Muhmi skriver:
Læge-erklæringen på bækkenløsning OG at jeg venter mig en meget stor dreng.... 
Puha... Må indrømme at selvom at jeg er glad for at jeg nu har en gyldig grund for at blive hjemme fra skole og derfor ikke bliver frateget min SU, så er det godt nok hårdt at vide at jeg har 3 ½ måned endnu før at "bette"manden melder sin ankomst...
Lægen måler så også min mave og mærker hvor stor livmoderen er og stod faktisk med øjenbrynene klistret i panden fordi han ville mene at størrelsen på min livmoder svarer til at jeg er 1 måned eller 1½ længere henne end jeg egentlig er.... 
Og gawd... Seriøst!? Jeg synes Silas var svær at få ud og han vejede altså KUN 3224 gr og nu skal jeg så til at have en kæmpebaby ud dernede fra??
Jeg skal så også ringe til sygehuset for han synes at jeg burde have en glukosebelastning... Også selvom han målte mit blodsukker og det var super normalt....
Når bare lige lidt.... Ja, ved ikke om man kan kalde det brok, men nok nærmere bekymringer fra min side....

Jeg ville bare lige trøste dig med, at min mor har født x5, og den mindste vejede 3700 gram og den største 4900 gram..
Hun siger, at det var KLART værst at føde den mindste på 3700 gram (barn nummer to), og de 4 andre, som alle vejede langt over 4300 gram, smuttede hun som mandler.. 
Anmeld