Alt den hjælp jeg kan få.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1. november 2012

ESV

Prøv og kig på den blå avis, der kan man ofte gøre nogle rigtig gode køb

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2012

sophia3006

SabrinaThrysøe skriver:

Jeg vendter mig en dreng til januar, faderen til barnet vil ikk vides af hverken min søn eller jeg, så står derfor selv for at skaffe alt hva der skal bruges, jeg er på kontanthjælp og har derfor ikk de store penge at gøre godt med.. HJÆLP

hvor øv, men tillykke med din søn:-)

Du kan få mange af de første babyting og tøj billigt hos mødrehjælpen. 

Anmeld

1. november 2012

kekp

SabrinaThrysøe skriver:

Jeg vendter mig en dreng til januar, faderen til barnet vil ikk vides af hverken min søn eller jeg, så står derfor selv for at skaffe alt hva der skal bruges, jeg er på kontanthjælp og har derfor ikk de store penge at gøre godt med.. HJÆLP

Sikke en øvsituation husk at benytte dig af de gratis babypakker

Anmeld

1. november 2012

Deaktiveret profil

SabrinaThrysøe skriver:

Stort tillykke med din graviditet.. Trods den dårlige start! 

Well.. Nogle har ikke lært at tage ansvar for det de har gjort, men er sikker på du nok skal klare den trods omstændighederne.. 

Som mange siger så skulle det nok ku lade sig gøre på kontanthjælp, men ellers så sørg for at få alle de gratis pakker du kan få, rema, matas og babysam osv... Find et genbrug, mødrehjælp, eller køb tingene brugt bla. dba, eller alle de folk som sælger baby ting på facebook.. 

Anmeld

2. november 2012

JS<3

Jeg har desværre kun pigetøj

Hvad mangler du?

Anmeld

2. november 2012

jeanett 26

SabrinaThrysøe skriver:

Hvad mangler du for jeg vil gerne hjælpe så

Anmeld

2. november 2012

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster
SabrinaThrysøe skriver:

https://www.baby.dk/debat/194032pi1/babyudstyr/barnevogne-saelger-denne-emmaljunga.aspx

Var måske en mulighed?

Anmeld

2. november 2012

Moar2011

SabrinaThrysøe skriver:

jeg ahr en masse billig drenge tøj fra str 50 til 86 - kan dog ikke forære det væk , da jeg selv ar brugt mange penge på at købe det

Anmeld

2. november 2012

M!

Har du ikke noget familie eller veninder du kan arve af?

Da jeg ventede min søn, var jeg på KH og købte alt udstyr selv.
Jeg købte endda fra nyt. Så det kan sagtens lade sig gøre!

Anmeld

2. november 2012

SabrinaThrysøe

Mange taaark til jer alle sammen, ønsker mig skam allerede ting i julegave, meneee min egen far vil ikk vides af mig, min mormor og morfar er gået konkurs og gir derfor kun gaver til de små i familien, så jeg får kun gave af min bror og mor, ret begrænset hvad jeg li kan få der..

Flot nogen har klaret det på en su, andre på en kontanthjælp. Men når udbetalingen på en kontanthjælp ligger på en 7000,- og man har udgifter for næsten det samme, så det ret vanskeligt at ligge penge til side, fuld respekt for dem der kan, men li nu syntes jeg det er svært nok bare og skaffe til køleskabet..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.