Erfaringer med IKEA tremmesenge søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. oktober 2012

Miss Church

Nea85 skriver:

Jeg synes, de har et bredt udvalg i babysam i hvert fald. Vi købte en fra Vanilla med striber, som både passer til dreng og pige

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2012

Miss Church

modesty skriver:

Vi har arvet en IKEA tremmeseng (som er blevet brugt til tre børn før vores) og købt en ny madras til den, også fra IKEA. Det fungerer fint og sengen er i super stand selvom den er brugt så meget.

Hold da op - ja så må det da kunne holde til noget! 

Det er vist besluttet at det bliver en IKEA seng med en madras fra Babysam eller ønskebørn 

Anmeld

21. oktober 2012

FruK

Jeg har ikke læst hele tråden... Men jeg havde Ikea tremmeseng til min store søn, og har lige købt til den kommende lillesøster også.

Jeg synes der er meget forskel på de helt billige fra Ikea og dem der koster lidt mere - men stadig er billige i forhold til mange andre steder.

Jeg har købt en til omkring 700 -vist nok. Den virker meget robust. Og så har jeg valgt en hvor man - udover at kunne indstille bunden - også kan tage den ene side af. Så behøver man ikke at skifte tremmesengen så snart de kan kravle over. 

Anmeld

21. oktober 2012

LykkeB

Miss Church skriver:

Det er jeg nemlig også lidt i tvivl om. Men madrasserne fra Babysam passer fint nok ned i tremmesengen? 

Hvilken seng har i? 

Det gør den i hvert fald i vores. Ved ikke hvad modellen hedder, men der nærmest bølger på kanten. 

Anmeld

21. oktober 2012

Lotus86

Vi har også en tremmeseng fra IKEA, og vi har en super lækker sengerand fra Sebra, den passer helt perfekt

Anmeld

21. oktober 2012

Miss Church

FruK skriver:

Jeg har ikke læst hele tråden... Men jeg havde Ikea tremmeseng til min store søn, og har lige købt til den kommende lillesøster også.

Jeg synes der er meget forskel på de helt billige fra Ikea og dem der koster lidt mere - men stadig er billige i forhold til mange andre steder.

Jeg har købt en til omkring 700 -vist nok. Den virker meget robust. Og så har jeg valgt en hvor man - udover at kunne indstille bunden - også kan tage den ene side af. Så behøver man ikke at skifte tremmesengen så snart de kan kravle over. 

Tak for dit svar. Det er meget lignende andres mening omkring IKEA sengene. Det er dejligt at i er så enige, så er jeg ikke bange for at købe et par senge derfra

Anmeld

21. oktober 2012

Miss Church

LykkeB skriver:

Det gør den i hvert fald i vores. Ved ikke hvad modellen hedder, men der nærmest bølger på kanten. 

Hvad jeg lige kan se, har alle sengene fra IKEA samme mål, så det skulle ikke være et problem med en anden madras  

Anmeld

21. oktober 2012

Miss Church

Lotus86 skriver:

Vi har også en tremmeseng fra IKEA, og vi har en super lækker sengerand fra Sebra, den passer helt perfekt

Fantastik. Sebra laver også nogle rigtig fine ting, så det kan være vi også kan finde nogle derfra

Anmeld

31. oktober 2012

Camillee

Har ikke læst hele tråden men vi købte "HENSVIK"  i 2010 og nu har lillesøster har arvet den - vi er godt tilfreds

Anmeld

31. oktober 2012

Miss Church

Camillee skriver:

Har ikke læst hele tråden men vi købte "HENSVIK"  i 2010 og nu har lillesøster har arvet den - vi er godt tilfreds

Der har faktisk kun været positive oplevelser med deres senge Så dem regner vi med at købe. 

Mange tak for dit svar 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.