Frøken J. skriver:
Jeg kan sagtens følge din frygt, og jeg tror i det hele taget vi alle er nervøse for de risikofaktorer der måske kunne gøre en fødsel sværere - for der er jo aldrig nogen garantier! For mit vedkommende er det fx særligt hovedomfanget
For min kæreste er Koreaner, og de har altså nogle lidt større hoveder
Så Roses hovedomfang var også større end normalt, og tror måske mere det var derfor jeg sprækkede lidt!
Og jeg har da også tænkt tanken hvis nu det her barn vejer mere end Rose. Jeg tror man siger 300 gram mere pr. barn, ved ikke om det passer! Så nærmer vi os også de 5 kg - men det er måske mere at så vil jeg gerne lige være forberedt på det end at jeg fx ville sættes igang.. Ja jeg ved ikke, det er bare en tankestrøm nu
Anyway! Bare at vi alle har vores ting vi er nervøse for, og dem kan man nok ikke smide fra sig før man står i det og ikke har tid til at tænke over det 
Men mon ikke din bebs bare har lidt ekstra bokseplads! Hvis du ikke har graviditetsbetinget sukkersyge ville det vel være usædvanligt (eller hvad) hvis andet barn var MEGET større end første, tror jeg. Så håber at oddsene går i din retning! Hvis ikke, så LYT LYT LYT til din JM 
Siger man at de vejer 300 gram mere? Hmm, jamen altså, 3500gr ville jeg nu ikke føle mig skræmt af, det er jo ikke "så slemt" og næsten det samme faktisk, jeg synes jo faktisk at Silas var ret lille og tynd da han blev født, så det ville heller ikke gøre mig noget hvis "bette"manden vejer 3500gr 
Præcis, for når vi føder så tænker vi jo heldigvis ikke på andet end lige det hehehe 
HÅBEr det bare er ekstra legerum som han har sig derinde
Det er jo også hyggeligt

Føler det ikke som om jeg har sukkersyge, ikke fordi jeg har prøvet det, men jeg synes ikke jeg har nogle symptomer på det, så håber bestemt heller ikke at jeg har det 
Anmeld