Drengenavne der passer til James?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. oktober 2012

o1Mutte

StineW79 skriver:

Det var lige det jeg ville have forslået, ej hvor pudsigt! Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2012

Frøken J.

LevisMor skriver:

Synes også det er dejligt anderledes, og der er heller ikke særlig mange der hedder det , det er også dejligt

Rose er også på min liste over pige navn til næste gang hihi... 

Det er også bare et godt navn, og det er ikke noget alle hedder! Plus folk ikke kan sige det er et mega underligt navn, for det var faktisk meget brugt "i gamle dage". Det er så fint på begge sprog også! Vi var lige i Grækenland,og grækerne var vilde "Aaaaw, beautiful baby Rose, a beeeautiful name for a beautiful girl"

Anmeld

26. oktober 2012

Frøken J.

Humanincubator skriver:

Elliot eller Edwin... Edwin er måske ikke så godt på dansk.

Casper

Mika

Matthew/Matt

Jonathan

Noah

Jacob

Jayden

Aiden

FOr pokker hvor er det svært med det Noah! Jeg har elsket det lige fra start, og jeg synes det lyder så dejligt sammen med James... "Noah James". Men det er bare så fandens til populært, jeg tror snart halvdelen af drengene i vuggeren hedder det Elsker, elsker, elsker det ellers!

Anmeld

26. oktober 2012

come2

Frøken J. skriver:

HJÆLP! Vi kan SLET ikke komme på nogle drengenavne, som virkelig klinger for os! Har ledt stolpe op og stolpe ned efter gode navne.. Så hjælp os piger.

Krav:

1. Skal gå godt til mellemnavnet James, som er et familienavn i min familie. Fx havde vi overvejet Birk, men "Birk James" lyder bare dumt, så den er droppet igen.

2. Det skal nemt kunne siges på både dansk og engelsk. Jeg er ½ englænder og har meget familie i England, så de skal også forstå navnet. Ydermere er Lars koreaner, så vi føler ikke pæredanske navne passer ind hos os

3. Det må godt være lidt specielt. Lidt i kategori med Rose, som vores pige jo hedder. Dvs. unikt og lidt specielt, uden dog at være helt vildt bizart.

4. Det må gerne, men det er ikke et krav, være relativt kort og gå godt med navnet Rose, men det er ikke et must.

Adam James

Leander James

Kian James

Kristoffer James

Kelvin James

Matthew James

Milo James

- ved ikke hvor godt de spiller sammen

Anmeld

26. oktober 2012

come2

Frøken J. skriver:

HJÆLP! Vi kan SLET ikke komme på nogle drengenavne, som virkelig klinger for os! Har ledt stolpe op og stolpe ned efter gode navne.. Så hjælp os piger.

Krav:

1. Skal gå godt til mellemnavnet James, som er et familienavn i min familie. Fx havde vi overvejet Birk, men "Birk James" lyder bare dumt, så den er droppet igen.

2. Det skal nemt kunne siges på både dansk og engelsk. Jeg er ½ englænder og har meget familie i England, så de skal også forstå navnet. Ydermere er Lars koreaner, så vi føler ikke pæredanske navne passer ind hos os

3. Det må godt være lidt specielt. Lidt i kategori med Rose, som vores pige jo hedder. Dvs. unikt og lidt specielt, uden dog at være helt vildt bizart.

4. Det må gerne, men det er ikke et krav, være relativt kort og gå godt med navnet Rose, men det er ikke et must.

Aron James er også flooot

Anmeld

26. oktober 2012

Faith

Julian eller Jonathan.

Anmeld

26. oktober 2012

Frøken J.

come2 skriver:

Aron James er også flooot

Ja det gør nemlig så! Vi har også haft Aidan James op at vende, det er virkelig fint! Men der er også nogle navne hvor vi ved hans familie ikke kan sige dem (hans familie er pæregammeldags danske, han er adopteret). De er nok typerne der ville sige "Kronprinsesse Maaaaryyyyyyyy", så det skal man også tage hensyn til. Ej, så er det bare så svært at finde et navn med alle de krav

Anmeld

26. oktober 2012

LinLin

StineW79 skriver:

Det var lige det jeg ville have forslået, ej hvor pudsigt! Vh stine

Det hedder min ældste søn

Anmeld

26. oktober 2012

Levi&LilysMor

Frøken J. skriver:

Det er også bare et godt navn, og det er ikke noget alle hedder! Plus folk ikke kan sige det er et mega underligt navn, for det var faktisk meget brugt "i gamle dage". Det er så fint på begge sprog også! Vi var lige i Grækenland,og grækerne var vilde "Aaaaw, beautiful baby Rose, a beeeautiful name for a beautiful girl"

åh.. hvor lækkert !!!  og nej det er rigtig godt når det kan udtales af alle 

Anmeld

26. oktober 2012

LinLin

Frøken J. skriver:

Lars: "Adam? Arh.. Arh.. ARH" han er sgu så besværlig

Altså

Hvad så med Samuel?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.