Alt den hjælp jeg kan få.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
2. november 2012

An&Jo

SabrinaThrysøe skriver:

Mange taaark til jer alle sammen, ønsker mig skam allerede ting i julegave, meneee min egen far vil ikk vides af mig, min mormor og morfar er gået konkurs og gir derfor kun gaver til de små i familien, så jeg får kun gave af min bror og mor, ret begrænset hvad jeg li kan få der..

Flot nogen har klaret det på en su, andre på en kontanthjælp. Men når udbetalingen på en kontanthjælp ligger på en 7000,- og man har udgifter for næsten det samme, så det ret vanskeligt at ligge penge til side, fuld respekt for dem der kan, men li nu syntes jeg det er svært nok bare og skaffe til køleskabet..

Jeg har ikke rigtig det store tilbage, men vil godt se hvad jeg kan finde, og det må du få ganske gratis, jeg tror dog ikke der er noget i de helt små str mere..

jeg stod selv på en su og alene med husleje og hvad der følger med, og samtidig skulle skaffe udstyr, så jeg tog imod alt med kyshånd dengang..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2012

SabrinaThrysøe

Jeg har meget lidt tøj, men har da lidt.. Så mangler stadig en helt del der, de store ting som pudslebord, seng, vugge, badekar med indsats, kravlegård har jeg, men mangler barnevogn, lift, legetøj, tøj, bleer, stofbleer, toiletsager, dyne og "pude", baby alarm og meget mere..

Jer der har henvendt jer med ting I vil sælge, hva har I af tanker prismæssigt, hvor befinder det sig og hvad snakker vi om :-)

Anmeld

2. november 2012

An&Jo

SabrinaThrysøe skriver:

Jeg har meget lidt tøj, men har da lidt.. Så mangler stadig en helt del der, de store ting som pudslebord, seng, vugge, badekar med indsats, kravlegård har jeg, men mangler barnevogn, lift, legetøj, tøj, bleer, stofbleer, toiletsager, dyne og "pude", baby alarm og meget mere..

Jer der har henvendt jer med ting I vil sælge, hva har I af tanker prismæssigt, hvor befinder det sig og hvad snakker vi om :-)

hvornår er det du skal føde??

For hvis det ikke er lige nu og her, så har vi et af IKEA's badekar i blå, det er dog ikke med indsats, men man kan købe en badestol i bilka meget billigt..

DFet jeg har må du få gratis, og jeg kan se du bor i Aalborg, hvor jeg befinder mig hver dag, så kan også godt levere det til dig..

Anmeld

2. november 2012

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster

lidt ærgeligt du bor så langt væk, for jeg har rigtig mange ting du godt kunne få, gratis.. (også en badestol)

Anmeld

2. november 2012

SabrinaThrysøe

Årghh hvor dejligt :-) tager i mod alt en hjælp jeg ka få med kyshånd, er bestemt ikk snerpet, dog ska han ikk i huldet eller beskidt tøj, men om det er H&M eller katvig er mig et fedt :-) jeg bor nede ved super brugsen i øgaden, ENDNU, leder efter ny lejlighed :-)

Anmeld

2. november 2012

siw84

SabrinaThrysøe skriver:

Årghh hvor dejligt :-) tager i mod alt en hjælp jeg ka få med kyshånd, er bestemt ikk snerpet, dog ska han ikk i huldet eller beskidt tøj, men om det er H&M eller katvig er mig et fedt :-) jeg bor nede ved super brugsen i øgaden, ENDNU, leder efter ny lejlighed :-)

Ville rigtig gerne have hjulpet dig hvis vi havde haft nogle ting vi skulle af med.. Ved hvor svært det kan se ud på KH.. men glæd dig til at den trods alt stiger når du bliver forsørger.. Så vil du nok have lidt mere at gøre godt med og måske så kunne gå ud og købe nogle nye ting til din lille dreng som forresten tillykke med ham på trods af sitiutionen faren er bare ikke det værd og han ved ikke hvad han går glip af.. er sikker på du nok skal klare dig rigtig godt og give din søn en skøn opvækst sammen med sin mor

Anmeld

2. november 2012

dukke

SabrinaThrysøe skriver:

Det jeg kan finde af tøj skal jeg kun ha porto for hvis det er noget ?

Anmeld

2. november 2012

SabrinaThrysøe

Mange taark :-)

Hvad har du og blir det ikk dyrt med porto?

Anmeld

2. november 2012

dukke

SabrinaThrysøe skriver:

Mange taark :-)

Hvad har du og blir det ikk dyrt med porto?

Jeg har bodyer bukser og nogle sæt der passer sammen jeg tror det bliver mellen 50-100 kr

Anmeld

2. november 2012

Storgaard & Lillegaard

SabrinaThrysøe skriver:

Mange taaark til jer alle sammen, ønsker mig skam allerede ting i julegave, meneee min egen far vil ikk vides af mig, min mormor og morfar er gået konkurs og gir derfor kun gaver til de små i familien, så jeg får kun gave af min bror og mor, ret begrænset hvad jeg li kan få der..

Flot nogen har klaret det på en su, andre på en kontanthjælp. Men når udbetalingen på en kontanthjælp ligger på en 7000,- og man har udgifter for næsten det samme, så det ret vanskeligt at ligge penge til side, fuld respekt for dem der kan, men li nu syntes jeg det er svært nok bare og skaffe til køleskabet..

Du skulle da også meget gerne få mere i kh efter 12. Uge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.