Drengenavne der passer til James?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. oktober 2012

o1Mutte

David James.. Måske?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2012

LinLin

Adam eller DavId

adam James lyder bedst af de to

Anmeld

26. oktober 2012

Frøken J.

LevisMor skriver:

Min søns navn Levi udtales på engelsk 

Det navn kan jeg faktisk rigtig godt lide..Spurgte manden: "Levi? Arh. Det kan min familie ikke sige ordentligt" - han er fandme besværlig Han har ikke nogen forslag, men er god til at skyde alle mine i sænk

Anmeld

26. oktober 2012

LinLin

Eller Samuel...

Anmeld

26. oktober 2012

tarkoflen

Frøken J. skriver:

HJÆLP! Vi kan SLET ikke komme på nogle drengenavne, som virkelig klinger for os! Har ledt stolpe op og stolpe ned efter gode navne.. Så hjælp os piger.

Krav:

1. Skal gå godt til mellemnavnet James, som er et familienavn i min familie. Fx havde vi overvejet Birk, men "Birk James" lyder bare dumt, så den er droppet igen.

2. Det skal nemt kunne siges på både dansk og engelsk. Jeg er ½ englænder og har meget familie i England, så de skal også forstå navnet. Ydermere er Lars koreaner, så vi føler ikke pæredanske navne passer ind hos os

3. Det må godt være lidt specielt. Lidt i kategori med Rose, som vores pige jo hedder. Dvs. unikt og lidt specielt, uden dog at være helt vildt bizart.

4. Det må gerne, men det er ikke et krav, være relativt kort og gå godt med navnet Rose, men det er ikke et must.

Casper James måske? Ved ikke helt hvor brugt det er, tænker bare at det også er godt på engelsk.

Det er Christian også men måske lidt langt i forhold til rose

Jonas og Daniel synes jeg også er fint...

Anmeld

26. oktober 2012

Frøken J.

DAs mor skriver:

Adam eller DavId

adam James lyder bedst af de to

Lars: "Adam? Arh.. Arh.. ARH" han er sgu så besværlig

Anmeld

26. oktober 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
o1Mutte skriver:

David James.. Måske?

Det var lige det jeg ville have forslået, ej hvor pudsigt! Vh stine

Anmeld

26. oktober 2012

Frøken J.

tarkoflen skriver:

Casper James måske? Ved ikke helt hvor brugt det er, tænker bare at det også er godt på engelsk.

Det er Christian også men måske lidt langt i forhold til rose

Jonas og Daniel synes jeg også er fint...

Det passer bare ikke under kriterium nr. 3 Det er fine navne i sig selv, de er bare for typisk danske i vores smag Der er rigtig mange fra min årgang som har de navne, og vi kan godt lide de "smager" lidt eksotisk og anderledes uden at være aparte

Anmeld

26. oktober 2012

Levi&LilysMor

Frøken J. skriver:

Det navn kan jeg faktisk rigtig godt lide..Spurgte manden: "Levi? Arh. Det kan min familie ikke sige ordentligt" - han er fandme besværlig Han har ikke nogen forslag, men er god til at skyde alle mine i sænk

Synes også det er dejligt anderledes, og der er heller ikke særlig mange der hedder det , det er også dejligt

Rose er også på min liste over pige navn til næste gang hihi... 

Anmeld

26. oktober 2012

Humanincubator

Elliot eller Edwin... Edwin er måske ikke så godt på dansk.

Casper

Mika

Matthew/Matt

Jonathan

Noah

Jacob

Jayden

Aiden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.