Drengenavne der passer til James?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. oktober 2012

Nadia&Daniel

Maja88 skriver:

Elliot James..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2012

Camulla

Frøken J. skriver:

HJÆLP! Vi kan SLET ikke komme på nogle drengenavne, som virkelig klinger for os! Har ledt stolpe op og stolpe ned efter gode navne.. Så hjælp os piger.

Krav:

1. Skal gå godt til mellemnavnet James, som er et familienavn i min familie. Fx havde vi overvejet Birk, men "Birk James" lyder bare dumt, så den er droppet igen.

2. Det skal nemt kunne siges på både dansk og engelsk. Jeg er ½ englænder og har meget familie i England, så de skal også forstå navnet. Ydermere er Lars koreaner, så vi føler ikke pæredanske navne passer ind hos os

3. Det må godt være lidt specielt. Lidt i kategori med Rose, som vores pige jo hedder. Dvs. unikt og lidt specielt, uden dog at være helt vildt bizart.

4. Det må gerne, men det er ikke et krav, være relativt kort og gå godt med navnet Rose, men det er ikke et must.

Nathan James

Ethan James

Daniel James

Marco James

Zacharias James

Elliot James

Samuel James

Joshua James

Ryan James

Logan James

Gabriel James

Kevin James

Isaac / Isak James

Lucas James

Nicholas James

Anmeld

26. oktober 2012

tarkoflen

Kom lige i tanke om Axel, ved dog ikke hvor brugt det er på engelsk, kender kun til Axel Rose fra guns 'n' roses

Anmeld

26. oktober 2012

lucas<3

jaime

Anmeld

26. oktober 2012

merethe

Profilbillede for merethe
Frøken J. skriver:

HJÆLP! Vi kan SLET ikke komme på nogle drengenavne, som virkelig klinger for os! Har ledt stolpe op og stolpe ned efter gode navne.. Så hjælp os piger.

Krav:

1. Skal gå godt til mellemnavnet James, som er et familienavn i min familie. Fx havde vi overvejet Birk, men "Birk James" lyder bare dumt, så den er droppet igen.

2. Det skal nemt kunne siges på både dansk og engelsk. Jeg er ½ englænder og har meget familie i England, så de skal også forstå navnet. Ydermere er Lars koreaner, så vi føler ikke pæredanske navne passer ind hos os

3. Det må godt være lidt specielt. Lidt i kategori med Rose, som vores pige jo hedder. Dvs. unikt og lidt specielt, uden dog at være helt vildt bizart.

4. Det må gerne, men det er ikke et krav, være relativt kort og gå godt med navnet Rose, men det er ikke et must.

Mark James

Anmeld

26. oktober 2012

n00b 2.0

Min mand er amerikaner med bl.a. mexicanske rødder, så vi er også ude i navne, der skal klinge på både dansk og engelsk. Nogle af vores ideer har bl.a. været Lucas og Quentin.

P.s. manden har fra starten haft ønsket om en Omega og en Jesus, men det får han altså ikke!!!

Anmeld

27. oktober 2012

Jemion

Synes de her lyder søde

Noah James

Sirius James

Elias James

Andreas James

Vincent James

Anmeld

27. oktober 2012

Troldemommi

Jeg syntes Billy James lyder godt

Monica

Anmeld

27. oktober 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Jeg synes Liam passer godt til James

Anmeld

27. oktober 2012

Koen.

Jeg er os på Liam ellers synes jeg Sirius:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.