babyalarm er heller ikke must - har aldrig ejet en til mine 3 børn.

Mange ting er ikke absolut nødvendigt....Bare baby er mæt, tør og varm og får masser af kærlighed og tryghed!

Min den mindste er nu 6 år, så jeg har desværre ikke mere på lager til nyfødte. Håber alt godt for dig og din baby

Anmeld

3. november 2012

hesøth

Frøken J. skriver:

Flere af de ting kan du godt undvære, hvis du vil spare. Fx kravlegård og babyalarm, de er ikke et must  Vugge er ikke nødvendig, baby kan sove i liften og senere komme i tremmeseng..

Hi har netop skrevet præcist det samme

Anmeld

3. november 2012

TaAsJu

SabrinaThrysøe skriver:

Mange taark :-)

Hvad har du og blir det ikk dyrt med porto?

Jeg har godt nok kun piger, men har lidt neutralt tøj i de små str.. Også har jeg en indsats til et badekar.. Det må du få.. Jeg har også et aktivites tæppe til salg til 75kr hvis det var noget? jeg har også en lift, men den er sort og lyserrød og uden madras, da jeg selv bruger den.. Men den må du også gerne få!!

er selv fra Aalborg så kan godt smide det ind til dig...

Anmeld

3. november 2012

Pinkrose

Frøken J. skriver:

Det vil jeg give dig ret i , havde heller ikk mange penge da jeg fik min datter, og havde da hverken brug for vugge, babyalarm og endda puslebord , købte en puslepude og så hun blevet skiftet på den, og ingen problemer der. Så hvis man vil spare kan man bestemt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.