Så kom dommen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. oktober 2012

Jibbe

Jeg kan trøste dig med at jeg har født en kæmpe basse her 2 gang på 4410 g og 58 cm og fik kun en hudafskrabning. Første gang fødte jeg en dreng på 3510g og 53 cm og bristede ret så meget.
Så det er ikke størrelsen altid der gør forskellen. Ved dog ikke om det bliver værre når man har bækkenløsning, altså jo større de er

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2012

Moma

Godt at du fik lægeerklæringen!

Mht at vente en stor dreng - så kan lægen jo tage fejl. Min blev skønnet til at veje ca 4500 g, og jeg var så nervøs. Selv under fødslen var der tale om, at der skulle en ekstra jordmoder ind for at hjælpe. Men han vejede altså "kun" ca 3700 g. Dette bare for at foetælle, at han kan tage fejl.

Men er det ikke noget der skal følges op på? 

Anmeld

30. oktober 2012

Mette.

Puha, det lyder ikke sjovt med bækkenløsning. Jeg kan kun forestille mig hvor svært det må være når man har en lille i forvejen.

Jeg håber ikke han bliver alt for stor inde i maven, men han må have det rigtig godt, siden han vokser sådan.

Anmeld

30. oktober 2012

Muhmi

Jibbe skriver:

Jeg kan trøste dig med at jeg har født en kæmpe basse her 2 gang på 4410 g og 58 cm og fik kun en hudafskrabning. Første gang fødte jeg en dreng på 3510g og 53 cm og bristede ret så meget.
Så det er ikke størrelsen altid der gør forskellen. Ved dog ikke om det bliver værre når man har bækkenløsning, altså jo større de er

Det ved jeg heller ikke om det gør... Men det kunne jo egentlig være derfor jeg har fået det nu? Hmm... Kunne godt være det var værd at undersøge

Anmeld

30. oktober 2012

Muhmi

Moma skriver:

Godt at du fik lægeerklæringen!

Mht at vente en stor dreng - så kan lægen jo tage fejl. Min blev skønnet til at veje ca 4500 g, og jeg var så nervøs. Selv under fødslen var der tale om, at der skulle en ekstra jordmoder ind for at hjælpe. Men han vejede altså "kun" ca 3700 g. Dette bare for at foetælle, at han kan tage fejl.

Men er det ikke noget der skal følges op på? 

Ja det er sjovt, for Silas blev også skønnet til at være en rigtig basse med gode lår til det sidste jm-besøg vi havde med ham... Men han var jo en bette en

Nej ikke i følge min læge i hvert fald... Eller jo, sådan ved jm-besøg, som jeg lige nu kommer i tanke om at jeg skulle have været il i går  Omg ens hjerne fungerer nada når man er gravid hehehe

Anmeld

30. oktober 2012

Muhmi

Mette. skriver:

Puha, det lyder ikke sjovt med bækkenløsning. Jeg kan kun forestille mig hvor svært det må være når man har en lille i forvejen.

Jeg håber ikke han bliver alt for stor inde i maven, men han må have det rigtig godt, siden han vokser sådan.

Ja det er bestemt ikke sjovt og i sær ikke lige nu, for han er begyndt at være ret mor-syg... Hvilket jo er dejligt, men ikke så meget når jeg ikke hele tiden kan bære rundt på ham og sidde med ham

Jaah, det tænker jeg også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.