Alt den hjælp jeg kan få.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
6.142 visninger
72 svar
0 synes godt om
1. november 2012

SabrinaThrysøe

Jeg vendter mig en dreng til januar, faderen til barnet vil ikk vides af hverken min søn eller jeg, så står derfor selv for at skaffe alt hva der skal bruges, jeg er på kontanthjælp og har derfor ikk de store penge at gøre godt med.. HJÆLP

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2012

FruStolpe

SabrinaThrysøe skriver:

Jeg vendter mig en dreng til januar, faderen til barnet vil ikk vides af hverken min søn eller jeg, så står derfor selv for at skaffe alt hva der skal bruges, jeg er på kontanthjælp og har derfor ikk de store penge at gøre godt med.. HJÆLP

Jeg kan ikke hjælpe dig.

Mit råd må være, at du ønsker dig udstyr i julegave.

Anmeld

1. november 2012

TeamRocket

På en kh skulle det da gerne kunne lade sig gøre :-) jeg klarede det på en su og den er lavere. Men kig salgsannoncerne der er ofte noget billigt tøj og legetøj imellem :-)

Anmeld

1. november 2012

Ayasmor

Jeg har godt nok en datter, men hvilke ting er det du mangler?? Så skal jeg fortælle dig om det er noget jeg har og kan undvære til billige penge

Anmeld

1. november 2012

Satans

Mødrehjælpen og genbrug har også rigtig meget brugbart til billige penge

Anmeld

1. november 2012

LouiseRH

Er der ikke noget med at man kan søge om hjælp til en startpakke ved kommunen?
Ellers vil jeg foreslå dig at holde øje med salgssider på facebook, købe de fleste ting brugt og ellers som andre skriver, ønske dig tingene til jul

Anmeld

1. november 2012

LouiseRH

Satans skriver:

Mødrehjælpen og genbrug har også rigtig meget brugbart til billige penge

Anmeld

1. november 2012

Benjamins'mor

Nu ved jeg ikke hvor du bor.
Men i Viborg kommune får man et gavekort til mødre hjælpen på 50 kr.
Samt i alle kommuner kan man søge hjælp til en startpakke, altså til seng, barnevogn, badekar og sådan noget udstyr.

Og til andre der mener det ikke kan være så svært på kh, så kan det jo godt når man er alene.
Man har jo også regninger. bare et input.

Anmeld

1. november 2012

FruK

Man kan få rigtig meget til billige penge, hvis man køber brugt.

Jeg kan se, at du er fra Ålborg - prøv Mødrehjælpens butik. Jeg var inde i den her i Odense i går og fik en STOR pose proppet med tøj, inkl en køredragt og to helt nye strikkede uldveste, for 440 kr. Bluser, bukser, smækbukser, strømper, cardigans, kjoler... nærmest alt hvad jeg skal bruge i str. 62. 

Så er det meste af det ikke dyre mærker, men pænt og velholdt tøj.

De har vist også lidt udstyr og legetøj.

Anmeld

1. november 2012

dukke

Jeg har noget drenge tøj til fra 50-86 jeg kan finde noget frem og tag billeder af det til dig så kan vi finde ud af noget men at jeg sender det til dig hvis det lyder som noget du kunne tænke dig.

så er der en siden på facebook som hedder indsamling til familier som mangler ting, tøj og andet her er et link til dem  http://www.facebook.com/groups/242713235772724/ de er rigtig søde og har selv fået en del hjælp af dem

Knus Charlotte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.