Drengenavne der passer til James?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11.901 visninger
96 svar
0 synes godt om
26. oktober 2012

Frøken J.

HJÆLP! Vi kan SLET ikke komme på nogle drengenavne, som virkelig klinger for os! Har ledt stolpe op og stolpe ned efter gode navne.. Så hjælp os piger.

Krav:

1. Skal gå godt til mellemnavnet James, som er et familienavn i min familie. Fx havde vi overvejet Birk, men "Birk James" lyder bare dumt, så den er droppet igen.

2. Det skal nemt kunne siges på både dansk og engelsk. Jeg er ½ englænder og har meget familie i England, så de skal også forstå navnet. Ydermere er Lars koreaner, så vi føler ikke pæredanske navne passer ind hos os

3. Det må godt være lidt specielt. Lidt i kategori med Rose, som vores pige jo hedder. Dvs. unikt og lidt specielt, uden dog at være helt vildt bizart.

4. Det må gerne, men det er ikke et krav, være relativt kort og gå godt med navnet Rose, men det er ikke et must.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2012

Lotus86

Jeg synes William eller Jonathan passer godt til James

Anmeld

26. oktober 2012

Mor til Mike

Frøken J. skriver:

HJÆLP! Vi kan SLET ikke komme på nogle drengenavne, som virkelig klinger for os! Har ledt stolpe op og stolpe ned efter gode navne.. Så hjælp os piger.

Krav:

1. Skal gå godt til mellemnavnet James, som er et familienavn i min familie. Fx havde vi overvejet Birk, men "Birk James" lyder bare dumt, så den er droppet igen.

2. Det skal nemt kunne siges på både dansk og engelsk. Jeg er ½ englænder og har meget familie i England, så de skal også forstå navnet. Ydermere er Lars koreaner, så vi føler ikke pæredanske navne passer ind hos os

3. Det må godt være lidt specielt. Lidt i kategori med Rose, som vores pige jo hedder. Dvs. unikt og lidt specielt, uden dog at være helt vildt bizart.

4. Det må gerne, men det er ikke et krav, være relativt kort og gå godt med navnet Rose, men det er ikke et must.

Anton, Oliver, Daniel, Tyler, Anthony

Anmeld

26. oktober 2012

dryaden

Noah James ... Måske Liam James ��

Anmeld

26. oktober 2012

bobbles

Frøken J. skriver:

Krav:

conner james

Anmeld

26. oktober 2012

Frøken J.

Lotus86 skriver:

Jeg synes William eller Jonathan passer godt til James

William er bare mega brugt, så det styrer vi helst udenom Jonathan lyder lidt for meget som min svogers navn, desværre. Så fik jeg lige skudt dem i sænk, haha! Sorry! Men TAK for forslagene!

Anmeld

26. oktober 2012

Kofoed.

Sean og adam, det er lige de navne der popper op.

Anmeld

26. oktober 2012

Frk. K

Luis kunne være en mulighed...

Anmeld

26. oktober 2012

Frøken J.

dryaden skriver:

Noah James ... Måske Liam James ��

Det er sjovt du siger det, for vi har haft begge navne oppe at vende, især Noah. Men da begge er mega populære lige nu, har vi valgt dem fra. - Det passer ikke under kriteriet at det godt må være unikt. Jeg ved snart ikke hvor mange børn i Roses vuggestue der hedder Noah lige nu Ellers synes vi nemlig også det lyder SÅ fint!

Anmeld

26. oktober 2012

Levi&LilysMor

Frøken J. skriver:

Krav:

Min søns navn Levi udtales på engelsk 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.