Erfaringer med IKEA tremmesenge søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. oktober 2012

HelenaJ

Miss Church skriver:

Jeg tror vi skal have dem i hvid, men tak for tilbudet

Forstår jeg godt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2012

FamilenStorm

Miss Church skriver:

Ja det er der hvert fald en af dem som kan Det har jeg nemlig set. Det er altså også smart! 

Ja lige præcis... og så vænner de sig til at sove uden tremmer inden de bliver "kastet" over i en juniorseng

Anmeld

21. oktober 2012

Malene76

Miss Church skriver:

Dejligt at vide. 

Jeg er super glad for at man kan komme en madras i fra Babysam. Det var nemlig også min tanke, men troede ikke de passede. Men det lyder det til at de gør

De passer helt perfekt.  Det kan sagtens lade sig gøre.

KH Malene

Anmeld

21. oktober 2012

Miss Church

FamilenStorm skriver:

Ja sådan har jeg det også - og kan også godt lide at den er allergi venlig da vi har allergi i familien... Så hellere være lidt på forkant

Vi har nemlig også begge to rigtig meget allergi og min svingermor har astma. Så vil gerne gøre alt hvad jeg kan for at undgå at de får det. Selv om det kan jeg nok ikke, men jeg kan måske mindske det 

Anmeld

21. oktober 2012

Miss Church

Malene76 skriver:

De passer helt perfekt.  Det kan sagtens lade sig gøre.

KH Malene

Skønt! 

Mange tak for dit svar 

Anmeld

21. oktober 2012

Malene76

Miss Church skriver:

Skønt! 

Mange tak for dit svar 

Det var så lidt.

KH Malene

Anmeld

21. oktober 2012

FamilenStorm

Miss Church skriver:

Vi har nemlig også begge to rigtig meget allergi og min svingermor har astma. Så vil gerne gøre alt hvad jeg kan for at undgå at de får det. Selv om det kan jeg nok ikke, men jeg kan måske mindske det 

Man kan i hvertfald sørge for at madrassen ikke er med til at påvirke det.. OG så bare husk at skifte sengetøj en gang i ugen og og dynerne mindst 4 gange om året.. betrækket på madrassen kan også vaskes.. Så har man i hvertfald gjort hvad man kunne.. De bruger jo mange timer i sengen det første stk tid

Anmeld

21. oktober 2012

Faith

Nea85 skriver:

Det kan jeg da!

Clara, som er lige knap halvandet år, har en hvid tremmeseng fra IKEA. Modellen hedder Gulliver til 529 kr, og madrassen hedder Vyssa Vinka og kostede 299 kr.¨
Vi har været rigtig glade for den

Jep den seng har vi osse til drengene, og den fungerer ganske efter hensigten

Madrasserne er dog købt i Baby Sam. Men tror da ikke dem fra Ikea fejler noget.

Anmeld

21. oktober 2012

Miss Church

FamilenStorm skriver:

Man kan i hvertfald sørge for at madrassen ikke er med til at påvirke det.. OG så bare husk at skifte sengetøj en gang i ugen og og dynerne mindst 4 gange om året.. betrækket på madrassen kan også vaskes.. Så har man i hvertfald gjort hvad man kunne.. De bruger jo mange timer i sengen det første stk tid

Ja det er jo nemlig det  

Sengetøj skrifter jeg ofte under alle omstændigheder, så det er jo ikke rigtig så meget anderledes. Men vil gerne gøre en ekstra indsats i håb om at nedsætte risikoen

Anmeld

21. oktober 2012

Miss Church

Faith skriver:

Jep den seng har vi osse til drengene, og den fungerer ganske efter hensigten

Madrasserne er dog købt i Baby Sam. Men tror da ikke dem fra Ikea fejler noget.

Det er også den vi har kigget mest på  

Madrasserne bliver købt i babysam, nu da jeg ved de passer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.