Drengenavne der passer til James?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. oktober 2012

Lunae

Frøken J. skriver:

FOr pokker hvor er det svært med det Noah! Jeg har elsket det lige fra start, og jeg synes det lyder så dejligt sammen med James... "Noah James". Men det er bare så fandens til populært, jeg tror snart halvdelen af drengene i vuggeren hedder det Elsker, elsker, elsker det ellers!

jeg tror ikke at du skal tænke så meget på om det er populært eller ej. Vi gik meget op i at finde et unikt navn og endte med Camille, som der var få børn der hed. Sagen er så at vi bor i en lille provinsby, hvor 3 piger på Camilles alder har fået navnet Camille. Så unikt er det lige pludselig ikke alligevel

Noah er et virkelig skønt navn - jeg er helt enig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2012

MediaAnarchy

Jeg synes Kalvin/Calvin og Malvin passer godt til James

De kan udtales måde på engelsk og dansk og er ikke alt for brugte

Anmeld

30. oktober 2012

Blirnokaldrigfru

Hva med mark?

Anmeld

30. oktober 2012

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Frøken J. skriver:

FOr pokker hvor er det svært med det Noah! Jeg har elsket det lige fra start, og jeg synes det lyder så dejligt sammen med James... "Noah James". Men det er bare så fandens til populært, jeg tror snart halvdelen af drengene i vuggeren hedder det Elsker, elsker, elsker det ellers!

Er det ikke bare helt vildt lige meget om det er populært hvis du elsker elsker elsker det ? :-) hvad med noam? Der er der ikke så mange der hedder endnu.

Anmeld

31. oktober 2012

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Frøken J. skriver:

HJÆLP! Vi kan SLET ikke komme på nogle drengenavne, som virkelig klinger for os! Har ledt stolpe op og stolpe ned efter gode navne.. Så hjælp os piger.

Krav:

1. Skal gå godt til mellemnavnet James, som er et familienavn i min familie. Fx havde vi overvejet Birk, men "Birk James" lyder bare dumt, så den er droppet igen.

2. Det skal nemt kunne siges på både dansk og engelsk. Jeg er ½ englænder og har meget familie i England, så de skal også forstå navnet. Ydermere er Lars koreaner, så vi føler ikke pæredanske navne passer ind hos os

3. Det må godt være lidt specielt. Lidt i kategori med Rose, som vores pige jo hedder. Dvs. unikt og lidt specielt, uden dog at være helt vildt bizart.

4. Det må gerne, men det er ikke et krav, være relativt kort og gå godt med navnet Rose, men det er ikke et must.

Dante 

Anmeld

31. oktober 2012

Lotus86

Må jeg spørge hvorfor det har så stor betydning at navnet er populært? Er det ikke lige meget om der er mange andre børn med samme navn, når nu det er det navn man er helt vild med?

Anmeld

31. oktober 2012

Frøken J.

Lotus86 skriver:

Må jeg spørge hvorfor det har så stor betydning at navnet er populært? Er det ikke lige meget om der er mange andre børn med samme navn, når nu det er det navn man er helt vild med?

Jo, jeg ved bare min lillebror altid har været dødtræt af at dele navn med så mange i sin klasse (han hedder Nikolai). Han har synes det var vildt træls at være "Nikolai T.", eller simpelthen at blive kaldt sit efternavn. Så det er også af hensyn til drengens følelser

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.