Erfaringer med IKEA tremmesenge søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12.212 visninger
70 svar
0 synes godt om
21. oktober 2012

Miss Church

Er der nogle som har erfaringer med IKEA's tremmesenge og madrasser? 

Vi ville egentlig have en Leander seng, men eftersom der er to prinsesser i maven, har vi revurderet vores tanker lidt Vi har kigget lidt på tremmesenge fra IKEA og synes egentlig at de er meget fine og der ser ud til at de kan de ting vi har brug for, ift. bunden, som kan hæves. 

Har du erfaringer med deres senge om madrasser, må du meget gerne dele dem med mig  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2012

tarkoflen

Miss Church skriver:

Er der nogle som har erfaringer med IKEA's tremmesenge og madrasser? 

Vi ville egentlig have en Leander seng, men eftersom der er to prinsesser i maven, har vi revurderet vores tanker lidt Vi har kigget lidt på tremmesenge fra IKEA og synes egentlig at de er meget fine og der ser ud til at de kan de ting vi har brug for, ift. bunden, som kan hæves. 

Har du erfaringer med deres senge om madrasser, må du meget gerne dele dem med mig  

Jeg har et par venner der har købt dem, og været rigtig glad for den, og jeg regner også med, at det er den vi skal have synes det er en god pris for en tremmeseng!

Anmeld

21. oktober 2012

Maise86

Kan ike huske navnet på den tremmeseng vi har til min søn. Men den er turkis. Jeg er fuldt ud tilfreds!

Og hos hans far har han en hensvik tremmeseng og den er også super fin!

Så kun gode erfaringer herfra

Anmeld

21. oktober 2012

Miss Church

tarkoflen skriver:

Jeg har et par venner der har købt dem, og været rigtig glad for den, og jeg regner også med, at det er den vi skal have synes det er en god pris for en tremmeseng!

Det var dejligt at høre  

Ja det er jo mega billigt! Forstår slet ikke man kan lave det så billigt! Jeg tænker bare om sengerende i andre mærker passer til? Ved du det? Ellers må jeg selv igang med symaskinen  

Anmeld

21. oktober 2012

Nea85

Det kan jeg da!

Clara, som er lige knap halvandet år, har en hvid tremmeseng fra IKEA. Modellen hedder Gulliver til 529 kr, og madrassen hedder Vyssa Vinka og kostede 299 kr.¨
Vi har været rigtig glade for den

Anmeld

21. oktober 2012

Miss Church

Maise86 skriver:

Kan ike huske navnet på den tremmeseng vi har til min søn. Men den er turkis. Jeg er fuldt ud tilfreds!

Og hos hans far har han en hensvik tremmeseng og den er også super fin!

Så kun gode erfaringer herfra

Skønt at høre! 

Det er dejligt med andres erfaringer, inden man bare kaster sig ud i det Hvilke madrasser har i til?

Anmeld

21. oktober 2012

Miss Church

Nea85 skriver:

Det kan jeg da!

Clara, som er lige knap halvandet år, har en hvid tremmeseng fra IKEA. Modellen hedder Gulliver til 529 kr, og madrassen hedder Vyssa Vinka og kostede 299 kr.¨
Vi har været rigtig glade for den

Dejligt at høre! 

Jeg må lige ind og lure på IKEA.dk  

Hvilken sengerand har du til? Er det en fra IKEA eller passer andre også? 

Anmeld

21. oktober 2012

Maise86

Miss Church skriver:

Skønt at høre! 

Det er dejligt med andres erfaringer, inden man bare kaster sig ud i det Hvilke madrasser har i til?

Kan ikke huske hvad madras det er, men de er også fra IKEA og har heller ikke noget at klage over der Har også seng og madras i junior til storesøster. Og det er også helt perfekt!

Anmeld

21. oktober 2012

tarkoflen

Miss Church skriver:

Det var dejligt at høre  

Ja det er jo mega billigt! Forstår slet ikke man kan lave det så billigt! Jeg tænker bare om sengerende i andre mærker passer til? Ved du det? Ellers må jeg selv igang med symaskinen  

Hmm det ved jeg faktisk ikke... Men mon ikke den har standartmål? Håber en anden kan svare på det, for det vil jeg da faktisk også gerne vide

Anmeld

21. oktober 2012

Miss Church

Maise86 skriver:

Kan ikke huske hvad madras det er, men de er også fra IKEA og har heller ikke noget at klage over der Har også seng og madras i junior til storesøster. Og det er også helt perfekt!

Super  

Jeg tror også vi vælger en IKEA-seng. De har nu mange gode ting til næsten ingen penge! 

I har ikke problemer med lagner fx? Skal de købes i IKEA, eller passer andre mærker også?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.