Så kom dommen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.226 visninger
65 svar
0 synes godt om
24. oktober 2012

Muhmi

Læge-erklæringen på bækkenløsning OG at jeg venter mig en meget stor dreng.... 

Puha... Må indrømme at selvom at jeg er glad for at jeg nu har en gyldig grund for at blive hjemme fra skole og derfor ikke bliver frateget min SU, så er det godt nok hårdt at vide at jeg har 3 ½ måned endnu før at "bette"manden melder sin ankomst...

Lægen måler så også min mave og mærker hvor stor livmoderen er og stod faktisk med øjenbrynene klistret i panden fordi han ville mene at størrelsen på min livmoder svarer til at jeg er 1 måned eller 1½ længere henne end jeg egentlig er.... 

Og gawd... Seriøst!? Jeg synes Silas var svær at få ud og han vejede altså KUN 3224 gr og nu skal jeg så til at have en kæmpebaby ud dernede fra??

Jeg skal så også ringe til sygehuset for han synes at jeg burde have en glukosebelastning... Også selvom han målte mit blodsukker og det var super normalt....

Når bare lige lidt.... Ja, ved ikke om man kan kalde det brok, men nok nærmere bekymringer fra min side....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2012

VNB

så kan du slappe af med god samvittighed nu søde! Selvom det måske lyder malplaceret... så tillykke med det!  synes det er rart at den stress bliver taget af dine skuldre. 

ang. lillebrors størrelse, så lyder det da vildt nok  han er da bare en RIGTIG knægt! kan godt forstå du tænker over fødslen...  meeeen mon ikk det nok skal gå? 

de vokser jo nogle gange i ryk.... 

vores lillebror i maven var "lille" i str. i de første 3 mdr ca, men til MD og ved jordemoder-skøn ligger han lige pludselig i den gode ende...  

kan dog godt følge dine tanker... jeg vil altså nødig føde et barn der vejer over 4000 gram.... 

Anmeld

24. oktober 2012

FrkZier

Muhmi skriver:

Læge-erklæringen på bækkenløsning OG at jeg venter mig en meget stor dreng.... 

Puha... Må indrømme at selvom at jeg er glad for at jeg nu har en gyldig grund for at blive hjemme fra skole og derfor ikke bliver frateget min SU, så er det godt nok hårdt at vide at jeg har 3 ½ måned endnu før at "bette"manden melder sin ankomst...

Lægen måler så også min mave og mærker hvor stor livmoderen er og stod faktisk med øjenbrynene klistret i panden fordi han ville mene at størrelsen på min livmoder svarer til at jeg er 1 måned eller 1½ længere henne end jeg egentlig er.... 

Og gawd... Seriøst!? Jeg synes Silas var svær at få ud og han vejede altså KUN 3224 gr og nu skal jeg så til at have en kæmpebaby ud dernede fra??

Jeg skal så også ringe til sygehuset for han synes at jeg burde have en glukosebelastning... Også selvom han målte mit blodsukker og det var super normalt....

Når bare lige lidt.... Ja, ved ikke om man kan kalde det brok, men nok nærmere bekymringer fra min side....

så gælder det om at slappe af, og du kan gøre det med god samvittighed!

selvom det kan blive lidt kedeligt i længden, er det jo for både dig og bebs bedste

håhå du skal da rigtig have dig en BASSE var

Anmeld

24. oktober 2012

Muhmi

så kan du slappe af med god samvittighed nu søde! Selvom det måske lyder malplaceret... så tillykke med det!  synes det er rart at den stress bliver taget af dine skuldre. 

ang. lillebrors størrelse, så lyder det da vildt nok  han er da bare en RIGTIG knægt! kan godt forstå du tænker over fødslen...  meeeen mon ikk det nok skal gå? 

de vokser jo nogle gange i ryk.... 

vores lillebror i maven var "lille" i str. i de første 3 mdr ca, men til MD og ved jordemoder-skøn ligger han lige pludselig i den gode ende...  

kan dog godt følge dine tanker... jeg vil altså nødig føde et barn der vejer over 4000 gram.... 

