Erfaringer med IKEA tremmesenge søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. oktober 2012

LykkeB

Miss Church skriver:

Er der nogle som har erfaringer med IKEA's tremmesenge og madrasser? 

Vi ville egentlig have en Leander seng, men eftersom der er to prinsesser i maven, har vi revurderet vores tanker lidt Vi har kigget lidt på tremmesenge fra IKEA og synes egentlig at de er meget fine og der ser ud til at de kan de ting vi har brug for, ift. bunden, som kan hæves. 

Har du erfaringer med deres senge om madrasser, må du meget gerne dele dem med mig  

Vi har en IKEA tremmeseng, den er vi tilfreds med. Dog har vi købt en helsemadres i babysam, da jeg ikke vidste om IKEA madrasserne var gode nok 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2012

FamilenStorm

Miss Church skriver:

Vi ville egentlig have en Leander seng, men eftersom der er to prinsesser i maven, har vi revurderet vores tanker lidt Vi har kigget lidt på tremmesenge fra IKEA og synes egentlig at de er meget fine og der ser ud til at de kan de ting vi har brug for, ift. bunden, som kan hæves. 

Har du erfaringer med deres senge om madrasser, må du meget gerne dele dem med mig  

Vi købte en tremmeseng i Ikea og har været ovenud tilfreds.. Og de små er jo lige glad med om den er fra det ene eller andet sted

Kan ikke huske hvilken en af dem det er, men der var en af modellerne der har vundet bedst i test i tænk.. Så helt dårlige er de ikke..

Vi hari hvertfald kun været tilfredse.. Vi købte dog en helse/allergimadras til den, da det var det min samvittighed vil have mig til

Anmeld

21. oktober 2012

Miss Church

LykkeB skriver:

Vi har en IKEA tremmeseng, den er vi tilfreds med. Dog har vi købt en helsemadres i babysam, da jeg ikke vidste om IKEA madrasserne var gode nok 

Det er jeg nemlig også lidt i tvivl om. Men madrasserne fra Babysam passer fint nok ned i tremmesengen? 

Hvilken seng har i? 

Anmeld

21. oktober 2012

Miss Church

FamilenStorm skriver:

Vi købte en tremmeseng i Ikea og har været ovenud tilfreds.. Og de små er jo lige glad med om den er fra det ene eller andet sted

Kan ikke huske hvilken en af dem det er, men der var en af modellerne der har vundet bedst i test i tænk.. Så helt dårlige er de ikke..

Vi hari hvertfald kun været tilfredse.. Vi købte dog en helse/allergimadras til den, da det var det min samvittighed vil have mig til

Dejligt at vide! 

Jeg har det præcis på samme måde ift. madrasserne. Men andre madrasser passer fint ned i tremmesengen? 

Anmeld

21. oktober 2012

Malene76

Miss Church skriver:

Vi har en tremmeseng fra Ikea og en madres fra Babysam. Vi er rigtig glade for begge dele.

KH Malene

Anmeld

21. oktober 2012

HelenaJ

Miss Church skriver:

Jeg har også en IKEA tremmeseng til min pige. Købte den i træ-farve og pudsede den ned og malede den skrigrød!Den passer så bare slet ikke til hendes andre ting, så hvis du er interesseret i en rød tremmeseng, sælger vi vores billigt

Anmeld

21. oktober 2012

Miss Church

Malene76 skriver:

Vi har en tremmeseng fra Ikea og en madres fra Babysam. Vi er rigtig glade for begge dele.

KH Malene

Dejligt at vide. 

Jeg er super glad for at man kan komme en madras i fra Babysam. Det var nemlig også min tanke, men troede ikke de passede. Men det lyder det til at de gør

Anmeld

21. oktober 2012

Miss Church

HelenaJ skriver:

Jeg har også en IKEA tremmeseng til min pige. Købte den i træ-farve og pudsede den ned og malede den skrigrød!Den passer så bare slet ikke til hendes andre ting, så hvis du er interesseret i en rød tremmeseng, sælger vi vores billigt

Jeg tror vi skal have dem i hvid, men tak for tilbudet

Anmeld

21. oktober 2012

FamilenStorm

Miss Church skriver:

Dejligt at vide! 

Jeg har det præcis på samme måde ift. madrasserne. Men andre madrasser passer fint ned i tremmesengen? 

Jeps det gør de

VI købte madrassen i babysam og den passer fint... Og det samme med den juniorseng hun lige har fået.. Den er også fra Ikea, men madrassen er fra Babysam, og den passer perfekt

Anmeld

21. oktober 2012

Miss Church

FamilenStorm skriver:

Jeps det gør de

VI købte madrassen i babysam og den passer fint... Og det samme med den juniorseng hun lige har fået.. Den er også fra Ikea, men madrassen er fra Babysam, og den passer perfekt

Fantastisk! 

Nu falder alle brikkerne bare på plads for mig hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.