Drengenavne der passer til James?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. oktober 2012

UnderCover37

Frøken J. skriver:

HJÆLP! Vi kan SLET ikke komme på nogle drengenavne, som virkelig klinger for os! Har ledt stolpe op og stolpe ned efter gode navne.. Så hjælp os piger.

Krav:

1. Skal gå godt til mellemnavnet James, som er et familienavn i min familie. Fx havde vi overvejet Birk, men "Birk James" lyder bare dumt, så den er droppet igen.

2. Det skal nemt kunne siges på både dansk og engelsk. Jeg er ½ englænder og har meget familie i England, så de skal også forstå navnet. Ydermere er Lars koreaner, så vi føler ikke pæredanske navne passer ind hos os

3. Det må godt være lidt specielt. Lidt i kategori med Rose, som vores pige jo hedder. Dvs. unikt og lidt specielt, uden dog at være helt vildt bizart.

4. Det må gerne, men det er ikke et krav, være relativt kort og gå godt med navnet Rose, men det er ikke et must.

Jeg har ikke læst alle siderne igennem så det kan jo godt være at mit forslag allerede er kommet og afvist

Men hvad med at nøjes med James, altså gøre familiemellemnavnet til hans fornavn?

Jeg synes det er svært at finde noget der klinger med James som andet navn... men med googles hjælp er der nogle forslag på siden jeg linker til

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2012

UnderCover37

tarkoflen skriver:

Kom lige i tanke om Axel, ved dog ikke hvor brugt det er på engelsk, kender kun til Axel Rose fra guns 'n' roses

Og Axl er også et skønt navn men ikke sammen med James IMO - 

Og måske ville det kun være et hit hos en GNR fan at have en Axl og en Rose (Axl Rose)

Jeg personligt ville elske det 

Anmeld

27. oktober 2012

Pigent

Frøken J. skriver:

HJÆLP! Vi kan SLET ikke komme på nogle drengenavne, som virkelig klinger for os! Har ledt stolpe op og stolpe ned efter gode navne.. Så hjælp os piger.

Krav:

1. Skal gå godt til mellemnavnet James, som er et familienavn i min familie. Fx havde vi overvejet Birk, men "Birk James" lyder bare dumt, så den er droppet igen.

2. Det skal nemt kunne siges på både dansk og engelsk. Jeg er ½ englænder og har meget familie i England, så de skal også forstå navnet. Ydermere er Lars koreaner, så vi føler ikke pæredanske navne passer ind hos os

3. Det må godt være lidt specielt. Lidt i kategori med Rose, som vores pige jo hedder. Dvs. unikt og lidt specielt, uden dog at være helt vildt bizart.

4. Det må gerne, men det er ikke et krav, være relativt kort og gå godt med navnet Rose, men det er ikke et must.

Matti James 

Valentin James

Milas James

Micas James

Anmeld

27. oktober 2012

Krussedulle

Frøken J. skriver:

Krav:

Jeg tænkte Darwin eller Vitus, som det første

Anmeld

27. oktober 2012

Åse

Albert James

Anmeld

27. oktober 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Mark James

Anmeld

27. oktober 2012

Chrizta

Profilbillede for Chrizta

Luka James
Isak James
Tobias James
Hayden James
Caspian James
Kjartan James
Phillip James
Levi James

Isabell  (Nov. 2009) ��

Elina (Sep. 2012) ��

Adrien (Juni 2020) ��

Anmeld

27. oktober 2012

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Okay uden for boksen hvad med Elton?

faldt bare lige ind da jeg sad og læste dit indlæg

Anmeld

27. oktober 2012

LouiseRH

Adrian
Aaron
Benjamin
Alex

Anmeld

27. oktober 2012

Billemyre

Philip, Theo, Gabriel, Alex, Charlie, Sean, Mark, Joshua, Marley, Robin, Anthony, Lucas, Arthur, Willy, Norman....?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.