Ååårh hvor er du sød!!  

Ja jeg er også VILDT glad for at jeg nu ikke behøver at tage i skole hvis jeg har mega ondt, hvilket jeg rigtig tit har, nogle dage går bedre end andre dog, men det gør stadig virkelig ondt 

Ja det er VIRKELIG vildt synes jeg, men han har jo i før sagt at min livmoder føles som om jeg er 1 til 1½ måned længere henne end jeg er, da jeg var omkring 12 uger henne, men at vi nu her bare bør stole på det MD-scanningen sagde og at jeg er 24+5 henne... Men han ville mene jeg var i uge 29-30 istedet...

Bliver da spændende at se hvem der har ret, men håber så ikke at det bliver sådan at hvis jeg føder en måned før at han så bliver lagt på neonetal... Har det dog sådan at hvis han har størrelsen som en fuldbåren baby så tager vi ham altså med hjem uanset hvad de siger, bare han er sund...

Anmeld

24. oktober 2012

Muhmi

FrkZier skriver:

så gælder det om at slappe af, og du kan gøre det med god samvittighed!

selvom det kan blive lidt kedeligt i længden, er det jo for både dig og bebs bedste

håhå du skal da rigtig have dig en BASSE var

Jaaah, SÅ står den på afslapning Bliver dejligt, men ja, sikkert og højst sansynligt SUPER kedeligt hehehe.. Det må jeg jo bare tage med, jeg gider heller ikke bruge resten af mit liv på at have følger fordi jeg valgte at tage i skole selvom min krop ikke kan klare det...

Ja for dælen, en ordenlig én... Han ligger ret langt over den normale kurve og har gjort det fra dag 1 ca...

Anmeld

24. oktober 2012

Muhmi

Vil lige hilse at skrive, at udfra mit symfysemål så svarer min livmoders størrelse til at være en tvillingemave... Ret vildt synes jeg... Men det kan vel også forklare hvorfor jeg allerede har så ondt og har haft det de sidste to mdr...

Anmeld

24. oktober 2012

FrkZier

Muhmi skriver:

Jaaah, SÅ står den på afslapning Bliver dejligt, men ja, sikkert og højst sansynligt SUPER kedeligt hehehe.. Det må jeg jo bare tage med, jeg gider heller ikke bruge resten af mit liv på at have følger fordi jeg valgte at tage i skole selvom min krop ikke kan klare det...

Ja for dælen, en ordenlig én... Han ligger ret langt over den normale kurve og har gjort det fra dag 1 ca...

præcis, du skal passe på dig selv

hold da op var, bliver spændende at se hvor stor han ender med at blive

Anmeld

24. oktober 2012

Muhmi

præcis, du skal passe på dig selv

hold da op var, bliver spændende at se hvor stor han ender med at blive

Tjaaa, spændende og spændende.. Det er jo mit underliv det kommer til at gå ud over 

Fik en ret stor og dyb rift da jeg fødte Silas og han var jo lille, så tør da slet ikke at tænke på hvad der sker hvis det er en klæbbert på 4200-4500gr 

Anmeld

24. oktober 2012

FrkZier

Muhmi skriver:

Tjaaa, spændende og spændende.. Det er jo mit underliv det kommer til at gå ud over 

Fik en ret stor og dyb rift da jeg fødte Silas og han var jo lille, så tør da slet ikke at tænke på hvad der sker hvis det er en klæbbert på 4200-4500gr 

hehe spændende for mig :p

selvom jeg sikkert kommer til at få en ligeså stor baby

Anmeld

24. oktober 2012

Muhmi

FrkZier skriver:

hehe spændende for mig :p

selvom jeg sikkert kommer til at få en ligeså stor baby

Er din baby også blevet skønnet til at være en lille kæmpe?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.