Alt den hjælp jeg kan få.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
3. november 2012

SabrinaThrysøe

MinBabyOscar <3 skriver:

Ja, jeg ved selv hvordan det er at stå og mangle

hvis jeg lige falder over flere ting som jeg ikk har fået skrevet så ligger jeg bare dem ved  

Taaark  du kan bare skrive en pm med hvor jeg ska afhente det, så finder vi ud af det..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2012

FruHolm <3

SabrinaThrysøe skriver:

Taaark  du kan bare skrive en pm med hvor jeg ska afhente det, så finder vi ud af det..

Så lidt det gør jeg lige  

Anmeld

3. november 2012

Dinna88

SabrinaThrysøe skriver:

Jeg er skam helt rolig.. Bryder mig bare ikk om at skulle tage i mod ting fra søde folk som, jeg ved jeg alligevel ikk får brug for.. Er ikk blandt dem der bare tager og tager når jeg ved der står andre der har mere brug for det end jeg..

Det skrev jeg som end heller ikke at du skulle.

Anmeld

3. november 2012

SabrinaThrysøe

Dinna88 skriver:

Det skrev jeg som end heller ikke at du skulle.

Nej, men "hvis man er på røven nok kan man godt bruge" bare skrevet på en måde som om jeg var utaknemmelig.. Men la den ligge..

Jeg mangler lift med en barnevogn (køber jeg brugt på nettet samlet), var det kun lift, har jeg en trillepose med tilhørende stivbund til..

Anmeld

3. november 2012

Klumpe-dumpe

SabrinaThrysøe skriver:

De ting I mener der godt kan undværes er som skrevet i start beskeden ting jeg allerede har, er ting folk har givet mig.. Jeg har vugge, tremmeseng, kravlegård og badekar :-)

Kunne være dejligt med det neutrale tøj, tæppet vil jeg meget gerne se :-) Liften lyserød, jeg vendter mig en søn, så den kan ligeså godt gå til en anden pige der ka få gavn af den, men virkelig af hjertet tak.. :-)

Hej Sabrina. Jeg har dyne+pude og muligvis en lift du må få (i grå eller blå) skal kiggemin datters små tøj igennem for hvad der også kan bruges af en dreng. vi bor tæt ved hinanden, så ingen problem i det

Anmeld

3. november 2012

SabrinaThrysøe

Ariel skriver:

Hej Sabrina. Jeg har dyne+pude og muligvis en lift du må få (i grå eller blå) skal kiggemin datters små tøj igennem for hvad der også kan bruges af en dreng. vi bor tæt ved hinanden, så ingen problem i det

Vil jeg meget gerne se på, liften behøves jeg ikk, der er planen at købe over dba, eller guloggratis en barnevogn hvor tilhørende lift :-) ellers har jeg en trillepose med stiv bund til, men de andre ting siger jeg da bestemt ikk nej til :-)

Anmeld

3. november 2012

Klumpe-dumpe

SabrinaThrysøe skriver:

Vil jeg meget gerne se på, liften behøves jeg ikk, der er planen at købe over dba, eller guloggratis en barnevogn hvor tilhørende lift :-) ellers har jeg en trillepose med stiv bund til, men de andre ting siger jeg da bestemt ikk nej til :-)

Dyne og pude er dun (allergi venlig) og skal tjekke mht tøj der i hvert fald body'er. Kender du P&P oppe på vejgaard torv, de har altid billige body'er og heldragter

Anmeld

3. november 2012

SabrinaThrysøe

Ariel skriver:

Dyne og pude er dun (allergi venlig) og skal tjekke mht tøj der i hvert fald body'er. Kender du P&P oppe på vejgaard torv, de har altid billige body'er og heldragter

Nej, kender jeg ikk.. Er det den forretning der ved Matas? eller hvor ligger den henne

Ughh lækkert, jamen jeg siger mange taaark.. Du kan bare skrive en pm med hvor jeg ska hente det henne

Anmeld

3. november 2012

Klumpe-dumpe

SabrinaThrysøe skriver:

Nej, kender jeg ikk.. Er det den forretning der ved Matas? eller hvor ligger den henne

Ughh lækkert, jamen jeg siger mange taaark.. Du kan bare skrive en pm med hvor jeg ska hente det henne

Ja lige præcis der ved Matas, der er en passe garn udenfor, og body'er (10 kr) og heldragterne (25 kr) hænger også udenfor. Strømper koster ca 7 kr og ofte har de også gode tilbud indenfor. Det skal jeg nok

Anmeld

3. november 2012

SabrinaThrysøe

Ariel skriver:

Ja lige præcis der ved Matas, der er en passe garn udenfor, og body'er (10 kr) og heldragterne (25 kr) hænger også udenfor. Strømper koster ca 7 kr og ofte har de også gode tilbud indenfor. Det skal jeg nok

Oki, jamen så ved jeg godt hva det er for en butik, men aldrig været derinde, men kunne da nemt tænkes at jeg skulle til.. Bor i øgaden så der er jo ikk langt derop  Taaark for rådet og tak fordi du vil hjælpe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.